Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

houek

Zainteresowanie jest głównie na wymiane samochodu na różne "zabawki" np.: Cadillaca Escalade, Dodge Vipera SRT, BMW 750i i inne :mrgreen:

Oglądający byli jedni.

 

AO

Robie to celowo jako zderzenie dwóch różnych obrazów.

Też trochę po wachu wychodzą takie fotki ;)

A innych różnych tarpanów mi nie brakuje w firmie.

  • Odpowiedzi 348
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zdjęcia fajne :cool2: Szkoda że te w nocy średnio wyszły :oops:

 

Co do M3 z Bawaria Motors - według mnie goła. Pomijając brak Navi i Manualną skrzynie brakuje jej tam jeszcze wielu rzeczy.

 

Poza tym, wyposażenie tej M3 wskazuje na to że właściciel wiedział po co ją kupuje i używał jej zgodnie z przeznaczeniem. Do jazdy a nie stania w korkach i lansu. W związku z czym 109 000km jeżdźenia po sląskich drogach to nie jest mało. Fakt na silnik V8 to pan pikuś, ale oprócz silnika samochód posiada jeszcze zawieszenie, sprzęgło i inne graty które ulegają o wiele szybszemu zużyciu.

 

A swoją drogą - 2008 rok / 109 000km w M3 :shock: Rocznie w granicach ponad 30 000km, jak na M3 nie mało. Ale przynajmniej wiemy że licznik nie walony :mrgreen:

 

ja podobne obawy miałem kupując moje 335i miało 130k przelotu czyli dość sporo jak na ten silnik, koleś od którego go kupiłem fakt dbał o ten samochód ale jeździł nim też w sposób do którego autko zostało stworzone:) nie mniej jednak od marca czy kwietnia przejechałem nim 25kkm i jeszcze nic się nie popsuło i liczę że jeszcze przez rok tak będzie :)

 

Duży przebieg wcale nie musi skreślać samochodu...:)

Mnie raczej martwi tutaj brak navi i automata... no bo jak takie M3 wygląda... jak M2 i pół :)

 

 

Zdjęcia ładne dałeś z "budowy" (budujesz garaż??:P) ale felg szkoda na takie drogi!!

Opublikowano
A co to za ambiente light w drzwiach? W E93 jest coś takiego czy to manufaktura?

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Opublikowano
Fajny temat, nie widziałem że jest taki bajerek dostępny :)

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Opublikowano

Dokładnie tak jak KoKoS pisze.

Najbardziej zwracają u mnie na to uwage osoby które pierwszy raz ze mną jadą :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie tak jak KoKoS pisze.

Najbardziej zwracają u mnie na to uwage osoby które pierwszy raz ze mną jadą :wink:

 

Potwierdzam - tez to mam i robi wrazenie w nocy:)

Opublikowano
W moim nowym wozidle takie cuś też jest dookoła całej deski i na drzwiach - w trzech kolorach i ze zmiennym natężeniem. Potwierdzam - wygląda bardzo ładnie :cool2:

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Opublikowano
Jazda zupełnie inna i cztery łapy też robią swoje. Tak naprawdę jeździ bardzo precyzyjnie i przyjemnie sportowo (jest pakiet AMG) a jednocześnie komfortowo jak na Mercedesa przystało. No i nowy 3.0 V6 Mercedesa - 265 koni naprawdę daje radę, zupełnie normalnie paląc - do 10 spokojnie się wyrabia, potrafi przy spokojnej jeździe pokazać 6,5 litra :shock:

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Opublikowano
Jak dla mnie pierwsza klasa ta twoja gwiazda tym bardziej ze silnik fajny i AMG :8)

 

silnik jest suuuuper fajny ale w wersji AMG :cool2: diesle merca to troszeczkę słabsza liga od BMW a 3.0d 265KM to "stary" silnik zrobiony na "nowy" ale jak Właścicielowi się podoba to super :cool2: ...

 

szkoda, że nie padł wybór na BMW :cry2: :cry2:, cena pewnie ~prównywalna do M3 w sedanie... no i byłoby "3 na zawsze", pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
3.0d 265KM to "stary" silnik zrobiony na "nowy"

 

Musisz troszkę uzupełnić wiedzę - jest to całkowicie zmodyfikowany silnik z innymi rozwiązaniami wielu rzeczy: m.in. rozrządu i w S Klasie w wersji BlueTec spełnie normę Euro6 (ma zbiornik na mocznik, który się uzupełnia) od przyszłego roku E, CLS, a nowy ML już - będą spełniały normę Euro6. Czy technologicznie jest w tyle za BMW? Jest to V a nie R, więc ciężko je bezpośrednio porównać - dane papierowe są prawie identyczne. Te dwa koncerny tak naprawdę wyznaczają kierunki rozwoju, więc myślę że są na bardzo zbliżonym poziomie zaawansowania. I żeby była jasność: nie będę chwalił Mercedesa bo mam, znam bardzo dobrze i jedną i druga markę - uważam że są topowe jeżeli chodzi o rozwiązania.

 

Co do silników AMG: zgadzam się - nowy 5,5 litra biturbo, dostępny w S, CLS i E63 nie staracił nic na dzikości względem 6,2 atmosferycznego i wydaje się bardziej wydajny. Pieprzenie bzdur producenta o ekonomii tego silnika nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Ostatnio przejechałem ok 1000 km CLS 63 AMG z pakietem AMG Performance i średnie zużycie 19-20 litrów.

 

http://img844.imageshack.us/img844/6799/zdjecie12.jpg

 

http://img220.imageshack.us/img220/4738/zdjecie32n.jpg

 

http://img6.imageshack.us/img6/8895/zdjecie22g.jpg

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeździłem i starym i nowym CLS'em i nowy biję starego na głowę. Stary to taki trochę kanapowóz z nieprecyzyjnym i gumowym układem kierowniczym, za to świetnie wyciszony i wykończony. Nowy jest dużo bardziej sportowy i fajniejszy dla mnie. Jeśli mam być szczery to wolę swoję e92 niż CLS, nawet nowego. Może to dlatego, że mam bardzo złe doświadczenia z nowymi Mercedesami w aspekcie niezawodności...

 

Nie mniej jednak gratuluję CLS'a - wizualnie dużo ładniejszy od starego :cool2:

A propos AMG, miałem okazję kiedyś ujeżdżać E AMG i średnie spalanie pokazywał 38,5 litra :duh:

Opublikowano
Jeździłem i starym i nowym CLS'em i nowy biję starego na głowę. Stary to taki trochę kanapowóz z nieprecyzyjnym i gumowym układem kierowniczym, za to świetnie wyciszony i wykończony. Nowy jest dużo bardziej sportowy i fajniejszy dla mnie. Jeśli mam być szczery to wolę swoję e92 niż CLS, nawet nowego. Może to dlatego, że mam bardzo złe doświadczenia z nowymi Mercedesami w aspekcie niezawodności...

 

Nie mniej jednak gratuluję CLS'a - wizualnie dużo ładniejszy od starego :cool2:

A propos AMG, miałem okazję kiedyś ujeżdżać E AMG i średnie spalanie pokazywał 38,5 litra :duh:

 

no nie przesadzaj:P ja miałem okazje pobawić się SLK 55 AMG i spalanie ocylowało w okolicach 20 :)

te 38,5 to chyba jechałeś z tarchomina do centrum o 7.30 rano (o ile jestes z warszawy;p)

 

Gratuluje CLS! autko jest genialne zwlaszcza z pakietem AMG!

Ja jednak chyba na zawsze pozostane wierny marce BMW, owszem, np: nowa E klasa w coupe w pakiecie AMG też jest ładna no ale... sentyment :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeździłem i starym i nowym CLS'em i nowy biję starego na głowę. Stary to taki trochę kanapowóz z nieprecyzyjnym i gumowym układem kierowniczym, za to świetnie wyciszony i wykończony. Nowy jest dużo bardziej sportowy i fajniejszy dla mnie. Jeśli mam być szczery to wolę swoję e92 niż CLS, nawet nowego. Może to dlatego, że mam bardzo złe doświadczenia z nowymi Mercedesami w aspekcie niezawodności...

 

Nie mniej jednak gratuluję CLS'a - wizualnie dużo ładniejszy od starego :cool2:

A propos AMG, miałem okazję kiedyś ujeżdżać E AMG i średnie spalanie pokazywał 38,5 litra :duh:

 

no nie przesadzaj:P ja miałem okazje pobawić się SLK 55 AMG i spalanie ocylowało w okolicach 20 :)

te 38,5 to chyba jechałeś z tarchomina do centrum o 7.30 rano (o ile jestes z warszawy;p)

 

Gratuluje CLS! autko jest genialne zwlaszcza z pakietem AMG!

Ja jednak chyba na zawsze pozostane wierny marce BMW, owszem, np: nowa E klasa w coupe w pakiecie AMG też jest ładna no ale... sentyment :)

 

Nie mam w zwyczaju wypisywać farmazonów. 38,5 l/100km przy ujezdzaniu/upalaniu jakkolwiek to nazwać. Cały czas gaz w podłodze.

Opublikowano

Nie mam w zwyczaju wypisywać farmazonów. 38,5 l/100km przy ujezdzaniu/upalaniu jakkolwiek to nazwać. Cały czas gaz w podłodze.

 

a no to przy takiej jeździe to możliwe, sąsiad swojego czasu miał do sprzedania srebrnego cls 55 albo 63 amg to też coś o ponad 30 mówił przy ostrej jeździe... Kosmos. Chociaż mój na torze jak zatankowałem za 50 euro to po 4 kółkach już tego nie miałem...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie mam w zwyczaju wypisywać farmazonów. 38,5 l/100km przy ujezdzaniu/upalaniu jakkolwiek to nazwać. Cały czas gaz w podłodze.

 

a no to przy takiej jeździe to możliwe, sąsiad swojego czasu miał do sprzedania srebrnego cls 55 albo 63 amg to też coś o ponad 30 mówił przy ostrej jeździe... Kosmos. Chociaż mój na torze jak zatankowałem za 50 euro to po 4 kółkach już tego nie miałem...

 

Na jakim torze? Tym słynnym na literkę N?:) 4 kółka to ponad 80km..............hmmmmmmm, niezły apetycik jak na 3 litry :cool2:

Opublikowano

Nie mam w zwyczaju wypisywać farmazonów. 38,5 l/100km przy ujezdzaniu/upalaniu jakkolwiek to nazwać. Cały czas gaz w podłodze.

 

a no to przy takiej jeździe to możliwe, sąsiad swojego czasu miał do sprzedania srebrnego cls 55 albo 63 amg to też coś o ponad 30 mówił przy ostrej jeździe... Kosmos. Chociaż mój na torze jak zatankowałem za 50 euro to po 4 kółkach już tego nie miałem...

 

Na jakim torze? Tym słynnym na literkę N?:) 4 kółka to ponad 80km..............hmmmmmmm, niezły apetycik jak na 3 litry :cool2:

 

No na dokładnie tym:) zatankowałem jakoś niecałe 30 litrów i po 80 km już nie było. Apetycik to on ma jak się jeździ gaz hamulec w zakresie 4-6k obrotów. Takto to pali jak diesel :)

 

Dobra bo temat się rozchodzi od e93 Klagosza:)

Jakieś już konkretne oferty były?

Opublikowano
3.0d 265KM to "stary" silnik zrobiony na "nowy"

 

Musisz troszkę uzupełnić wiedzę - jest to całkowicie zmodyfikowany silnik z innymi rozwiązaniami wielu rzeczy: m.in. rozrządu i w S Klasie w wersji BlueTec spełnie normę Euro6 (ma zbiornik na mocznik, który się uzupełnia) od przyszłego roku E, CLS, a nowy ML już - będą spełniały normę Euro6. Czy technologicznie jest w tyle za BMW? Jest to V a nie R, więc ciężko je bezpośrednio porównać - dane papierowe są prawie identyczne. Te dwa koncerny tak naprawdę wyznaczają kierunki rozwoju, więc myślę że są na bardzo zbliżonym poziomie zaawansowania. I żeby była jasność: nie będę chwalił Mercedesa bo mam, znam bardzo dobrze i jedną i druga markę - uważam że są topowe jeżeli chodzi o rozwiązania.

 

Co do silników AMG: zgadzam się - nowy 5,5 litra biturbo, dostępny w S, CLS i E63 nie staracił nic na dzikości względem 6,2 atmosferycznego i wydaje się bardziej wydajny. Pieprzenie bzdur producenta o ekonomii tego silnika nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Ostatnio przejechałem ok 1000 km CLS 63 AMG z pakietem AMG Performance i średnie zużycie 19-20 litrów.

Jareckitdci gratuluję zakupu, jest to b. ładne auto ale ja bym nie kupił, bo mi "nie leży" a co najważniejsze:

...szkoda, że nie padł wybór na BMW :cry2: :cry2:, cena pewnie ~prównywalna do M3 w sedanie... no i byłoby "3 na zawsze", pozdr.

co do silników to też uważam, że są topowe ale BMW wg mojej wiedzy robi lepsze/bardziej zawansowane technicznie, wg mnie motor z Twojej byłej BMW (M57) jest na tym samym poziomie co obecny w Mercu...a co do zbiorniczków/Euro 6 to w naszej marce silnik N57 już w 2009 spełniał Euro6...

udanej eksploatacji i w miarę szybkiego powrotu do BMW, patrząc jak dbasz o auto to aż żal, że w ręce wpadł Ci Merc a nie Beta...

co do AMG to chyb wszyscy mają takie same zdanie: :cool2: :cool2: :cool2:

powodzenia na drodze :cool2: pozdr.

 

i sorrki dla Klagosza ale takie ładne auto Kolegi,że chyba zaakaceptuje "och i ach" na temat innego auta niż jego...

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.