Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sterownik wymontowany. Jutro chwila prawdy - jestem umówiony na sprawdzenie ewentualnie naprawę sterownika.
Opublikowano
Sterownik po naprawie - uszkodzony słynny tranzystor. Zamontowany na pompę wtryskową. I wszystko po staremu Bunia cyka aż miło. Błędów w kompie nie ma. Więc wszystko ok. Cały koszt to za naprawę sterownika 200 zł + dojazd do fachowca od sterowników no i oczywiście trochę wolnego czasu i chęci. Nie jest to aż tak skomplikowane.
Opublikowano

Sterownik demontujemy z pompy, która zostaje na miejscu w aucie. Jest trochę roboty. Mi najwięcej problemy sprawiło odkręcenie łapy mocującej pompę z blokiem silnika, ale koledzy doradzili i wszystko poszło zgodnie z planem.

Link do demontażu samego sterownika: http://www.vp44diesel.de/en/vp30-44-dissasembly

Jakby co to Pytaj to pomogę w miarę możliwości. viewtopic.php?f=69&t=187492

Opublikowano

spoko mnie jeszcze z pompa nic sie nie przytrafilo, ale jestem pewny ze wczesniej czy pozniej to nastapi...chyba ze juz kiedys to robil to bede mial spokoj na najblizsze miesiace - lata...

 

Czyli u ciebie padl sam sterownik pompy???? A jeszcze jezeli chodzi o uszkodzenia pompy to mozliwe jest zatarcie tloczka??? Wtedy naprawa ok 1000 - 2000zl To dwa glowne problemy VP44??? Czy sa jeszcze jakies?

''Impossible is nothing''
Opublikowano
Sterownik pada wlasnie przez zacierajacy sie tloczek. Upala sie tranzystorek. Wiec predzej czy pozniej pewnie znow sie upali.
Opublikowano

A co robić aby uniknąć zacierania się tego tłoczka??

Ja śmigam na shell v-power diesel i unikam jazdy na rezerwie, zawsze tankuję wcześniej... i to na tyle...

I awarii pompy jeszcze nie miałem :)

Opublikowano
A co robić aby uniknąć zacierania się tego tłoczka??

nie doprowadzić do cofania się paliwa. Nawet przy szczelnej pompie paliwo cofa się do zbiorniczka, tym samym przy ponownym rozruchu pracuje przez chwilę na sucho i to jest jedną z przyczyn. Dalej jest słabej jakości paliwo (rozwodnione) i możliwe zapowietrzanie się VP44. Ja u siebie tuż przed regeneracją pompy zamontowałem zawór dławiący na przewodzie zasilania uzyskując przez to stale "zalaną" paliwem pompę wtryskową.

Opublikowano
A co robić aby uniknąć zacierania się tego tłoczka??

nie doprowadzić do cofania się paliwa.

To znaczy się że jak?? Bo nie rozumiem tego... Kiedy się cofa i co robic aby się nie cofało??

Opublikowano

Pisalem kiedys z TC o tym - poprzez spadki cisnienia paliwa pompa VP44 przyciera sie.

 

 

TC pisales kiedys o zalozeniu wskaznika cisnienia paliwa??? udalo sie??? A moze jestes juz na etapie zakladania wiekszej, wydajniejszej pompy paliwa - wtedy duzo lepsze smarowanie VP44 sie pojawia...

''Impossible is nothing''
Opublikowano
To znaczy się że jak?? Bo nie rozumiem tego... Kiedy się cofa i co robic aby się nie cofało??

zamontować zaworek dławiący na przewodzie zasilania i tyle. Na powrocie jest już fabrycznie.

Opublikowano
Pisalem kiedys z TC o tym - poprzez spadki cisnienia paliwa pompa VP44 przyciera sie.

 

 

TC pisales kiedys o zalozeniu wskaznika cisnienia paliwa??? udalo sie??? A moze jestes juz na etapie zakladania wiekszej, wydajniejszej pompy paliwa - wtedy duzo lepsze smarowanie VP44 sie pojawia...

jeszcze nie założyłem ponieważ walczę z montażem swojej pompy i powietrza doistającego się przed pompą ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.