Skocz do zawartości

K+DCAN - problem z połączeniem


Szefu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Potrzebuję pomocy od znawcy tematu. Mam interfejs K+DCAN na USB i staram się go zmusić do pracy z E91 (2006 r.).

Jak narazie bez powodzenia. INPA po podłączeniu pokazuje Battery ON, ale już Ignition ani drgnie.

Oczywiście nie komunikuje się też z autem (wywala błąd IFH-0003 DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED).

Do kabelka dołączony był program konfiguracyjny (D-CAN.exe) w którym można przełączać tryby pracy fejsa (D-CAN, K-CAN, CAN OFF)

ale próba zmiany czegokolwiek kończy się komunikatem o braku komunikacji (adapter not connected).

Coś robię nie tak? Czy raczej interfejs jest walnięty? Wszelka pomoc mile widziana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Witam,

 

Potrzebuję pomocy od znawcy tematu. Mam interfejs K+DCAN na USB i staram się go zmusić do pracy z E91 (2006 r.).

Jak narazie bez powodzenia. INPA po podłączeniu pokazuje Battery ON, ale już Ignition ani drgnie.

Oczywiście nie komunikuje się też z autem (wywala błąd IFH-0003 DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED).

Do kabelka dołączony był program konfiguracyjny (D-CAN.exe) w którym można przełączać tryby pracy fejsa (D-CAN, K-CAN, CAN OFF)

ale próba zmiany czegokolwiek kończy się komunikatem o braku komunikacji (adapter not connected).

Coś robię nie tak? Czy raczej interfejs jest walnięty? Wszelka pomoc mile widziana :)

mam to samo i teraz nie wiem czy wina leży po stronie interfacu czy po stronie sterowników do niego ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Napisze swoje 3 grosze..

Zajmuje sie importem glownie interfejsow do roznych pojazdow i moge napisac tylko tylke na 100 szt interfejsow 20 jest wadliwych...

I to jest norma... ja swoje interfejsy sprawdzam przed wyslaniem ale podejrzewam ze sa sprzedawcy ktorzy tego nie robia ...

 

Ten fejs po podlaczeniu powinien dzialac bez problemu

 

naczesciej jesli nie swieci sie dioda z reguly uszkodzony jest stabilizator...

jesli nie laczy sie w cale a dioda swieci to z reguly jest rozprogramowany lub niezaprogramowany atmel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zamówiłem dwa tanie z rzędu i w pierwszym dioda w ogóle się nie świeciła natomiast w drugim który sprzedawca rzekomo sprawdził zaświeciła się na chwilę i zgasła ...

tracąc wiarę w tanie sprzęty zamówiłem od kolegi Nerwusa fakt że 2 razy drożej ale działa bez zarzutu i sam zmienia protokół komunikacji ...

Czy te moje wadliwe interface da się naprawić czy szkoda zachodu ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne ze da sie naprawic ... ja tak robie bo nie oplaca mi sie odsylac tego do chin...

jesli znasz podstawy elektroniki to miernik w reke i szukaj..

warto tez miec programator czasami trafiaja sie niezaprogramowane atmele

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
Heh, ja też kupiłem ostatnio kabel od Viakena i ani bateria ani zapłon się nie świeci a wszystko inne działa.. problem pewnie u mnie jest taki że oryginalne sterowniki dołączone do kabla zostały w pracy a podegrałem od innego kabla ze strony Viakena, bo do tego nie ma :/

205 1.9d 64km-> Q5 3.0D 240km -> Passat B4 1.9TDI 90km -> e90 320d 163km <- klik & I3s 2018 | Niezła fala..

http://www.motostat.pl/user_images/55143/icon5.png i spada... chyba uczę się jeździć eco..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Panowie, jeżeli na interfejsie K-CAN Inpa i DIS działają prawidłowo z różnymi autami do 2007r a już na kablu K-DCAN nie wykrywa zapłonu w INPIE i DIS nie działa to czy to na 100% wina interfejsu ? Czy może ustawień?
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jeżeli na interfejsie K-CAN Inpa i DIS działają prawidłowo z różnymi autami do 2007r a już na kablu K-DCAN nie wykrywa zapłonu w INPIE i DIS nie działa to czy to na 100% wina interfejsu ? Czy może ustawień?

 

Mój interfejs K+DCAN łączył się bez problemu z E46 2003r oraz E60 2004r, ale nie chciał się połączyć z E60 2009r. Rozkręciłem kabel. Piny 7 i 8 były zlutowane. Po ich rozlutowaniu interfejs zaczął działać z E60 2009r. Nie sprawdzałem czy interfejs działa aktualnie ze starszymi autami. W wielu miejscach znalazłem informację. że do diagnostyki aut do roku 2007 te piny muszą być połączone a w nowszych nie. Z tego co mi wiadomo to są do kupienia interfejsy, które posiadają przełącznik łączący/rozłączający piny 7 oraz 8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.