Skocz do zawartości

co lepiej kupic, e34 czy e36, benzyna , czy diesel?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
te pierwsze kombi mi się spodobało :) może dlatego że po lifcie... ładne jest również te drugie, ale jak bym wybierał to wziął bym te kombi... no i jakie wyposarzenie... chyba full opcja... bardzo jest ładne i cena mała :D

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
E34 w kombi jest naprawdę ładne a na szerokich nerach ponadczasowe.

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Opublikowano
E34 w kombi jest naprawdę ładne a na szerokich nerach ponadczasowe.

Mialem wlasnie takowa nabyć. Kolor, czarna perła. Miala byc taka wspaniala, a okazal sie szot. Tylko kasa na wyjazd poszla. Hehe. Ale jak to sie mowi, jak nie sprawdzisz to nic nie kupisz.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
To zależy, jak chcesz poszaleć to E36, ale jak chcesz poszleć trochę mniej to e34. Silnik - jak chcesz ...... to, itd, itp. Wybór masz duży, zależy co chcesz czy czego od auta oczekujesz. Jak chcesz i komfort i moc to kup sobie E34 540 touring, jak chcesz tylko moc to e36 coupe. Możliwości masa.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
ej, to powiedz mi co tam z nią , to i ja nie będę na darmo jechał ;p

Chya chodzi nam o inne samochody :) ja podalem przyklad ze swojego zycia jak szukalem E34.

Opublikowano
jednak wybór padnie raczej na 520 m50 , i pewnie po lifcie, jak szukam , to te są najładniejsze...

Tez takiej szukalem i padlo na "starą", ale jarą przed liftem.

Opublikowano
generalnie mój brat posiada bmw e39 523i w kombi 98r i chciałby się wymienić na e34 w tds'ie również w kombi w manualnej skrzyni biegów, oczywiście z dopłatą dla niego, czy ktoś był by zainteresowany? bo ogólnie nie wiem gdzie ten temat założyć...

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
Ja kupiłem TDS-a z '93 roku za 2800 zł, i powoli kończę już doprowadzanie go do ładu, jak na razie wsadziłem ostrożnie licząc drugie tyle, czeka mnie jeszcze z 1500 zł ;) Ale nie narzekam. Będę miał za łącznie 7.000 samochód w bardzo dobrym stanie, a z allegro nawet w takiej cenie bardzo ciężko znaleźć samochód bez poważniejszych usterek ;) Kupiłem jako uszkodzony bo miał problem ze skrzynią, to i tanio mi się udało go wyrwać ;) Najważniejsze że sam silnik zdrowiutki, 20.000 zrobiłem nim i nic się nowego nie posypało, a na blachach ani grama rudej ;) Awaryjność TDS-ów można włożyć między bajki ;] Jak się o niego nie dba i patrzy na felgi zamiast na stan techniczny, katuje motor,to potem wychodzą niespodzianki i wielkie lamenty jakie to te TDS-y awaryjne!

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
No ja swojego benzyniaka kupilem za 7200 i wlozylem z 1000 i tez nie ma sie juz praktycznie czego doczepic. Mam nadzieje ze jak bede go sprzedawal to cos bedzie jeszcze wart. :)
Opublikowano

Mam już drugie E34 tds - oba są w galerii na forum. Zielony sedan '93 przejechał u mnie 100 000 km i poszedł w inne ręce - wymieniałem jedynie płyny, filtry, klocki hamulcowe i zawieszenie przednie.

Obecnie jeżdżę 525tdsAT z '95r - od zakupu stuknęło mi już 9 000 km i również nie narzekam (po zakupie zrobiłem oczywiście pełną obsługę auta : wszystkie płyny, filtry, olej z filtrem w skrzyni automatycznej)

 

Co do budżetu : W kwocie 7 000 zł ciężko będzie znaleźć poliftowe E34 w świetnej kondycji oraz z przyzwoitym wyposażeniem - coś o tym wiem...

 

Zapraszam do galerii moich aut

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ja kupiłem 520i touring z 96 roku za 4900zł. Wydaje się że oryginalny przebieg 210tyś. środek - idealny, technicznie (motor etc.) idealny. Jestem świrem jeśli chodzi o stan techniczny samochodu więc nawet nie wliczając sekwencyjnej instalacji gazowej włożyłem w samochód już ponad połowe wartości którą za niego zapłaciłem. W tej chwili zostało już tylko do zrobienia malowanie (korozja tu i ówdzie). Liczę się z tym, że samochód musi zostać u mnie na najbliższe kilka lat bo nikt w naszym kraju nigdy w życiu w razie sprzedaży nie zapłaci za niego pieniędzy choćby bliskich jego wartości czy wartości tego co zostało w niego włożone. Tak czy inaczej samochód warty każdej złotówki - potwierdza w 100% slogan "BMW radość z jazdy".

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja bym se wogole odpuscil E34 za 3tys. Bedzie to skarbonka bez dna. Chyba ze chcesz jezdzc, aby jezdzic.

 

heheh dokladnie za tyle kupilem moja i juz wlozylem 9600zł:) a dna nie widac;p

Opublikowano
Nie lepiej bylo kupic za wieksza kwote i jezdzic nowszą? Mi w sumie wyszla jakies 8tys. i mam wszystko na "tip top".
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jak to czytam to przypomina sie mój tds z 93r. Ale o zgrozo aby doprowadzić do super stanu auto z tego roku to "trza" mieć 10.000 PLN. Nie żartuję, jak policzymy: zawieszenie - wszystko, hamulce, rozrusznik, alternator, termostat, czujniki, klimę - wymiana chłodnicy i wentylatora, czasem chłodnicę wody, i inne głupoty jak np.: pompa wtryskowa :mrgreen: , swiece, to niestety tyle wyjdzie. Nie oszukujmy się - kto miał, ma, tds-a to zna temat.

 

Ale - jak chcemy jezdic a nie handlowac autami to sie opłaca :idea:

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
za 4,5 tyś można trafic naprawde przyzwoity egzemplarz e 36,troche szczęścia życze Ci./co potwierdza mój zakup niedawno/radek.Ps:ja szukałem takie droższe i panowie potrafili zejść do 1,5 tysia./zacznij od droszych i targuj tak zrobiłem i ok /pozdr
Opublikowano

no to jak juz sie licytujemy....

9 miesiecy temu kupilem e34 sedan 525TD - auto zakupiłem za 7.000 PLN

 

koszty rejestracji i podatek: 400, koszty OC z NNW 1080 (bez zniżek i tak spoko wyszło, bo inni liczyli mi 1700zl), pozostałe wydatki, gdzie policzyłem wszystko prócz myjni to 4700 - w tym nowe zimówki 1000, alufelgi 820, nowe hamulce ok. 800zl czy płyny eksploatacyjne, wymiana oleju itp itd w audio z wlasnej woli zainwestowalem 1000, ale w kazedej chwili moge je wyjąć.

To jaki bilans? bo wg mnie bardzo ok :)

Wydatki lacznie z ubezpieczeniem na dzien dzisiejszy to 6200 zł, ale ale... bez kosztów rejestracji i OC oraz tego co mozna zawsze wyjąć, czyli audio i felgi to koszty zmniejszają się do 3000 !, a do wymiany mam tylko łacznik stabilizatora :)

Oczywiscie do podsumowania nie wliczam wogole kosztów paliwa, a luksus jazdy w 99% w mieście do tanich nie nalezy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.