Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich posiadaczy Beemek.(320d touring ,pazdziernik 2002,150KM) Moj problemik wyglada nastepujaco. Jestem szczesliwym posiadaczem w.w cacka lecz jako osoba wrazliwa i przeczulona... zauwazylem ze od pewnego czasu silnik ma tzw. drygi czyli delikatnie mowiac pracuje rano nierowno. Jako ze wczesniej mialem V6 zbytnio sie tym nie przejmowalem. Przy podlaczeniu komputera nic nie wykazywalo.(Carsoft 6.1) Teraz sprawa sie nasilila.Jako ze autko posiadam od Lutego 2011 pojechalem do mechanika zeby sprawdzic. Sprawdzil i powiedzial ze wszystko ok,tylko mam jedna swiece do wymiany. Dzis rano zapalajac samochod (ktory stal dwa dni) naprawde nim szarpalo i obroty skakaly. Podlaczylem kompa i wyskoczylo-4232 Cylinder 3:Acticiation interrupted. Prosze poradzcie co by to moglo byc. Czy to ta swieca czy moze jednak wtrysk? Pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na wiadomosci.Tomek
Opublikowano
Trzeba by podłączyć pod np.inpę i sprawdzić korekcję wtryskiwaczy ,coś nie tak z wtryskiem na 3 garze.Nikt go wcześniej nie wymieniał? Sprawdź wzrokowo czujnik wzniosu iglicy na wtryskach.
Opublikowano
Sprawdź wzrokowo czujnik wzniosu iglicy na wtryskach.

chwila zaraz...nie pomyliłeś silników?? albo ja o czymś nie wiem :wink:

Chodziło mi o nr 23 na rys.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=13_0959&hg=13&fg=15 a dokładnie o przewody które tam idą :D

Opublikowano
Wezyki przelewowe...hmm ale czy nie powinno lac olejem napedowym gdy takowy wezyk jest nieszczelny? pod autem mam sucho. Ale popatrze oczywiscie. Dziekuje i prosze o dalsze porady.
Opublikowano
to już lepiej sprawdzić rezystancję cewki wtryskiwacza i powinna wynosić 0,3 Ohm, natomiast względem masy nieskończenie duża... wężyki przelewowe przy małej nieszczelności puszczają mało paliwa które gromadzi się w głębokich szczelinach pokrywy zaworów, która dodatkowo jest pochylona. Do tego paliwo ma jedną drogę - po ściance od strony skrzynki biegów. Nagrzana ścianka silnika powoduje odparowanie ON i nie masz możliwości weryfikacji wycieku. Pozdr
Opublikowano
Czy mógłby ktoś wytłumaczyć jak zakodować wtrysk?

cytuję użytkownika musti:

"Samo kodowanie w Inpie to z tego co pamiętam, wchodzisz w Engine wybierasz swój silnik np M47N DDE 5.0 następnie chyba w status i tam masz coś z IMA.

Na dole po lewej stronie masz kody wtrysków, dajesz F1 czyli change IMA i wpisujesz tak jak w przykładzie. np. dla wtrysku 1 o kodzie 123456 - ima1;123456 i podobnie dla kolejnych wtrysków"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.