Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
BMW będę porównywał do mojego Volvo więc looz, i jeden i drugi będzie szybszy.

 

Co do Saaba to ośka, w której wszystko zostało wymienione na inne. Robotę robi megadobrą. Nie ma takiej seryjnej fury poza 911 Turbo, która ucieknie z rolki. Ale o tym może kiedyś powiem szerzej.

 

Miałbym dla Ciebie klienta - Seat Leon 1.8 T ;)

  • Odpowiedzi 203
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chcesz powiedzieć,że przednionapędowy Saab połknie 911 Turbo??????

 

Nie ma takiej seryjnej fury poza 911 Turbo, która ucieknie z rolki.

 

kluczowe słowa to "poza" i "z rolki" :norty:

Opublikowano
BMW będę porównywał do mojego Volvo więc looz, i jeden i drugi będzie szybszy.

 

Co do Saaba to ośka, w której wszystko zostało wymienione na inne. Robotę robi megadobrą. Nie ma takiej seryjnej fury poza 911 Turbo, która ucieknie z rolki. Ale o tym może kiedyś powiem szerzej.

 

Miałbym dla Ciebie klienta - Seat Leon 1.8 T ;)

Wiem którego.....

Opublikowano
Chcesz powiedzieć,że przednionapędowy Saab połknie 911 Turbo??????

Nie połknie niestety 911 turbo

Opublikowano
Już go oglądałem wczesniej i ja uważam, że to normalna cena i raczej od prywatnego właściciela.

 

Prywatny właściciel raczej nie ma aukcji z 37 samochodami :)

 

...może chciałbym ale nie mam pozostałych 36 samochodów :duh: auto wystawia AutoReduta...

Opublikowano

230 po tych dziurach?

Niezły debil ...

Opublikowano
z autoredutą uważajcie:) ostatnio zostawilem tam autko i koles jak jechal na geometrie to smigal ~230km/h po moscie lazienkowskim... kochamy GPS'y w samochodach :D :D :D

 

...na wszelki wypadek moja stoi u mnie w garazu...

Opublikowano

Jezdzil ktos moze nowym 320d 184km ? Jestem ciekawy jak wyglada porownanie:

320d 163km -320d 184km -czy jest odczuwalna "duza" roznica w mocy i elastycznosci?, bo moze ten 184km to sensowny kompromis (mozna tez program delikatny wrzucic na 200km)

 

I zeby bylo w temacie to jak wypadnie porownanie 320d-184km kontra 330d 245 ? -takie subiektywe i adekwatne do naszych drog i normalnej jazdy.

 

Mam artykul w Motorze :320d 184km kontra 330d 245, ale ineterusje mnie wasza opinia na temat odczuwalnej mocy a nie dziennikarzy, bo z tym roznie bywa.

Opublikowano

Widze, ze z porownaniem tego 184 bedzie problem, bo pewnie jest ich jeszcze malo.

 

W takim razie moze ktos jedzil 320d 163km i 320d 177km ? (na papierze wiecej, ale czy subiektywnie o jest odczuwalne ?)

 

Mysle o e91 i chcialbym 330d, ale koszty i cena zakupu przemawia za 320d (najlepiej 177/184km), tylko niechce sie zawiesc na mocy (teraz mam avensisa 2.2 d4d 150km i po ex omedze PB 3.2 218km, automat na poczatku po przesiadce brakowalo mi mocy przy wiekszych predkosciach pow 120km (kicdown w benzynie dawal czadu)

Opublikowano

163KM po chipie będzie zdecydowanie szybszy od omegi w automacie

177KM minimalnie lepiej się chipuje

 

Piszesz że martwisz się o budżet na 3 litry które możesz kupić za 70-80tys. a chwilę potem zastanawiasz się nad wersją 184KM na która kosztuje grubo ponad stówę.

 

Jaki chcesz rocznik i ile chcesz wydac? Rozumiem ze jezeli rozwazasz 163KM to dopuszczasz 5 latka?

Opublikowano
163KM po chipie będzie zdecydowanie szybszy od omegi w automacie

177KM minimalnie lepiej się chipuje

 

Piszesz że martwisz się o budżet na 3 litry które możesz kupić za 70-80tys. a chwilę potem zastanawiasz się nad wersją 184KM na która kosztuje grubo ponad stówę.

 

Jaki chcesz rocznik i ile chcesz wydac? Rozumiem ze jezeli rozwazasz 163KM to dopuszczasz 5 latka?

 

Forum sledze juz chwile i zauwazylem interesujacy mnie temat i dlatego zadalem pytanie choc zakup takiej beemki planuje na wiosne/lato za rok, ale chce wiedziec konkretnie czego bede chcial. W planach bedzie to rocznik od 2008 do max pewnie 2009 i faktycznie 177km ( z tym 184 sie zapedzilem). Budzet mi teraz trudno okreslic, ale pewnie ok 60- 65tys (moze wiecej, zobaczymy jak beda wygladac ceny, bo zakladam, ze poleca troche w dol -beda starsze a po wejsciu nowej 3 tez ceny powinny troszke spasc).

 

Co do omegi to na zakretach niema szans, ale na prostych daje ladnie rade i kilka osob sie na niej juz przewiozlo:

Opublikowano
Mnie nie bylo stac na rocznik ze 177km ale szukalem napotkalem na opinie ze silniki z poczatku produkcji 177km mialy jakis problem, nie pamietam dokladnie oco chodzilo ale na 100% znajdziesz na forum
Opublikowano
163KM po chipie będzie zdecydowanie szybszy od omegi w automacie

177KM minimalnie lepiej się chipuje

 

Piszesz że martwisz się o budżet na 3 litry które możesz kupić za 70-80tys. a chwilę potem zastanawiasz się nad wersją 184KM na która kosztuje grubo ponad stówę.

 

Jaki chcesz rocznik i ile chcesz wydac? Rozumiem ze jezeli rozwazasz 163KM to dopuszczasz 5 latka?

 

Forum sledze juz chwile i zauwazylem interesujacy mnie temat i dlatego zadalem pytanie choc zakup takiej beemki planuje na wiosne/lato za rok, ale chce wiedziec konkretnie czego bede chcial. W planach bedzie to rocznik od 2008 do max pewnie 2009 i faktycznie 177km ( z tym 184 sie zapedzilem). Budzet mi teraz trudno okreslic, ale pewnie ok 60- 65tys (moze wiecej, zobaczymy jak beda wygladac ceny, bo zakladam, ze poleca troche w dol -beda starsze a po wejsciu nowej 3 tez ceny powinny troszke spasc).

 

Co do omegi to na zakretach niema szans, ale na prostych daje ladnie rade i kilka osob sie na niej juz przewiozlo:

 

Czasowo ta Omega do 200 przyspiesza podobnie jak moj poprzedni 320d (180km/400nm, seria 163km) podejrzewam że z 184 konną wersją po chipie nie miała by szans. Ceny na pewno pojda w dół, także na tego 177km z końcówki 2008 lub 2009 na pewno budżet starczy :)

Opublikowano
ja jednak upieralbym sie przy rok lub nawet 2 lata starszym 3,0d, a juz wyjasniam dlaczego. Niedawno mialem e90 320d + chip = 198,6km, powiem szczerze ze gdy przesiadlem sie z e46 320d, byla różnica wielka i auto jeździlo bardzo fajnie nie mialem najmniejszych zastrzeżeń! jednak po przykrości która mnie spotkala przyszedł czas na 3,0d, lecz w wydaniu BMW e60. Dodatkowo jest to automat, którego nigdy nie chciałem aczkolwiek dzisaij nie wziałbym do 3,0d manuala..duzy silnik i wg mnie musi być automat. Tak też zrobiłem smigam automatem. mimo wiekszej masy i automata doznania z jazdy silnikiem 3,0d są naprawde na wielki plus. Owszem urzymanie jest wyższe bo : a to olej, świece x 6, wtryski x 6, itp itd...ale czytajac o niedomaganiach silnika 2,0d (których ja nie miałem) kupiłbym na Twoim miejscu 3,0d..i takie jest moje zdanie:) planuje na drugi rok zakup e92 330d i na 99,9% bedzie to automat, chyba ze trafi się manual w super stanie to sie skusze..:) pozdrawiam.
Opublikowano
Czasowo ta Omega do 200 przyspiesza podobnie jak moj poprzedni 320d (180km/400nm, seria 163km) podejrzewam że z 184 konną wersją po chipie nie miała by szans. Ceny na pewno pojda w dół, także na tego 177km z końcówki 2008 lub 2009 na pewno budżet starczy :)

No ze zchipowanym by pewnie polegla :)

 

ja jednak upieralbym sie przy rok lub nawet 2 lata starszym 3,0d, a juz wyjasniam dlaczego. Niedawno mialem e90 320d + chip = 198,6km, powiem szczerze ze gdy przesiadlem sie z e46 320d, byla różnica wielka i auto jeździlo bardzo fajnie nie mialem najmniejszych zastrzeżeń! jednak po przykrości która mnie spotkala przyszedł czas na 3,0d, lecz w wydaniu BMW e60. Dodatkowo jest to automat, którego nigdy nie chciałem aczkolwiek dzisaij nie wziałbym do 3,0d manuala..duzy silnik i wg mnie musi być automat. Tak też zrobiłem smigam automatem. mimo wiekszej masy i automata doznania z jazdy silnikiem 3,0d są naprawde na wielki plus. Owszem urzymanie jest wyższe bo : a to olej, świece x 6, wtryski x 6, itp itd...ale czytajac o niedomaganiach silnika 2,0d (których ja nie miałem) kupiłbym na Twoim miejscu 3,0d..i takie jest moje zdanie:) planuje na drugi rok zakup e92 330d i na 99,9% bedzie to automat, chyba ze trafi się manual w super stanie to sie skusze..:) pozdrawiam.

 

Zgadzam sie z toba i tez wolabym 3.0d i koniecznie automat (mialem automat i mi go brakuje a do mocnego auta niema nic lepszego), ale zobaczymy jak bedzie z $$$ ( zalozenie >>auto niestarsze niz 4 lata, ale mile widziane 3 letnie)

Opublikowano (edytowane)

No to i ja doloze swoje..

 

Czytajac Wasze kolejne posty tylko sie utwierdzam w przekonaniu, ze kazdy chwali to co ma!! Kolega zalozyl watek , bo zapewne szuka autka w miare malutkiego i oszczednego i zapewne nie chce wywalic niewiadomo ile kasy. Jak dla mnie odpowiedz prosta - 320d w podstawie (bez zbednych opcji, ktore swoje kosztuja)!

 

Cena nie tylko zalezy przeciez od przebiegu, czy stanu faktycznego samochodu. Przypomne, ze np nowa E92 w podstawie kosztuje 160 tys zl, a po doposazeniu moze kosztowac nawet i cwierc miliona i wiecej.

 

Nie rozumiem dlaczego taka zdecydowana wiekszosc sie upiera przy tych 3 litrach. 2.0d naprawde daje rade i w dodatku jest sporo ekonomiczniejszy (co najmniej 1,5 litra mniej na kazde 100km).

 

Byc moze w starszych BMW (7-8 letnich) roznica silnikow 2.0 i 3.0 jest jakas wielka i faktycznie jest sens brac 3 litry. W 2-3 letnich "beemkach" silniczki 2.0d przeszly spora ewolucje - maja swietne osiagi! Moja E92 2.0d ma np 7.5sek do setki! Ktory "standardowy" 3.0d odstawi mnie znacznie w przedziale 0-100km??? - prosze smialo pisac!.. Zwracam uwage, ze mowimy tutaj o normalnej codziennej jezdzie po polskich sciezkach..

 

W zeszly weekend przejechalem sie E90 330d rocznik 2007 (bez chipu) i zastanawiam sie skad u Was takie wielkie osiagi i przewaga 3 litrowcow nad 2 litrami. Jak dla mnie roznica nie jest warta uwagi/inwestycji - 330d jest bardziej "toporna", bo ciezsza od 320d (100 kilo??). Jedyne co na plus dla 3.0 to silnik pracuje "ladniej".. Jesli chodzi o rozpedzanie sie od 0 do 100km/h to wypadaja jak dla mnie baaaardzo podobnie.

 

Miedzy 177 km a 184 km tez nie ma praktycznie roznicy (na hamowni chyba tylko wyczuwalna), moze w spalaniu ulamki litra mniej bierze 184 konna.

 

Wg mnie nie warto brac 2 lata starszej 330d od 320d. Jestem zdania, ze lepiec brac cos nowszego, bardziej aktualnego.

Nie jezdzilem niestety wersja 163 konna, wiec sie nie wypowiem. Natomiast 177 km polecam z czystym sumieniem.. BEDZIESZ PAN ZADOWOLONY :D

 

W podsumowaniu..

 

Jesli szukasz autka praktycznego, ekonomicznego i nie szukasz zbytnio wrazen i nie bawisz sie w tuning to bierz smialo 320d w podstawie z mozliwie jak najmniejszym przebiegiem i mlodym rocznikiem..

 

Jesli szukasz full wypasu i bajerow, dodatkowo szpanu to wtedy takze przygotuj $$$ i bierz wtedy to co Ci sie podoba :D

 

Tez stalem kilka miesiecy temu przed dylematem 320d VS 330d. Wybralem ekonomiczniejsza i nie zaluje decyzji. Auto chodzi jak marzenie i ma dobre przyspieszenie. Wcale mi nie brakuje mocy, dodatkowo "nie wiedna uszy" placac za rachunki paliwa.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez oxygene113
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano

No w polsce 320d zyskuje niższą akcyzą i za zdecydowanie mniejsze piniądze można mieć swieższe 320d.

 

330d zyskujemy ok 1,5s do setki kosztem 1,5 paliwa.

 

Przesiadłem się z 320d na 330d. Odczucia z jazdy są zdecydowanie inne. Silnik fajnie mruczy. W wersji z automatem czesto jezdże z obrotami 1300-1600. Silnik ma tyle momentu, że automat nie widzi przerzucania na niższy bieg. Lekko wciskam gaz i od 1300 się rozpezam w 320d było to nierealne.

 

Raczej juz nie wrócę do 320d.

 

Pozatym w 330d mamy większe hamulce, i opcje niedostępne 320d. Jak np active steering

  • Moderatorzy
Opublikowano

Zmienne przełożenie układu kierowniczego.

W mieście mam 1,7 obrotu żeby skręcić kołami pomiędzy skrajnymi położeniami.

Pomaga też w przypadku wystapeinia poslizgu.

Nie ma problemu w koleinach

 

 

JUż zwątpiłem w polski cenniku niedostępne. W DE jest dostępne. hmmm

Może się pomyliłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.