Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Panowie przymierzam sie do zakupu E46 w Coupe i interesuje mnie trwalosc zawieszenia w tych autach. Podobno nie jest ono zbyt trwale. Ile tysiecy km wytrzymuje zawias w tych autach? Oczywiscie ori albo bardzo dobry zamiennik typu Meyle. Z tylu tez nie jest kolorowo bo tez sa wahacze a nie belka wiec domyslam sie, ze tez lubi cos tam sie sypnac? Czy tylny zawias tez tak dostaje po dup...na naszych pieknych drogach czy wytrzymuje dluzej niz przod? Mam taka nadzieje ze zawias wytrzymuje w E46 chociaz te 30 kkm, albo wiecej. Zawiecha nie jest tania i naprawiac tak co rok to troche lipa. Z gory dzieki :D
Opublikowano
Moje zawieszenie przejechało już za mojej kadencji ponad 31 tys km w tym 2/3 na oponach 17 o profilu 45.. generalnie u mnie drogi nie są najgorsze chodz bywają odcinki "specjalne" :mad2: w tym pare razy zdarzyło mi się wjechać w taką dziure że ciesze sie że koło nie odpadło, generalnie nie ma tragedii.
Opublikowano
ja zrobiłem ponad 40 tyś od marca tamtego roku, w tym czasie zrobione wahacze i amory przód o czym pisałem w wątku który podałem wyżej, nic poza tym w zawieszeniu
Opublikowano
To dobrze ze nie ma tragedii :D Jezeli zawiecha wytrzyma te 30-40 tys. to bedzie dobrze, przynajmniej jak dla mnie :) Drogi u mnie nie sa piekne ale jakos da sie po nich jezdzic. Miejscami lata na lacie w drodze, ale zeby byly jakies ogromne dziury to nie.
Opublikowano
w wrocku masz bardzo dużo starej poniemieckiej kostki brukowej i mimo to zawiecha sie dość dobrze trzyma u mnie. 50 /50 jeżdze Wrocław i autostrada A4 +DK4 kraków -nowy sącz i nie narzekam.
Opublikowano
co do Audi się nie wypowiem bo nie wiem. Jeśli chodzi o tył to przez 40 tyś km ile zrobiłem nie robiłem jeszcze nic... A ile wcześniej nie było nic robione?? Nie wiem... Wie tylko poprzedni właściciel. 3 miesiące temu na trzepakach amory wyszły mi 70 % z tyłu a tak jak mówie, tyłu nie ruszałem wogóle jeszcze.
Opublikowano

Zawieszenie jest bardzo odporne,zdążyłem już wpaść w takie dziury,ze mi się felgi pokrzywiły i opony popękały,a zawias na szczęście cały.

W Audi i VW wahacze się wymienia po 20-30 tysiącach.Mój przejechał 50 000 po polskich drogach i jeszcze nigdy nie było nic wymieniane.

Amorki z przodu 78 proc. z tyły 74.

Opublikowano (edytowane)
Jeśli chodzi o przód to sworznie na wahaczach to słaby punkt e46.Ale ogólnie nie można narzekać,chyba że sie kupuje na allegro komplet wahaczy za 400zl to wszystko jasne. Edytowane przez radziomlawa
Opublikowano
lewy wahacz w tamtym roku mechanik mi wymienił na jakiś zamiennik za 200 zł, minęło już 20 tyś km i wszystko w porządku. żadnych śladów zużycia na sworzniach. Teraz ten prawy wymieniałem to jest już meyle tak że napewno lepszy. Ale póki co z tamtym nie mam problemów.
Opublikowano

80 tys. km na naszych drogach:

 

-tuleje wahacza przód,

-łączniki stabilizatora przód,

-poduszki gumowe stabilizatora przód,

- łożyska tylnych amortyzarotów z odbojami.

 

Nie jest źle w.g mnie. Koszty mniej więcej: tuleje BMW OE 500 zł, łączniki stab.- LIM -200 zł, poduszki OE BMW-100 zł i nakońcu SWAG plus Monroe - 300 zł

Na 80000 km koszty 1100 zł.

Opublikowano

Zawieszenie w e46 powinno wytrzymać 150-200 tys,

 

Znajomy kupił nowego passata w salonie w Polsce i przejechal na fabrycznym komplecie 180 tys ...w Polsce. Ja ze swojej Alfy 156 wyciągałem fabryczne wahacze po 185 tys...a podobno ma najgorsze zawieszenie.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Podobno w E46 zawiecha jest trwalsza niz w Audi? Czy to prawda? A jak sprawuje sie tylne zawieszenie E46?

 

Zdecydowanie e46 ma trwalsze zawieszenie niż A4, zarówno przednie jak i tylne.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
W e46 chyba najszybciej z tyłu lecą łożyska tylnych amortyzatorów z odbojami.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Dawno tu nie zagladalem i pojawilo sie wiele nowych wypowiedzi :D Nie ma tragedii z tym zawieszeniem, a nawet bym powiedzial ze jest bardzo dobrze :8) Dzieki wielkie za wyczerpujace wypowiedzi :)
Opublikowano
Mogę się wypowiedzieć o moim e46 320d w sedanie. Kupiłem z przebiegiem 109 tyś. Przy 135 (czyli po ok 26 tyś.) musiałem sporo rzeczy wymienić. Gdy kupowałem auto zawieszenie wyglądało ok, a ostatnio musiałem wymienić z tyłu (po obu stronach): sprężyny, odboje i poduszki amortyzatorów i tylne tule. Z przodu dwie tuleje (tylne po obu stronach) oraz prawy wahacz (standardowo wybity sworzeń), prawy drążek i prawy łącznik. Co prawa dzień w dzień jeżdżę po kiepskich drogach do pracy, ale po takiej odległości nie spodziewałem się aż takiego remontu...
Opublikowano
75tys od kupna poprzedni wlasciciel 20tys i on zakladal nowe zawieszenie ja do tej pory nic nie wymienialem
Opublikowano
Mam zamiar kupić E46 i z zainteresowaniem czytam o trwałości zawieszenia. To dobrze że zawieszenie jest wytrzymalsze niż w A4 ale proszę nie przesadzać że w A4 jak ktoś napisał zawieszenie wytrzymuje 20k km. Wszystko zależy od jakości części. Jeśli ktoś ma oryginały lub zamienniki typu Lemforder to w A4 na naszych drogach wytrzyma spokojnie 80-100k km. Wiem co mówię bo sam mam A4 od czterech lat. Jeśli ktoś kupuje tanie zamienniki np. na allegro do A4 za 500 zł cały komplet to niech się nie dziwi że po 10-20k km mu to siada, jak wyda 1500 zł za Lema to wytrzyma tyle ile powinno. Jeśli jest tak jak piszecie z trwałością zawieszenia w E46 to jest naprawdę super i upewnia mnie to co do słuszności kupna tego modelu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.