Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Czy ten wykres można zaliczyć do prawidłowych? Według pewnego znawcy wykres Nm w początkowej fazie jest zły ponieważ linia jest wklęsła a powinna być wypukła, co wskazuje na to, iż auto słabo ciągnie od dołu... Czy ktoś ma wykres z hamowni modelu M47N tak dla porównania?

 

http://zapodaj.net/b428998a9628.jpg.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moim zdaniem jest wszystko dobrze, po za mała nierównością miedzy 3000 a 35000 tyś.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dla mnie i mojej ograniczonej wiedzy w tym drugim jest coś nie tak, jest takie mały dołek, zawachanie od 1600 do 2000 i przy samym koncu jest trochę nierówno. U ciebie turbo wzbudza się równo bez zawahań i ciągnie do samego końca. Możę rzeczywiście trochę późno się wzbudza, ale same parametry są w normię więc raczje nie ma sięco martwić. Może pomoże nowy filtr paliwa i powietrza?
Opublikowano

jakoś wolno wstaje turbo , nawet nie masz wyraźnie zaznaczonego overboosta który powinien być max Nm a potem opaść ....

zrób diagnostykę podczas jazdy już pisałem że hamownia służy do pomiaru a nie diagnostyki ....

aha nie sądzicie że ten wykres jest naciągany ????? zauważcie książkowe 150 KM i 330 Nm ... :shock:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Tez mi sie coś ten wykres nie podoba, wygląda jak ktoś by go zrobił w paincie...
Opublikowano
jakoś wolno wstaje turbo , nawet nie masz wyraźnie zaznaczonego overboosta który powinien być max Nm a potem opaść ....

zrób diagnostykę podczas jazdy już pisałem że hamownia służy do pomiaru a nie diagnostyki ....

aha nie sądzicie że ten wykres jest naciągany ????? zauważcie książkowe 150 KM i 330 Nm ... :shock:

Jak najbardziej zapiękny :D by był prawdziwy :D

Opublikowano
Witam

Czy ten wykres można zaliczyć do prawidłowych? Według pewnego znawcy wykres Nm w początkowej fazie jest zły ponieważ linia jest wklęsła a powinna być wypukła, co wskazuje na to, iż auto słabo ciągnie od dołu... Czy ktoś ma wykres z hamowni modelu M47N tak dla porównania?

 

http://zapodaj.net/b428998a9628.jpg.html

Masz dla porównania http://img269.imageshack.us/img269/4167/img002fg.jpg

Opublikowano

bez przesady z paintem :)..... wykresy są bardzo podobne do siebie, max wartości osiągają w tym samym przedziale.

Czy łopatki tubiny faktycznie są cześcią, której się nie regeneruje???

Opublikowano
bez przesady z paintem :)..... wykresy są bardzo podobne do siebie, max wartości osiągają w tym samym przedziale.

Czy łopatki tubiny faktycznie są cześcią, której się nie regeneruje???

Łopatki są częścią wirnika i ich się nie regeneruje tylko wymienia na nowe przy regenracji turbiny :D nie powinno się ruszać regulacji tych łopatek :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tez mi sie coś ten wykres nie podoba, wygląda jak ktoś by go zrobił w paincie...

czekalem tylko kto to też zauważy :D a ten opis mocy i nm jakies to takie tandetne :?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.