Skocz do zawartości

E39 523i problem z pierwszym cylindrem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, jestem nowym uzytkownikiem, wiec na poczatek sle pozdrowionka.

Od nie calych 2 miesiecy jestem szczesliwym posiadaczem 523i toring z 99 roku.

Problem mam taki jak w temacie, nie chodzi na I cylinder, a zaczelo to sie tak:

pojechalem do sklepu i chodzi cos nie tak jak powinien, po zakupach wszystko ok.

Na drugi dzien to samo, jak zimny to traktor, po zagrzaniu ustalo.

Nastepnie caly czas bylo zle, sciagalem po kolei wtyczki z cewek i tylko na pierwszym cylindrze nic sie nie dzialo.

Postawilem na cewke i dzis ja zmienilem, i dalej to samo.

W jaki sposob moge okablowanie sprawdzic, jakie tam maja byc napiecie i czy wogle idzie je zmierzyc.

Dodam jeszcze, ze autko jest zagazowane i dzieje sie to na benzynie i gazie.

Z gory dzieki za podpowiedzi.

Pozdrawiam

Nara

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To nie takie proste jak tu myślisz.

jeśli zmiena cewki < i świecy > nie pomogła to mało prawdopodobna jest tu awaria zapłonu.

Może być jeszcze tak , że nie działa wtryskiwacz < jeśli gaz to sekwencja to nie działaja wtryskiwacze i od benzyny i od gazu> Tu powodem może być miejsce wcięcia się przez gazownika w instalację auta. Szubrawcy potrafią tylko poskręcać kabelki nic nie lutująć.

Oczywiście zakładam , że masz gaz sekwencyjny.

Ale na początek doradzam sprawdzenie ciśnienia spręzania wraz z próbą olejową. To nam wiele wyjaśni.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

dzieki dyzio255 za podpowiedz.

Zaraz na drugi dzien sprawdzilem cisnienie i bylo ok.

Szkalem, grzebalem i nic nie znalazlem, pojechalem do ASO, oni tez nic nie wykryli.

Zaczelismy z bratem wszystkie kable odizolowywac, wszystkie byly ok, jak juz bylo rozbebeszone to miernik w reke i do dziela:

okazalo sie, ze kabel wychodzacy z komputra nie ma wogle zadnego napiecia, a pozostale 5 maja (kable ktore do wtryskow ida).

A wiec nic juz nie wymysle, musze jakis nowy komputer znalesc, tzn jakas uzywke bo nowy to chyba polowa auta.

Pozdrawiam i nie zycze nikomu takich problemow jakie ja mam od momentu kupna BMW, a moze dlatego ze ja zawsze mam pecha, ale glowa do gory i naprzod!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeszcze jedynie ciągłość przewodu do samego kompa bym sprawdził.

Są tacy którzy potrafią naprawiać kompy.

Ale na allegro powinieneś znaleźć coś w przystępnej cenie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

hej

tak jak juz pisalem, cale okablowanie zostalo odizolowane, wszystko sprawdzone.

Z kazdego wtrysku wychodza po 2 kabelki + i -, ktore ida do kompa (czyli 12 kabelkow: 6+ i 6-).

Na masie jest wszystko dobrze, jezeli chodzi o plus to juz inna sprawa, z 6-ciu kabli wychodzacych

z kompa 5 ma sygnal, czyli jakies tam napiecie, a ten co do pierwszego cylindra idzie nie ma nic.

A co do naprawy nie wiem czy chcialbym cos takiego robic, lepiej jakas uzywke kupic (takie przynajmniej moje zdanie)

Pozdrowionka

nara

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.