Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

eee, wejdą te felgi bez problemu. 8Jx18 to standardowy rozmiar do E46, 9Jx18 troche szerokie ale powinny wejść na styk. tylko mam nadzieje, że nie chcesz ich zakładać do 316i ;}

 

PS w razie obaw o to czy tylne podejdą możesz kupić 4 przednie, czyli wszystkie 8Jx18. na pewno będzie to dobry [zalecany] rozmiar.

Opublikowano
jceel - nie martw się, to nie do 316 :) 320 coupe. Generalnie w razie, gdyby coś nie spasowało z rozmiarem, mam mozliwość oddania felg. Chodzi mi tylko o to, czy wzór będzie pasował waszym zdaniem i czy team dynamics jest coś warte ? ( w końcu to nie chińczyk )
Opublikowano
jak założysz wstaw zdjęcia koniecznie, jestem ciekawy jak to będzie wyglądało, felki bardzo ładne
Opublikowano
ja mam z tyłu 9,5" ale 17" et 40 i wchodzi na styk w srodku, że palca przełożysz, a na zewnątrz minimalnie wystaja za nadkola
Opublikowano
Dzięki koledzy. Na pewno dodam fotki, może to trochę potrwać, ale dodam. Jeszcze jedna sprawa. Znalazłem oponki na ten rozmiar. Fajny bieżnik i fajna cena, z tym że firmy Roadstone. Czy warto w ogóle zakładać takie gumy do tego auta ? Niestety felgi trochę mnie szarpną i nie mam na tyle kasy, aby zafundować sobie coś z wyższej półki. Max 400zł/opona
Opublikowano

Witaj

Na twoim miejscu zrezygnował bym z tych kół to nie na nasze unijne drogi zastanów się chyba że nie masz na co wydawać pieniędzy i częste wizyty u mechanika sa nie straszne ja sam mam 18" przód 225/40 a tył 255/35 i wymieniłem je na 16" . Latam aż miło

Opublikowano
u mnie zawieszka na 225/45/17 dostaje niemiłosiernie po tyłku. Jest naprawdę twardo i czasami bywa nieprzyjemnie. Jak wrzucam "zimę" 195/55/15 to zupełnie inny komfort jazdy.
Opublikowano
yoshimura01 - Ja obecnie także jeżdżę na 215/45/17 i wcale na komfort jazdy nie narzekam. Drugiego kompletu kółek nie mam, stąd pomysł, aby kupić te 18", a obecne 17 zostały by na zimę.
Opublikowano
Ja też śmiagam na 18" 225/40 przód i 245/40 tył. Tragedii nie ma. Trochę trzeba uważać po dziurach i przejazdach kolejowych. Dość szybko sypią się łączniki stabilizatorów i poduszki amortyzatorów no i średnio raz w miesiącu wizyta u wulkanizatora na wyważarce. Ale ogólnie jak na nasze drogi nie jest źle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.