Skocz do zawartości

320d spalanie komp/rzeczywiste


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Roger, co trzeba zrobić aby uzyskać 192PS? ile cenisz za taką usługę i czy silnik nie jest zbytnio obciążony taką mocą, jak z żywotnością??

POZDRAWIAM MANIAKÓW BMW 🙂

Z BMW od 2004roku. Na forum od 2005r.

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
nie obciążony silnik ( ten akurat ) jest w granicach 180-185 KM gdzie taką moc możemy uzyskać na seryjnym ciśnieniu turbiny w większym zakresie zwiększając jedynie ciśnienie na szynie i paliwo .... i usuwając odpowiednie limitery :wink: moce rzędu 190-200 KM z tego silnika są już dla niego sporym obciążeniem choć te silniczki to dzielnie znoszą ( no może oprócz wtrysków ) ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Witam

Roger, co trzeba zrobić aby uzyskać 192PS? ile cenisz za taką usługę i czy silnik nie jest zbytnio obciążony taką mocą, jak z żywotnością??

 

Nie zajmuje się remapem, chipowaniem itd.

Auto zostało pozbawione katalizatora i klap zawirowań.Poza tym wykręciłem nieznacznie jedną małą śrubeczkę przy turbinie (robiącą za swego rodzaju ogranicznik)

Siedzący w temacie wiedzą o czym mowa.

Program najzwyklejszy na świeci,ot taki jak u wielu użytkowników e46 320d cr.

 

Nie jest to moje pierwsze 320d i nie jest to pierwszy program. Tą zrobiłem po programie 40 tysięcy kilometrów. Silnik nie wykazuje oznak zużycia ,na hamowni deklaruje moc taką jak zaraz po programie.

 

TC wtryski jak wtryski... mogą paść i często tak bywa w seryjnym aucie. Moje na dzień dzisiejszy mają korekty poniżej "1" i na przelewowym równo. Przy aucie nic nie robię z wyjątkiem wymiany motula co 10 tyś. Paliwa tylko premium.

 

Abstrahując od mojego wykresy... TC te 192 konie , to w przedziale obrotów u mnie jak i u większości gdzieś po 3700obr. Tam zaglądam tylko przy wyprzedzaniu.

Auto seryjne można zakatować w 2 dni, tak samo auto po programie.Najważniejsze aby użytkownik był świadomy i wiedział przy jakiej jeździe i kiedy wyciska się ostatnie soki z silnika.

 

Trochę odpływamy od tematu , ale jak już poruszyliśmy temat chipowania dwa zrzuty przy diagnostyce po programie.

http://img22.otofotki.pl/obrazki/tq257_roger-nysa-e46-320d-chip.jpg

 

http://img22.otofotki.pl/obrazki/fd82_chip-tuning-roger-nysa.jpg

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

czerwony330d

ROGER-NYSA

 

zamiast umawiać się na wspólne testy co jest dość kłopotliwe i kosztowne, zróbcie chociaż takie porównanie, niech każdy nagra filmik z 5 minut ze swojej jazdy, tylko takiej jakości żeby była widoczna płaska droga oraz parametry prędkość, i test 4.0 chwilowe spalanie przy ustalonej wcześniej prędkości.( bieg raczej nie ma znaczenia, bo bardziej chodzi o ustalenie czy są w ogóle warunki w których 3.0d może mniej spalić niż 2.0d) tak samo jak inpą sczytywać ilość paliwa w baku, tak samo ten test 4.0 i komputerowe wskazanie odzwierciedla chwilowe spalanie co będzie miarodajne. ( jeśli coś przekłamuje to tak samo, w końcu to DDE 5.0) i zobaczy się czy są w ogóle są warunki w których 3.0d może spalać mniej niż 2.0d ( mam na myśli prędkość i bieg)

sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano

tylko zauważ że masz główny ogranicznik ciśnienia turbo w swoim ecu na 2400 mbar , czyli widocznie ktoś robił testy i ustawił od jakiej wartości pojawia się przeładowanie i ustawianie go wyżej jest swoim rodzaju proszeniem się o problemy , przynajmniej ja w swoich modach tak to traktuje ....

np. w e46 320d 136 KM jest svbl ( single value boost limiter ) na 2250 mbar seryjnnie dmucha 2100 mabar

w e46 330d 184Km podobnie ..

w audi / vw tam mamy większy zapas powiedzmy seria na 2350 mbar svbl na 2620 mbar ...

 

każdy jak wiesz robi inaczej , nikogo nie neguje ale to samo dawka paliwa ogranicznik do 70 mg u Ciebie pewnie 80-85 mg ciśnienie na szynie jak pisałeś 1715 też sporo , ale jak powiedziałem każdy robi jak uważa ...

 

a co do zaworka to tak z nimi jest niestety wychodzi na to że elektroniczne servo przy turbo jest znacznie lepsze i nie ma takiej zwłoki ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.