Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Powiem ci że 320d po chipie chodzi naprawdę przyjemnie ma podobne czasy do 330ci e46 a i jest mocniejsza od 100 do 200 natomiast 328i bierze każdą seryjną bez problemu

przecież był już poruszany ten temat - 320d jest szybsze 100-200 od 330Ci tylko jeśli jadą z określonego (wysokiego dla benzyny) biegu

poza tak "ustawionym" ściganiem 320d nie ma szans powyżej 100km/h z żadną 330...

zdecydowanie 320d podkręcone w okolice 200PS nie jest słabym samochodem ale nie przesadzajmy... w prawdziwej jeździe zawsze będzie widać różnicę tych 2 cylindrów...

  • Odpowiedzi 203
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie nie chodzi tu aż tak o przyspieszenia. Jak chcę je mieć wsiadam w Saaba i 100-200 mam w 9,27s.

 

Jednego trochę nie rozumiem. Skoro można sprawdzić historię z przebiegiem w BMW w serwisie i piszecie, że jest od groma szrotów to znaczy, że co? Że Ci handlarze mimo, iż prawda wyjdzie na jaw cofają szafy z nadzieją, że klient nie pojedzie do serwisu?

Opublikowano

http://otomoto.pl/bmw-335-xenon-skora-C17210249.html

 

 

Kolego looknij sobie gośc cenił jakies 3 tygodnie temu 73 tys.zł teraa już zszedł z ceny na 69 tys. i dodatkowo wystawia FV 23% jesli cie to ineresuje ( 6 tys. do odliczenia )

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
http://otomoto.pl/bmw-335-xenon-skora-C17210249.html

 

 

Kolego looknij sobie gośc cenił jakies 3 tygodnie temu 73 tys.zł teraa już zszedł z ceny na 69 tys. i dodatkowo wystawia FV 23% jesli cie to ineresuje ( 6 tys. do odliczenia )

 

to jest typowy przykład tłumaczenia Będziesz Miał Wydatki ... gdyby auto miało pełny serwis to by stało u Dealera a to stoi w komisie ... kupowanie 330/335 za tak niską cenę i przy takim przebiegu ( dodatkowo pochodzenie bo może słoneczna Italia albo deszczowa Belgia ) to znaczek 330/335 na klapie bagażnika a nie dobry samochód ... dobry poleasingowy samochód po 150000km to bajka handlarzy i dlatego NIGDY nie dają zdjęć i wyceny technicznej z aukcji gdzie auto było wystawione...

Opublikowano
Za taką kase lepiej i łatwiej jest znaleźć 320d.Dłubniesz chipa i będzie Ci naprawde fajnie jechać.Do tego rocznikowo pewnie będzie młodsze niż 330d,to też mniejsza szansa,że coś padnie.
Kubica GO!
Opublikowano
Kolego 320d z roku 2006 to spokojnie kupisz za 50 - 57 tys.zł. Ja dałem 49tys. za 2005r z nawigacją, skórą, xenonem i nie ma żadnych problemów przez ponad miesiąc, byłem z nim w serwisie w jankach i do wymiany miałem tylko rolke napinacza i duży przegląd, więc po co mówicie ze sie nie kupi dobrego auta w niskiej cenie

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
więc po co mówicie ze sie nie kupi dobrego auta w niskiej cenie

Już nie pierwszy raz zauważam, że kilka osób tutaj stara się usilnie bronić wysokich cen używek. Niestety (stety) BMW to auto klasy premium, a takie szybko tracą na wartości. Tania oferta nie koniecznie jest równoznaczna ze szrotem.

Opublikowano
więc po co mówicie ze sie nie kupi dobrego auta w niskiej cenie

Już nie pierwszy raz zauważam, że kilka osób tutaj stara się usilnie bronić wysokich cen używek. Niestety (stety) BMW to auto klasy premium, a takie szybko tracą na wartości. Tania oferta nie koniecznie jest równoznaczna ze szrotem.

 

To zależy co kto oczekuje od samochodu. Czy ma mięć udokumentowaną przeszłość, czy bezwypadkowy, czy od pierwszego właściciela, jaki przebieg(większy czy mniejszy, a najlepszy to mały i udokumentowany), gdzie serwisowany, dobrze jest też poznać właściciela(handlarze przeważnie zawsze coś tam odpicują), ilość wyposażenia, ogólny stan auta.

To wszystko ma wpływ na cenę, pytanie tylko kto jest w stanie z ilu rzeczy zrezygnować na rzecz ceny!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Znam ludzi, którzy jeżdżą totalnymi szrotami, po dużych dzwonach, fatalnie naprawionymi i co? Są super zadowoleni i złego słowa nie powiedzą o swoich autach. Przyczyna - nie znają się na tym i nie widzą różnicy. Dla jednego dane auto jest super-hiper, a dla drugiego to złom.

Dobre auto musi swoje kosztować i nie ma innej opcji. Skąd ludzie mają na sprzedaż w Polsce 320d za 40-45tys zł, skoro za granicą takie auta kosztują 50-60tys zł?? Pozostawiam pod rozwagę. Znam wielu handlarzy i wiem co się wyprawia z autami.

Nie raz już to pisałem, że przyczyna takiego stanu rzeczy to życzenia kupujących: chcą 6 letniego diesela z przebiegiem ok 100-150tys, bezwypadkowego, super wyposażonego za dobre pieniądze...takie rzeczy to tylko w Erze. Kto kupuje diesela i jeździ 17tys rocznie??? :mad2:

Opublikowano
więc po co mówicie ze sie nie kupi dobrego auta w niskiej cenie

Już nie pierwszy raz zauważam, że kilka osób tutaj stara się usilnie bronić wysokich cen używek. Niestety (stety) BMW to auto klasy premium, a takie szybko tracą na wartości. Tania oferta nie koniecznie jest równoznaczna ze szrotem.

wynika to z tego, że Ci ludzie niestety (stety) mają wiedzę o życiu ...

dodatkowo BMW jest jedną z marek, która trzyma wartość lepiej od innych dlatego tutaj jest jeszcze większa szansa, że mała kasa to marne auto :(

super opisał to:

To że auto kula się z punktu A do punktu B to jeszcze nie znaczy że jeździ...

i

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Znam ludzi, którzy jeżdżą totalnymi szrotami, po dużych dzwonach, fatalnie naprawionymi i co? Są super zadowoleni i złego słowa nie powiedzą o swoich autach. Przyczyna - nie znają się na tym i nie widzą różnicy. Dla jednego dane auto jest super-hiper, a dla drugiego to złom.

...

....

chcą 6 letniego diesela z przebiegiem ok 100-150tys, bezwypadkowego, super wyposażonego za dobre pieniądze...takie rzeczy to tylko w Erze. Kto kupuje diesela i jeździ 17tys rocznie??? :mad2:

znalazłem takiego "rodzynka" dla Klagosza, 2 letnie (2009) 335d z przebiegiem 10tys. km :cool2: i dyskiem 80 giga

jak jest to prawda (bo Polacy łykną wszystko) to wytłumaczenie jest jedno:

 

auto było tak razbite, że potrzebiowało naprawy przez 1,5 roku a Pan Heniek w natłoku prac włożył mu dwa dodatkowe dyski aby uzyskać te 80 giga z ogłoszenia ....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Widzisz kolego nie zawsze auto tanie = auto bite czy jeszcze bóg wie co, a e90 320d z 2005r to napewno kupisz za 47 - 55 tys.zł rzecz w tym, że może nie miec skóry nawigacji czy xenonu. Idealne auta stoją tylko w salonie, i nie gadajcie głupot ze za e90 320d 05/06r trzeba dać 60-70 tys. Jak już pisałem kupiłem taniej ( może mi się udało ) był samochód na serwisie sprawdzany ( nic niepokojącego nie wyszło ) więc chyba nie ma się czego obawiać, zwłaszcza, że sprzedał mi go prywatny gośc. A jesli chodzi o handlarzy to zgadzam się w 100%, że auto jest raczej aczkolwiek nie zawsze kombinowane ( albo bite, albo przebieg, albo kradzione ), bo na tym się najwięcej zarabia, więc trudno się dziwić, ale ja uważam, że kazdy kto kupuje takie auto poświęci te 500zł i pojedzie do serwisu bmw na szczegółowe sprawdzenie samochodu. A tak nawiasem za 70 tys.zł to już kolega może trafić ładną e60 520d 2007r

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Taa, a za 100 000pln kupisz M3. Przy twoich cenach na każdy dzień tygodnia miałbym inne E92 :mrgreen:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Kolego prosty przykład znajomy kupił niedawno 330xd z pełnym m-pakietem z 2007r w full opcji - zaplacił prawie 90 tys.zł. Ale my tutaj nie rozmawiamy o m-pakiecie i full opcji tylko o e90 320d w normalnej opcji i cenie oczywiscie

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Jak to mówią "CCC" - Cena Czyni Cuda :wink:

 

Bez sensu jest dyskusja na temat cen. Każdy kupuje co uważa za słuszne, i sprzedaje tak aby wyjść na swoje :)

Według mnie auto można kupić z trzech źródeł:

1. Salon - nowe/używane/premium selection - wszystko czarno na białym

2. Właściciel - mamy możliwość zobaczenia auta w stanie faktycznym a nie odpicowanego ( chociaż nie zawsze - ale zawsze możemy zrezygnować gdy coś jest nie tak )

3. Auto Brokerzy - najczęściej mają auta świeże - używane z ASO. Ceny mają w miarę dobre bo biorą pakietami. Przeważnie wszystko jest jasne i w porządku :)

 

Co do handlarzy zadaję sobie tylko dwa pytania, dlaczego auto u nas po opłatach jest tańsze niż w Niemczech/Włoszech/Francji przed opłatami ( nie wspominam o zysku handlarza ).

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Panowie, spokojnie. To tylko dyskusja.

 

Po pierwsze nie jestem maniakiem wielkości. 5 odpada. 3 to i tak max. Lubię małe wozy ale 1 niestety mi się nie podoba.

 

Pracuję od około 7-8 lat w motoryzacji i nabić się w butlę nie dam. Mogę też sprowadzić furę pokontraktową z Niemiec/Belgii/Francji. Tylko one tam są droższe. To pierwsze podejrzenie co do stanu polskich fur z komisu. Gdzieś je handlarze kupują i jeszcze muszą zarobić. Kupują je pewnie z tego samego źródła bo prywatni użytkownicy wołają więcej. Skoro mają tańsze z tego samego źródła to pewnie bardziej poobijane albo powypadkowe.

 

Sam już nie wiem. Co do przebiegu to dla diesla średnioroczny przebieg to 30tys. U Niemców pewnie 40-45tys. Kupując z 06-07r. będzie miała około 150tys. Oczywiście są wyjątki. Lepiej z kolei kupić od niemca czy nawet francuza przelot 150tys. km niż polskiego 150tys. km. Drogi inne i polak skąpszy na serwisie.

 

Same problemy...........................

Opublikowano

A ja jestem zdania (jak co poniektórzy z tego co czytam) że idealne autko to tylko z salonu (ale też nie zawsze, patrz: F10/11, F01/02).

Kup 3 litrowego diesla, jest lepsza elastyczność spalanie większe tylko w mieście w trasie bardzo zbliżone. Koszty utrzymania jak Daweoo Tico :).

Jednak chłopaki dobrze mówią że 60 k na 330d to troszkę mało, aczkolwiek nie ma rzeczy niemożliwych, kupisz z troszkę większym przebiegiem, może po małej stłuczce zrobionego i będzie Ci jeździł i służył kilka lat. Ja półtora roku temu kupowaem e90 320d z niemiec, z przebiegiem 145k km za tutaj go sprzedałem za 50.000 z przebiegiem 185k km i podejrzewam że przyszły właściciel dojedzie nim spokojnie do 250 kkm:) Doradzam Ci 330d bo mimo fajnych osiągów to 320d było jednak za słabe i czegoś mi brakowało...

Teraz jest 335i jeżdże nim więcej niż dieslem ale za to frajda jaka :D :D :D

Opublikowano
Już go oglądałem wczesniej i ja uważam, że to normalna cena i raczej od prywatnego właściciela.

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Mirage po mojemu powinienes poszukac tanszego ale pewnego 320d. Twierdze tak, poniewaz po przesiadce z 400konnego Szweda 320d jak rowniez 330d bedzie dla Ciebie wolna taczka. Niezaleznie czy bedziesz przyspieszla mniejszym, czy wiekszym dyszlem zawsze bedziesz porownywal do Twojego potwora... Z kultura pracy 320d nie jest tak zle, aczkolwiek do 330d brakuje... Najlepiej przejedz sie tym i tym....

 

....z ciekawosci z czego wykrzesales te 400 kunian w Szwedzie i czym to przenosisz na droge.... Domysla sie ze jest to jakis AWD? Jesli tak to na stale czy z "komputerowo dolaczanym tylkiem"

 

Pozdrawiam

Opublikowano

BMW będę porównywał do mojego Volvo więc looz, i jeden i drugi będzie szybszy.

 

Co do Saaba to ośka, w której wszystko zostało wymienione na inne. Robotę robi megadobrą. Nie ma takiej seryjnej fury poza 911 Turbo, która ucieknie z rolki. Ale o tym może kiedyś powiem szerzej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.