Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam pytanie skierowane głównie do użytkwników TDSów, zamierzam kupić Bmw 525tds, na co zwrócić szczególną uwagę ??

Nigdy nie miałem kontaktu z diselami więc nie wiem zbytnio na co uważać.

Prosiłbym także o opinie jak się sprawują takie silniczki. :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano
Witam.

Mam pytanie skierowane głównie do użytkwników TDSów, zamierzam kupić Bmw 525tds, na co zwrócić szczególną uwagę ??

Nigdy nie miałem kontaktu z diselami więc nie wiem zbytnio na co uważać.

Prosiłbym także o opinie jak się sprawują takie silniczki. :norty:

Ja tylko odpowiem jak się sprawują takie silniczki...hm...poprostu miodzio.W mojej rodzinie nie było nigdy diesli i były obawy co do kupowania samochodu z "ZS" (zapłonem samoczynnym)..ale okazały się bezpodstawne.Oba auta chodzą wspaniale i nie było jak dotąd (odpukać )żadnych awarii (pisze o 525 TDS i o 325 TD).

 

Pozdrawiam.

 

PS.Temat był już wertowany na forum więc jak poszukasz to znajdziesz dużo na ten temat.

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
Witam.

Mam pytanie skierowane głównie do użytkwników TDSów, zamierzam kupić Bmw 525tds, na co zwrócić szczególną uwagę ??

Nigdy nie miałem kontaktu z diselami więc nie wiem zbytnio na co uważać.

Prosiłbym także o opinie jak się sprawują takie silniczki. :norty:

 

ja uzywam od 3 lat

jak kupisz w dobrym stanie (nie wiem co to znaczy tzn nie wiem jak to sprawdzic przed kupnem - ale duzo tu bylo postow na ten temat) to bedziesz baardzo zadowolony

w trasie moze sie udac ponizej 7l w miejscie ponizej 10 raczej b. ciezko

 

ale szuka na forum, duzo o tym (przewaznie jednak znajdziesz to miedzy wierszami)

zh
Opublikowano
Witam.

Mam pytanie skierowane głównie do użytkwników TDSów, zamierzam kupić Bmw 525tds, na co zwrócić szczególną uwagę ??

Nigdy nie miałem kontaktu z diselami więc nie wiem zbytnio na co uważać.

Prosiłbym także o opinie jak się sprawują takie silniczki. :norty:

 

ja uzywam od 3 lat

jak kupisz w dobrym stanie (nie wiem co to znaczy tzn nie wiem jak to sprawdzic przed kupnem - ale duzo tu bylo postow na ten temat) to bedziesz baardzo zadowolony

w trasie moze sie udac ponizej 7l w miejscie ponizej 10 raczej b. ciezko

 

ale szuka na forum, duzo o tym (przewaznie jednak znajdziesz to miedzy wierszami)

Zyghom..załóż chip a poczujesz różnicę...w spalaniu także :dance: Na swoją korzyść :mrgreen:

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
[Zyghom..załóż chip a poczujesz różnicę...w spalaniu także :dance: Na swoją korzyść :mrgreen:

 

dzwonilem tu i tam gdzie zakladaja i rzekli ze w tak starym i z takim przebiegiem zalozyc zaloza ale nie dadza zadnej gwarancji ze sie jutro silnik nie rozleci ;-(

zh
Opublikowano
Przeważnie gwarancja jest dawana na produkt czyli w tym przypadku na program w sterowniku - czego poprostu nie da się uszkodzić :mrgreen: . A to czy silnik wytrzyma czy nie i czy ma 10 czy 510kkm nie zmienia faktu. Mówie Ci to ja osoba która miała 4 dizle i każdy z czipem...
Opublikowano
Przeważnie gwarancja jest dawana na produkt czyli w tym przypadku na program w sterowniku - czego poprostu nie da się uszkodzić :mrgreen: . A to czy silnik wytrzyma czy nie i czy ma 10 czy 510kkm nie zmienia faktu. Mówie Ci to ja osoba która miała 4 dizle i każdy z czipem...
Kolego mam pytanie..swojego TDSa masz z chipem?Jeśli tak to masz może wykres z hamowni?

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano (edytowane)
Przeważnie gwarancja jest dawana na produkt czyli w tym przypadku na program w sterowniku - czego poprostu nie da się uszkodzić :mrgreen: . A to czy silnik wytrzyma czy nie i czy ma 10 czy 510kkm nie zmienia faktu. Mówie Ci to ja osoba która miała 4 dizle i każdy z czipem...
Kolego mam pytanie..swojego TDSa masz z chipem?Jeśli tak to masz może wykres z hamowni?

 

TDS to jedyne auto które było bez czipa - tylko dlatego, że jeździłem nim krótko. Znajomy jest właścicielem Firmy Master/s tuning - jeźeli chcesz zasiegne dokładnie info. Zresztą wielokrotnie z nim rozmawiałem na temat TDS`ów i dla niego nie było żadnych przeszkód. Ja mam podobne zdanie - jedynym zagrożeniem dla samochodu jest właściciel...

Edytowane przez Rogalotti
Opublikowano
Przeważnie gwarancja jest dawana na produkt czyli w tym przypadku na program w sterowniku - czego poprostu nie da się uszkodzić :mrgreen: . A to czy silnik wytrzyma czy nie i czy ma 10 czy 510kkm nie zmienia faktu. Mówie Ci to ja osoba która miała 4 dizle i każdy z czipem...
Kolego mam pytanie..swojego TDSa masz z chipem?Jeśli tak to masz może wykres z hamowni?

 

TDS to jedyne auto które było bez czipa - tylko dlatego, że jeździłem nim krótko. Znajomy jest właścicielem Firmy Master/s tuning - jeźeli chcesz zasiegne dokładnie info. Zresztą wielokrotnie z nim rozmawiałem na temat TDS`ów i dla niego nie było żadnych przeszkód. Ja mam podobne zdanie - jedynym zagrożeniem jest właściciel dla samochodu...

Ja równiez nie widze problemu.Myślałem poprostuu że może posiadasz wykres z hamowni bo mój ojciec nie chciał czekac na wjazd na nią i pojechaliśmy do domu.A szkoda w sumie bo było by na papierku ile to dało..sądzę że te 170KM jest na bank.

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano

Znam, a raczej znałem dwa TDSy po chipie - jeden '93 moc 172 KM, drugi początek'94 i moc 167KM. Oba manuale, oba mierzone, oba wysiadły po cyrka 18-20.000km. Auta, które miały naprawdę nienaganne silniki i właścicieli. Posypały się pompy, były problemy z turbinami, uszczelki przestawały trzymać itd. itp. Koszmar. Impreza in sum kosztowała o wiele więcej niż to było warte. Oba auta zostały przywrócone do stanu sprzed chipowania. Z wymianą wszelkich uszkodzonych części. Śmigają do dziś bez żadnych ingerencji w motory. Dlatego też nie zdecydowałem się na chip do mojego TDSa. Zbyt dobrze chodzi, żeby go męczyć chipsem.

Takie moje zdanie i obserwacje.

Nie mówię, że jestem fachowcem, bo nie jestem, ale jednak dwa padnięte silniki robią swoje.

 

Jak TDS, to nie chip.

 

 

Pozdrawiam

http://no2qnos.fm.interia.pl/breit1.jpg
Opublikowano
Znam, a raczej znałem dwa TDSy po chipie - jeden '93 moc 172 KM, drugi początek'94 i moc 167KM. Oba manuale, oba mierzone, oba wysiadły po cyrka 18-20.000km. Auta, które miały naprawdę nienaganne silniki i właścicieli. Posypały się pompy, były problemy z turbinami, uszczelki przestawały trzymać itd. itp. Koszmar. Impreza in sum kosztowała o wiele więcej niż to było warte. Oba auta zostały przywrócone do stanu sprzed chipowania. Z wymianą wszelkich uszkodzonych części. Śmigają do dziś bez żadnych ingerencji w motory. Dlatego też nie zdecydowałem się na chip do mojego TDSa. Zbyt dobrze chodzi, żeby go męczyć chipsem.

Takie moje zdanie i obserwacje.

Nie mówię, że jestem fachowcem, bo nie jestem, ale jednak dwa padnięte silniki robią swoje.

 

Jak TDS, to nie chip.

 

 

Pozdrawiam

O kurcze to mnie zmartwiłeś teraz :( POwiem to staruszkowi, może trzeba odłączyć to ustrojstwo.

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
Jeżeli macie dołączane to nie jest to czip tylko BOX
Już nic nie wiem...było zakładane w VTG.Jest to umiejscowione pod jednym z filtrów przeciwpyłkowych..jeśli się nie mylę znajduje się tam komputer.Jest to jakoś tam wlutowane czy coś w tym stylu ale jest wtyczka zaizolowana która można wypiąć.Tzn że co to w koncu jest?

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
Mowicie Panowie ze z 325 ze 110 KM mozna zrobic 170 kucy? Gdyby tak bylo i silnik rzeczywiscie by sie nie sypal to bym zaczal sie normalnie starac o zmiane na td..
Opublikowano
Mowicie Panowie ze z 325 ze 110 KM mozna zrobic 170 kucy? Gdyby tak bylo i silnik rzeczywiscie by sie nie sypal to bym zaczal sie normalnie starac o zmiane na td..

 

ze 143 KM mozna 170 KM

ale jakby sie uparl to mozna z TD zrobic TDS i wtedy zczipowac i rzeczywiscie by byl taki przyrost ze 110KM

zh

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.