Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oczywiście masz rację nigdy nie miałem w ręce tarczy o ich zakładaniu nie wspomnę nawet. Jest to czynność poza wszelkimi znanymi mi praktycznymi elementami obsługi samochodu - ale to tylko dlatego że nie posiadłem jeszcze tajemnego stopnia mistrzowskiego BU-FU :lol:

 

Zacytuje Cie : "jesli problem czuć widocznie jak sie tarcze rozgrzeja to proponował bym tarcze dac tokarzowi niech je przetoczy"

Jak dla mnie masz małe pojęcie o tym o czym mówisz. Gorzej jeśli coś jeszcze do tego wykonujesz manualnie, bo wychodzi na to że bez podstaw i jednocześnie nie jesteś konsekwentny w swoich wypowiedziach. Wypierać się możesz ale jasno widać co napisałeś. :lol: Jasne że, powodów może być bardzo wiele ale co stwierdzenie " jesli tak to moze byc jeszcze jedna rzecz :P " - tutaj wnosi? Nic nie wnosi. Poza tym jest błędnie sformułowane i wprowadza w błąd i potwierdza Twój brak spójności. :D

 

I taka mała uwaga, warto poprawnie władać ojczystym językiem.

Opublikowano
w sumie toczenie to najlepszy pomysł na sprawdzenie pomiaru bicia bo nie ma gdzie takiego pomiaru zrobic przynajmniej w wawie

 

 

i w ten sposob sie dowiesz w czym problem tkwi :)

 

 

 

 

 

 

pozdrawiam :)

Opublikowano
w sumie toczenie to najlepszy pomysł na sprawdzenie pomiaru bicia bo nie ma gdzie takiego pomiaru zrobic przynajmniej w wawie

 

Pomiaru bicia powinno się dokonać w dwóch etapach. Kiedy tarcza jest na piaście, a następnie po zdjęciu z piasty i przymocowaniu do odpowiedniego stanowiska. Wtedy też jesteś w stanie stwierdzić w czym tkwi problem. Jednak wracając do przypadku Kamila, bicie pojawiało się po rozgrzaniu - a to zawęża pole możliwych przyczyn.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zgadzam sie z przedmówca co nie zmienia faktu ze nikt usług pomiaru nie dokonuje zbadalem temat dogłebnie i urzadzenie do pomiaru na samochodzie czyli pomiar bicia razem z piasta kosztuje od 4tys wzwyz
Opublikowano
zgadzam sie z przedmówca co nie zmienia faktu ze nikt usług pomiaru nie dokonuje zbadalem temat dogłebnie i urzadzenie do pomiaru na samochodzie czyli pomiar bicia razem z piasta kosztuje od 4tys wzwyz

 

 

jakby ktos faktycznie ci te tarczy przetoczył to przy montarzu piasty maja byc idealnie czyste zanim nałozysz tarcze :)

mialem taki przypadek ze warsztat ktorys zmienil tarcze a piasty były brudne i było tak zwane trzepanie kiedownica :)

 

 

zycze powodzenia i temu panu co mnie cytuje rowniez haha :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zgadzam sie z przedmówca co nie zmienia faktu ze nikt usług pomiaru nie dokonuje zbadalem temat dogłebnie i urzadzenie do pomiaru na samochodzie czyli pomiar bicia razem z piasta kosztuje od 4tys wzwyz

 

 

jakby ktos faktycznie ci te tarczy przetoczył to przy montarzu piasty maja byc idealnie czyste zanim nałozysz tarcze :)

mialem taki przypadek ze warsztat ktorys zmienil tarcze a piasty były brudne i było tak zwane trzepanie kiedownica :)

 

 

zycze powodzenia i temu panu co mnie cytuje rowniez haha :)

kolego nie wiem na czym opierasz swoje doswiadczenie ale bmw to inna bajka jesli chodzi o drgania piasta na lusterko to za mało zeby ich nie było rekordzisci włozyli w usuniecie drgan 16tys zl wiem o :( czym pisze

Opublikowano
zgadzam sie z przedmówca co nie zmienia faktu ze nikt usług pomiaru nie dokonuje zbadalem temat dogłebnie i urzadzenie do pomiaru na samochodzie czyli pomiar bicia razem z piasta kosztuje od 4tys wzwyz

 

 

jakby ktos faktycznie ci te tarczy przetoczył to przy montarzu piasty maja byc idealnie czyste zanim nałozysz tarcze :)

mialem taki przypadek ze warsztat ktorys zmienil tarcze a piasty były brudne i było tak zwane trzepanie kiedownica :)

 

 

zycze powodzenia i temu panu co mnie cytuje rowniez haha :)

kolego nie wiem na czym opierasz swoje doswiadczenie ale bmw to inna bajka jesli chodzi o drgania piasta na lusterko to za mało zeby ich nie było rekordzisci włozyli w usuniecie drgan 16tys zl wiem o :( czym pisze

 

 

to teraz dolozysz moze 50zl za kontrole u tokarza tarcz i moze pomoc zamiast tych 16tys :P

bmw to inna bajka hehe kazde auto da sie naprawic jak sie chce :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
uwierz mi ze nie kazde a w najgorszych przypadkach winne sa najmniejsze pierdułki ale na to potrzeba czasu odbiegamy od tematu ale u kamila raczej oczywiste sa tarcze z młode auto na inne rzeczy
Opublikowano
zgadzam sie z przedmówca co nie zmienia faktu ze nikt usług pomiaru nie dokonuje zbadalem temat dogłebnie i urzadzenie do pomiaru na samochodzie czyli pomiar bicia razem z piasta kosztuje od 4tys wzwyz

 

 

jakby ktos faktycznie ci te tarczy przetoczył to przy montarzu piasty maja byc idealnie czyste zanim nałozysz tarcze :)

mialem taki przypadek ze warsztat ktorys zmienil tarcze a piasty były brudne i było tak zwane trzepanie kiedownica :)

 

 

zycze powodzenia i temu panu co mnie cytuje rowniez haha :)

 

Ja jednego nie rozumiem, próbujesz z oczywistej sprawy zrobić wielki trik serwisowy. Oczyszczenie piast... wow nikt by na to nie wpadł. Może jeszcze dodaj że należy na nich umieścić smar miedziany - ups co ja zrobiłem, zdradziłem tajną wiedzę.

Po wizytach u takich specjalistów w ogłoszeniach roi się od "igiełek". No offence ale nie wszystko jest dla wszystkich. Pozdrawiam i wielu usatysfakcjonowanych klientów życzę. A i jak się coś mówi to albo trzyma się fason do końca, albo przyznaje się komuś rację a nie próbuje odwracać "kota ogonem". :)

Opublikowano
zgadzam sie z przedmówca co nie zmienia faktu ze nikt usług pomiaru nie dokonuje zbadalem temat dogłebnie i urzadzenie do pomiaru na samochodzie czyli pomiar bicia razem z piasta kosztuje od 4tys wzwyz

 

 

jakby ktos faktycznie ci te tarczy przetoczył to przy montarzu piasty maja byc idealnie czyste zanim nałozysz tarcze :)

mialem taki przypadek ze warsztat ktorys zmienil tarcze a piasty były brudne i było tak zwane trzepanie kiedownica :)

 

 

zycze powodzenia i temu panu co mnie cytuje rowniez haha :)

 

Ja jednego nie rozumiem, próbujesz z oczywistej sprawy zrobić wielki trik serwisowy. Oczyszczenie piast... wow nikt by na to nie wpadł. Może jeszcze dodaj że należy na nich umieścić smar miedziany - ups co ja zrobiłem, zdradziłem tajną wiedzę.

Po wizytach u takich specjalistów w ogłoszeniach roi się od "igiełek". No offence ale nie wszystko jest dla wszystkich. Pozdrawiam i wielu usatysfakcjonowanych klientów życzę. A i jak się coś mówi to albo trzyma się fason do końca, albo przyznaje się komuś rację a nie próbuje odwracać "kota ogonem". :)

 

 

ja probuje pomoc a Ty mnie łąpiesz za słowka :P

Opublikowano

Nie łapie za słówka, tylko Cię cytuje i próbuje Ci uświadomić jak przyswajalne są Twoje słowa. Jeżeli masz na myśli coś innego to to napisz bo jak na razie jest pewna luka w spójności.

 

Idąc od początku:

- "jesli problem czuć widocznie jak sie tarcze rozgrzeja to proponował bym tarcze dac tokarzowi niech je przetoczy przy okazji sprawdzi przez która takie cyrki :)"

tu radzisz aby dać do przetoczenia tarcze, co jest niestety u nas dość powszechnie spotykanym przykładem druciarstwa, a następnie piszesz " ja o tym wiem ze tarcze wentylowane sie nie toczy :P ale tylko ja napisalem jak mozna sprawdzic ten problem poprzez sprawdzenie u tokarza :)" - a tu zupełnie coś innego. Zakładając że faktycznie nie miałeś na myśli, żeby użytkownik po toczeniu używał tarcz - ok, ale jeżeli problem występuje przy rozgrzaniu/przegrzaniu tarcz to znaczy że dochodzi do czasowego odkształcenia sprężystego metalu, a to oznacza że po pierwsze tokarz nic z tym nie zrobi, a po drugie nawet gdyby odkształcenie było plastyczne to po dotoczeniu tarcz nie powinno się ich używać z powodów które wcześniej wymieniłem.

Poza tym dużo prościej i taniej jest podjechać do FACHOWEGO serwisu który wykona pomiary tak jak wspominałem w jednym z moich postów.

 

- "jedno pytanie ten problem powstał po wymianie tarcz ?:P jesli tak to moze byc jeszcze jedna rzecz :P" a chwilę później "jak wiadomo nie tylko tarcza moze byc to spowodowane :)" - tak wiadomo nie tylko tarczą, nie tylko źle oczyszczoną powierzchnią styku, nie tylko zwichrowaną piastą etc. Przyczyn głęboko ukrytych i powiązanych może być cała masa i ani Ty ani ja nie jesteśmy na podstawie tego co napisał Kamil tego sprawdzić - mało tego akurat te przyczyny możemy wykluczyć więc po co gadać bez sensu - zwykłe bicie piany? Możemy co najwyżej powymyślać co by było gdyby, zwłaszcza że w jego przypadku bicie nie jest stałe ale cykliczne i uzależnione od temperatury tarcz hamulcowych. Poza tym szanujmy się nawzajem są pewne podstawy o których nie warto wspominać - jak chociażby oczyszczenie i nasmarowanie powierzchni styku piasty z rotorem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.