Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ta po stronie kierowcy psika na wycieraczkę, a powinna gdzieś na środek szyby. Pròbowałem takim małym śrubokrętem z zestawu narzędzi precyzyjnych przesunąć do góry tą dyszę, ale nie idzie. Nie chcę tego zrobić na siłę. W instrukcji nic na ten temat nie znalazłem....
Opublikowano
Ja zawsze regulowałem dysze spryskiwaczy szpilką. Jeżeli spryskiwacz jest szczelinowy to proponuję nożykiem szwajcarskim(ma bardzo twarde ostrze i się nic nie złamie). Tak robiłem w Peugeocie 206 tam były spryskiwacze szczelinowe-nożyk do tapet niestety się połamał.
Opublikowano
Zgadza się, ja też w moich poprzednich autach regulowałem dysze spryskiwaczy w taki właśnie sposób. Niestety w moim X3 dysza nie chce nawet drgnąć.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam -jestem po wymianie oleju i filtrów pow. i pal. koszt 1400 zł. ale dowiedziałem się, że mam do wymiany przekładnie kierowniczą i tu koszt ok 9000 zł. A auto już bez gwarancji. Na razie czekam na tel. z serwisu bo pisali gdzieś czy uznają przekładnię do wymiany w formie gwarancji? jak tak to zapłacę tylko za samą wymianę ok 3500 zł.
Opublikowano

Ja mam nową przekładnię od jakiegoś czasu...

Po wymianie nie wierzyłem że coś wymienili :roll: Oglądałem dokładnie element by uwierzy że jest nowy bo wrażenia że nawet bardziej stuka...

Teraz wydaje mi się że poprostu jestem przewrażliwiony brakiem komfortu i oponami ROF - chyba się starzeję i potrzeba już na kanapę usiąść...

Opublikowano

U mnie bardzo delikatnie stuka, i tylko jak się mu depnie w pedał gazu i to właśnie na skręconych kołach, ale pod warunkiem, że musi być nierówna nawierzchnia, tak aby koło wpadło w drganie.

Przy spokojnej jeździe nawet przy kocich łbach - cisza z zawiechy, a nalatane mam już 150 tyś km

Opublikowano
A to stukanie, to tylko przy skręconych kołach? I małych prędkościach? Stuka kilka razy czy jeden?

 

Teraz co jest to myślę że to nie od przekładni tylko opony i za sztywny zawias.

Ostatnio jeździłem z żoną w ciąży i starałem się omijać dziury itp czyli słyszałem i czułem wszystkie niedogodności z drogi.

X3 to poprostu nie jest limuzyna której chyba bym na rodzinne wojaże potrzebował. Jak jeżdżę sam i nie zważam na drogę to auto jest ok.

 

Na dziś porostu potrzebował bym jakiegoś "Citroena" dla rodziny

  • Moderatorzy
Opublikowano

Z własnego doświadczenia wiem że zdecydowanie X3 przy F10 to taka pierdziawka :)

Choć wdzięczna w użytkowaniu.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Miałem F10 na 18" RF z EDC a F25 mam na 17 z RF z EDC i nie ma porównania, F10 wygrywa o "dwie długości " :)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak chcesz dupsko wozić komfortowo to tak :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
X3 jest ok, jeśli masz adaptacyjne amortyzatory. Ale komfort w porównaniu z 5er jest mniejszy...

Mam EDC w moim X3. Miałem okazję jeździć kilka dni F10 i mam wrażenie, że nierówności szczególnie te płytkie (łączenia asfaltu) są o wiele bardziej wyczówalne w F10. Dodatkowo to auto jest bardzo nerwowe na prostej, musiałem cały czas korygowac tor drobnymi ruchami kierownicy. Mam więc mieszane uczucia i chyba bardziej pasuje mi X3. Może dlatego tak to odbieram, ponieważ ostatnie 5 lat jeździłem XC90. Natomiast F07 poraziło mnie komfortem jazdy, to już jest zupełnie inna liga.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
bo już po gwarancji. Auto styczeń 2011 r. Pisali gdzieś (chyba do producenta) czy uznają ją jeszcze w ramach gwarancji - jak by uznali to miałem zapłacić tylko za wymianę 3500 zł., ale odmówili i tak sama przekładnia ok.9000 zł.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jeśli serwisowałeś regularnie to pisz do BMW Polska oraz do centrali BMW.
Opublikowano
Czytam na temat tej felernej przekladni i przysluchuje sie w moim x i ..... nic nie slysze. Zastanawiam sie czy ta przekladnia jest taka sama w kazdym egzemplarzu? Mam wyposazony samochod w jakis system oprocz servotronika cos zwiazanego z jakims sportowym ukladem kierowniczym czy jakims asystentem nie pamietam jak to sie nazywa ale kontroluje obroty kierownica. Czy moge w zwiazku z tym nie miec tej felernej przekladni i mnie ten problem moze nie dotyczyc. Auto ma 20tys przelotu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.