Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie jak wyciągnąć coś z tego silnika 2.0 turbo diesel żeby szybciej reagował na gaz bo z miejśca pużno reaguje a gdy juz się rozpędzie to dostaje niezłego kopa wiem ze 2.0 to nie odrzutowiec ale coś może da rade ?

 

możę erg zapchane ? albo cos zepsute ?

 

turbo po regeneracji w warsztacie "niby dodali koni" 4 konie na turbo

 

czyli aktualnie ma 140

 

dodam że to touring ale powiem szczeże to passat 1,9 tdi może lepij by poszedł z miejsca o tej bemki

Pozdrawiam adadus


Przepraszam za błędy w szczególności Admina

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrób moda i dojdzie kilka koni oraz troche momentu . Ja zrobilem i naprawde czuć różnicę zwlaszcza moment podskoczyl do 350nm. A z tym passatem to pewnie masz racje , tylnionapendowce maja spore straty mocy :(
Opublikowano
Na bmw-sport i bmw-diesel jest user roger-nysa. Pocztaj jego posty. Zacznij od podpiecia pod kompa i live data. Ja bym zasugerowal czyszczenie przeplywomierza, egr i wyciagniecie klapek w kolektorze o ile w Twoim modelu takowe wystepuja. W te +4 konie to bym nie wierzyl. Dobry chip zalatwi sprawe ,ale pamietaj ze pompa w tym silniku nie nalezy do zbyt trwalych- wiec nie przesadzalbym z przyrostem.
Opublikowano
wiesz o tym czy silnik trzyma wartości zadane przez ECU?? To jest najważniejsze! Jeśli jednostka jest sprawna to jedynym sposobem jest "zmodzenie" softu... tylko u kogoś kto się na tym zna, a nie jakieś tanie g ó w n i a n e wsady z niepewnego źródła.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A z tym passatem to pewnie masz racje , tylnionapendowce maja spore straty mocy :(

 

Genialna teoria. Możesz ją rozszerzyć? :)

Opublikowano
A z tym passatem to pewnie masz racje , tylnionapendowce maja spore straty mocy :(

Z tymi stratami to Cię chyba deczko poniosło bo nawet jeśli brać bezwładność wału napędowego to nie są to wartości, któe by aż tak odczuwalnie spowalniały auto. W ramach kontry - tylny napęd lepiej przenosi moc na asfalt niż przedni.

Żeby nie zbaczać z tematu i dywagować co jest lepsze to napiszę, że tu nie chodzi o stratę a głównie o to, że silniki ze skrzyniami biegów w VAGowskich dieslach są zupełnie inaczej zestrojone. Brat miał 2 Paski 1.9TDI - pierwszy 110KM, drugi 130KM. One lepiej zbierają się od dołu ale potem mocno brakuje im mocy. Jedynka w tych Passatach to była masakra - tam się tylko lekko ruszyło i zaraz trzeba było wbijać już 2-kę. Jak patrzę u siebie (fakt, że może nie do końca idealne porównanie bo u mnie silnik 2.5D) to jedynka jest znacznie dłuższa i - jak na diesla - można na niej trochę pociągnąć od startu.

Pzdr.

Opublikowano

Po pierwsze to powinieneś sprawdzić auto na komputerze.

Po drugie czy jesteś pewny że dobrze zregenerowali ci turbo i ustawili sztangę ?

Po trzecie jaką masz przeływkę starą (314) czy nową (527), wymiana na nową i adaptacja daje bardzo odczuwalne wrażenie na plus.

Po czwarte czy twoje auto trzyma serię ? Czy rzeczywiście masz moc z która auto wyjechało z fabryki.

 

Co do porównywania z pasatem to przede wszystkim masa się liczy a po drugie to skrzynie biegów są inne. Odczuwanie przyspieszenia jest bardzo subiektywne. Posprawdzaj sobie cyferki a wszystko będzie jasne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.