Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szukalem, szukalem... i nie wiele znalazlem...

 

dlatego jak w temacie:

Ktore amortyzatory lepsze i dlaczego ? B4 czy B6 ?

kto na takich jezdzi ? i jak sie jezdzi na B4 a jak na B6 ?

ile zapłacił ? jaka roznica w cenie ?

gdzie mozna kupic najtaniej ?

 

pozdrawiam

cosmo

Opublikowano

hmmm, az mnie dziwi, ze nie znalazles nic zadowalajacego na forum o Bilsteinie.

B4 to amory standardowe, nie szalejesz lub nie masz kasy na B6(jak ja), to zakladasz B4 i jesteś gość :wink: . Komfort - bajka, trzymanie na drodze - OK(to w koncu standard).

Natomiast B6 to juz zdecydowanie wieksze koszty, ale za to nadają się do obniżonych zawiech, nawet wskazane.

Ale ludzie mówią, że do B4 mozna zalozyc do -40mm i bedzie OK.

 

Niech wypowiedzą się też owner'zy E32 :roll2:

pozdrawiam

Prezes


Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka & •Malutka

  • Członkowie klubu
Opublikowano
hmmm, az mnie dziwi, ze nie znalazles nic zadowalajacego na forum o Bilsteinie.
Szczerze powiedziawszy mnie też dziwi... :wink:

 

 

B4 to amory standardowe, nie szalejesz lub nie masz kasy na B6(jak ja), to zakladasz B4 i jesteś gość :wink: . Komfort - bajka, trzymanie na drodze - OK(to w koncu standard).

Natomiast B6 to juz zdecydowanie wieksze koszty, ale za to nadają się do obniżonych zawiech, nawet wskazane.

Hmmm.... To może faktycznie informacje na forum są niezadowalające. Co do B4 to się zgadzam, ale B6 wg mnie są do spreżyn standarodowych. Dopiero B8 wymagają obniżonych spreżyn chyba -40.

 

 

W Warszawie mozesz zapytac w Zerkopolu.
Lepiej nie. Strasznie wysokie ceny tam mają. Zdecydowanie lepiej zapytaj Krzyśka Krawczyńskiego (kontakt na naszej stronie w "partnerach") lub tutaj: www.mtsbilstein.pl

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano

B4 to seria, B6 (mam takie w obecnej E30 a w bylej mialem na tyle) - rewelacja do obnizen do -30 - po prostu nie poznajesz auta prowadzi sie swietnie i kazda zlotowka wydana na taki amorek jest tego warta - B8 - mialem takie z przodu w poprzedniej E30 - super sprawa do sportowej jazdy - bardzo twarde, niestety musisz sie liczyc z tym ze zacznie ci wszystko skrzypiec w aucie - oraz utrata komfortu na rzecz o wiele lepszej trakcji.

 

Ceny bilsteinow sa najlepsze u MTS'a i wcale nie jakies straszne....w koncu kupujesz rzecz high-end'owa a nie shit typu NK czy cos tam innego...

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
mialem i B4 i B6... naprawde oplaca sie zainwestowac w dobre zawieszenie! kup B6 POLECAM! teraz mam zawieszenie sachsa i bede na wiosne zmienial wlasnie na B6
Opublikowano
hmmm, az mnie dziwi, ze nie znalazles nic zadowalajacego na forum o Bilsteinie.
Szczerze powiedziawszy mnie też dziwi... :wink:

 

nie ma na forum porownania tych dwoch rodzajow amortyzatorow bilstein...

B4 kontra B6... tego nie znalazlem... :( :oops:

ktore lepsze ? dlaczego ? do jakiej jazdy ? i wogole...

 

dlatego ten link...

 

pozdrawiam

cosmo

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Odkopałem temat, bo jak stopnieją śniegi to będę wmieniał amory. :dance:

I teraz tak: Krzysztof Krawczyński http://www.amortyzatory.waw.pl poleca mi do E38 założyć B4, ja chciałem B6, ale powiedział, że to jest praktycznie to samo (użył słów: B4 i B6 z przodu są jednorurowe :shock: ) i że B6 będą twardsze, a co za tym idzie mniej komfortowe.

Oczywiście jest też różnica w cenie.

Komplet B4 ze zniżką kosztuje 1530PLN, a B6 2374PLN

Różnica 844PLN. :hand:

To trochę dużo.

Czy te B6 są naprawdę tak dobre żeby opłacało się dopłacić te 844PLN?

AP
Opublikowano

ja wczoraj zakupiłem B-4. (jeszcze nie zalozone) Jak zaloze to zdam relacje z jazdy. Ja opinie tez slyszalem o B-6 jak pisza koledzy. Ale to zalezy do czego potrzeba, jak wykorzystasz itp. i jak stoisz z kasą. Mnie osobiście wystarczy standard.

 

Moim zdaniem przy zmianie na troszke ,,sportowe" wypadaloby tez pomyslec o innych rzeczach - sprezyny. Jak to wszytsko ma isc chyba w parze - czegos na ,,wzor M3" nie zrobi sie tylko z B-6

 

 

a teraz na marginesie - dzis juz bylem tak na maxa wpieniony na nasze dziurawe drogi.... :mad2:

u nas chyba trzeba zapomniec o slowach ,,sportowa jazda, komfortowa jazda."....

polska jazda haha lub "Bilstain for Poland" :mrgreen:

Opublikowano

hello

 

ja wczoraj zalozylem swiezo zakupione b4

w stosunku do tego co bylo po prostu bajka... nie ten samochod. oczywiscie wybor bilsteina b4 nie byl przypadkowy - skoro na forum polecali :-) to jestemn kolejnym szczesliwym uzytkownikiem tych amorow.

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Opublikowano

hmmmm.... :think:

 

no to i ja... musze sie przyznac... :D

 

mam założone B4... :cool2:

 

i jestem jak narazie zadowolony... :D

choc trzeba przyznac ze i tak mam wrazenie ze są w miare twarde....

 

polecam...

 

i pozdrawiam

cosmo

 

Tylko nie GAZ !!!

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Myslicie, ze przy obnizeniu 60mm/25mm nie bede w stanie zalozyc B4?

Wlasnie zastanawiam sie nad kupnem i nie wiem czy to przezyja...

Opublikowano

Kupilem B4.. zamowilem takze komplet oslon i odboje. Nastepnie od sprzedajacego dowiedzialem sie, ze te odboje nie beda pasowaly do B4. Gdy on sie o tym zorientowal zadzwonil do Bilsteina i tam mu powiedzieli, ze B4 maja juz wbudowane odboje i nie potrzeba uzywac dodatkowych...

Nie wiem czy to bzdura czy prawda.. co o tym sadzicie?

Opublikowano
najprawdziwsza prawda. Kupiłeś te lepsze b4 jednorurowe zbudowane identycznie jak b6,b8 i właśnie one nie wymagaja odbojów. Mam takie same i są naprawdę super. :norty:
Opublikowano
Tylko koniecznie trzeba pokombinować z osłonami, żeby kamienie nie obiły trzpienia, powiedzieli mi w bilsteinie że mają problem z tymi osłonami i że pracują nad tym. Swoją drogą to trochę dziwne że wyprodukowali amorki a osłon nikt nie robi. Myślę że jak sobie z tym poradzisz to będziesz zadowolony, nie wiem tylko jak z tym obniżeniem, bo jak sprężyna będzie za niska to może się opierać o doboje, ja osobiście nie polecam więcej niż 30 mm do b4.
Opublikowano
Myslicie, ze przy obnizeniu 60mm/25mm nie bede w stanie zalozyc B4?

Wlasnie zastanawiam sie nad kupnem i nie wiem czy to przezyja...

przezyja, ale do -60 lepiej wez B6 lub inne KYBnp...

 

Coś mi się wydaje, że nie najlepiej radzicie koledze: B4 i B6 są do standardowych sprężyn - więc jak zawiecha pojedzie -60 to ciśnienie gazu w amortyzatorze będzie bardzo wysokie. Tak zdrowo-rozsądkowo myśląc : wystarczy mniej szczęścia i większa dzurka i ci amorki za parę ładnych stówek szlag trafi.

Do majstrowania z wysokością obniżenia do absurdalnych -60 trzeba stosować specjalne amory a nie standart.

http://images22.fotosik.pl/34/375df5381f18b28am.jpg

Moja śliczna była..........teraz w Gliwicach

Opublikowano
amorki b4 są to amory olejowo -gazowe niskiego ciśnienia lub b6 wysokiego ciśnienia czyli co za tym idzie te drugię są twardsze , ja osobiście do e32 polecam b6 sa one drogie ale auto nie skacze po drodze i super trzyma się w zakrętach ale wszystko zależy od stylu jazdy ja cyknołem sobie b4 i krótko mówiąc mała porażka wole dopłacić i założyć b6 ,ale to po temacie i trza bujać teraz na tym co jest a tak na marginesie bilsteiny mam w dobrej cenie np komplet z b6 do e36 za 1750 zł :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.