Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam pytanko o przyczyne: niekiedy jadą powoli na 1 biegu nie chce pozniej przezucic na 2 tylko musze na tipa i sam przezucic. pozniej jest wszystko oki. Jakies sugeste? prosze o pomoc. rok auta 2001
  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeszcze dodam ze dzis zauwazylem ze czasem nie chce wejsc z 4 na 5. Czy moze to byc jakis czujnik? Wybieram sie na podlaczenie do kompa ale chcial bym wiedziec jakies przypadki z zycia aby sie jakos nastawic psychicznie pod wzgledem kosztow. Dzikeuje za pomoc
Opublikowano
Samochody typu X5 przed liftem miały problemy ze skrzynią. Dlatego ja liczyłbym na kompleksowe naprawianie skrzyni. Tymbardziej, że samochód ma już swoje latka. Nie znam się na tym, mówię tylko z doświadczenia, a miałem kilka Xów.
Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano
Mam pytanko. Gdzie znajdę warsztat zajmujący się naprawami w okolicach Kraków-Tarnów. Aby był zakład z doświadczeniem oraz z cenami nie z kosmosu?
Opublikowano

Nooo Panowie. Już jest wszystko oki. okazało się ze z misy delikatnie leje olej i było mało oleju w skrzyni i nie robiło ciśnienia. Po dolaniu oliwy wszystko wróciło do normy. Teraz czas na wymianę uszczelki.

Więc okazuje się, że nie zawsze musimy mówić o remoncie skrzyni :norty:

Opublikowano
nie ciesz sie za wczesnie, polecam sprawdzenie calej skrzyni ze szczegolnym zwroceniem uwagi na inne nieszczelnosci, samo dolanie oleju i wymiany uszczelki mzoe byc niewystarczajace.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
i nie zapomnij że do tej skrzyni dolewa sie olej dynamicznie, nie statycznie. wiesz na czym polega różnica? bo jesli nie to może być po skrzyni.
Opublikowano