Skocz do zawartości

co lepiej kupic, e34 czy e36, benzyna , czy diesel?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , przymierzam się do zakupu kolejnego BMW i mam pytanie, co będzie lepsze , czy e34 , czy e36 ( raczej coupe) , silniki tylko 6 cylindrowe ( co najmniej 2,0) mam 3 tys. zł, wiem że za tyle to muszę poszukać , ale wiem że jest to realne, e34 to myślałem kupić tak od 94r. ( raczej po lifie) i w tds'ie , e36 to właśnie coupe i raczej w benzynie, co jest lepsze? co bardziej usterkowe? licze na wypowiedzi użytkowników, ale nie tylko. Pozdro :)

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano

kolego e34 po lifcie po 94roku w tds za 3tyś zł życzę Ci żebyś coś znalazł... i pewnie znajdziesz ale jakąś ruinę

na e36 się nie znam ale coupe to chyba tymbardziej ciężko

 

edit:

ale widzę kolego że masz już e34 więc po co Ci następne? lepiej doinwestować to co masz:)

chyba że już nie masz tej z opisu, to i tak bym wybrał e34

Opublikowano

no właśnie myślę , że też lepiej brać e34... a chciałbym zmienić bo ON miałbym po 4 zł ( mój wujek ma przewozy autokarowe i odlicza vat) , co powiecie na to :

 

http://moto.allegro.pl/bmw-525-tds-pilnie-tanio-okazja-zarejestowany-alu-i1660367041.html

 

ale włąsnie myśle jeszcze o e36 , mam np. taki egzemplarz:

 

http://otomoto.pl/bmw-320-ladne-coupe-okazja-tanio-C19278668.html

 

więc co było by lepsze?

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano

na e36 się nie znam więc nie ruszam tematu, a co do e34 to jak już rudę na fotkach widać to jest źle, fotel tajniacko przykryty poduszką żeby nie gryzło w oczy jaki to on nie jest wytarty;p pozatym to piszę że niby tds a moc podana jest ze zwykłego TD

jeden dywanik z innej parafii niż drugi, jakiś składak paszkwil, moje zdanie pewnie się ktoś nie zgodzi:)

Opublikowano

rdza właśnie jest, tylny lewy błotnik..

mają wytarte przy cofniętych 250tyś km...

na felgi nie patrz bo takie felgi to za 600 zł kupisz

a co do napisu to powiem tak "papier wszystko przyjmie" klapa też, więc moim zdaniem to nie tds, niech gość wyśle fotki tego co pod maską

pozatym ten napis z tyłu też widać jakiś kombinowany

ja bym ten egzemplarz sobie darował

Opublikowano
no właśnie sam się zastanawiam... a co z tym e36 co podałem w odpowiedzi? teraz mam e34 i jeździłem pare razy e36 no i lepiej/przyjemniej jeździ się właśnie e34, no nie mówcie że do 3k nie kupie jakiegoś tds'a , nawet przed liftem coś w miarę znajdę... a co z silnikami m50, pytam odnośnie do e36?

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
rdza właśnie jest, tylny lewy błotnik..

mają wytarte przy cofniętych 250tyś km...

na felgi nie patrz bo takie felgi to za 600 zł kupisz

a co do napisu to powiem tak "papier wszystko przyjmie" klapa też, więc moim zdaniem to nie tds, niech gość wyśle fotki tego co pod maską

pozatym ten napis z tyłu też widać jakiś kombinowany

ja bym ten egzemplarz sobie darował

no jednak chyba jest ta rdza na tym błotniku, ale powiem że brat ma e39 i ma przebieg 250 tys na pewno oryginalny i ma już po boku przetarty fotel , więc wiem co mówię ;p

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
O tym tdsie wogule zapomnij. Weź sobie lepiej benzynke w gazie jak juz chcesz coś za takie pieniądze. Jak ci sie zacznie tds sypać .... Szkoda zdrowia. Benzynka to benzynka.
Opublikowano
Ja bym se wogole odpuscil E34 za 3tys. Bedzie to skarbonka bez dna. Chyba ze chcesz jezdzc, aby jezdzic.

 

 

 

potwierdzam

"PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK"
Opublikowano
Ja kupiłem swoje e34 za 2.8tys. Wsadziłem 2tys. (oleje,filtry.opłaty,fele,opony, LPG itp.) i śmiga po całej PL. :8) Jeśli chcesz kupić piąteczkę po lifcie za 3tys to myślę,że coś znajdziesz.Tylko ile trzeba będzie dołożyć ? :mrgreen:
Opublikowano

Ogólnie to przeważnie jest tak że czym mniej zapłacisz tym więcej wsadzisz :roll:

Pozorna oszczędność przy zakupie odbija się potem czkawką podczas wymieniania wszystkiego po kolei i podczas pompowania kasy w ruinę,żeby jako tako jeździła. Moim skromnym zdaniem za 3 tysiące to można dobry rower kupić co najwyżej :norty:

Temat rzeka w sumie i nie ma się co rozwodzić,ale podsumowując:

-jeśli będziesz miał fart i trafisz na okazję (nie na "okazję" :wink: ) to może uda Ci się kupić e34,ale na pewno nie po lifcie i na pewno nie "bez wkładu".

-jeśli masz mega farta może uda Ci się trafić nie bite i nie katowane e36 coupe, w cenie do 3 tysięcy będzie to podejrzewam buda bez silnika i skrzyni.

-o dieslu z takimi pieniędzmi zapomnij.

Myśląc logicznie- nikt nie jest świętym Mikołajem i nikt nie zrobi Ci prezentu sprzedając dobre auto poniżej ceny rynkowej, jesteśmy dorośli, nie wierzmy w bajki :cool2:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano

Kolego nie gniewaj sie ale chyba sobie zartujesz z tym "tadkiem" po lifcie za 3000?!

Oczywiscie ze kupisz takowe auto w takiej cenie, tylko pomysl ile w nie wlozysz? Czuje ze drugie tyle i bedzie sie tylko wkur***l ze co chwila cos nawala.

Ja rozumiem ze ta auta juz maja swoje lata, ale zachowujmy troche zdrowego rozsadku i logicznego myslenia. Zgadzam sie z kims tam ponizej ze za taka kwote to sie najwyzej dobry rower kupi, a nie BMW w dieslu i to po lifcie. Ewentualnie poszukaj jakiejs benzyny z gazem w wersji przed liftem, choc to tez latwe pewnie nie bedzie....

O E36 w coupe za taka kase sie nie wypowiadam, tymbardziej na 6 garach...moze w sedanie cos znajdziesz, ale coupe bedzie padaczka totalna.

Zreszta ja bym w zyciu za taka kase nie szukal BMW, bo dla mnie to proszenie sie o klopoty.

Moze jakas E30 poszukaj?

Pozdro

Opublikowano
ale powiem że brat ma e39 i ma przebieg 250 tys na pewno oryginalny i ma już po boku przetarty fotel

...jasne ,jak ma orginalny przebieg to musiało to e39 cały czas w miescie jezdzic,by po takim przebiegu wytrzec bok...na logike pomysl ile razy trzeba wysiąśc by wytargac tapicerke...znajomy kupił e39 z przebiegiem 220tys (rzeczywisty po sprawdzeniu 480tys) a tapicerka w srodku nosiła lekkie slady zuzycia ...

iZzI
Opublikowano
a właśnie , jak sprawdzić oryginalność przebiegu, chodzi mi o to jak odczytać dokładny oryginalny przebieg, czy podpięcie pod kompa np. mówie tu o e34 i e39 da radę by go odczytać ? chętnie sprawdził bym ten przebieg :cool2:

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano

Ja na miejscu autora watku, szukalbym e30, z czym byloby ciezko, ale cierpliwosc moze sie oplacic:)

e34 za 3000 to nie jest dobry pomysl, a o dieslu zapomnij...

Wogole mnie to dziwia takie ceny, przeciez na same opony trzeba wydac nie raz 1200zl do tego alu zalozmy uzywane 800 i juz mam 2000 , to co? cala buda jest za 1000? to takie padlo jeszcze jezdzi?

Opublikowano

Wtrącę swoje trzy grosze.

Za 3tyś.

- E30

316, 318, to ładne można trafić

320 już gorzej ale można coś wywęszyć

325 to zwłoki

ale 324td jak szukasz diesla może być ciekawą propozycją silnik lepszy niż 2.5 tds auto mniejsze niż e34 więc spalanie mniejsze, a i przyspieszenie lepsze jak byś dorwał taką z przed liftu to masz pięknego klasyka rejestrujesz jako zabytek i płacisz grosze za OC do tego chromowane zderzaki, i słoneczne blachy KOZAK :cool2:

- E36 są dużo gorzej wykonane we wnętrzu dominuje twardy plastik a za tę kwotę to co najwyżej wspomnienie po E36

- E34

520 M20B20 kupisz nawet z gazem ale przy zakupie trzeba wnikliwie ocenić jej stan. Z przyspieszeniem będzie tak sobie. Ale ekonomicznie bo spali 12 gazu.

M50B20 kupisz nawet z gazem ale zwykłym a tu warto mieć sekwencje

525, 530, 535, 540 zapomnij :!:

525tds za 3 tysie odpuść sobie :!:

Jeżeli miałbym kupić BMW za taką kwotę to e30 320 lub 324 bym szukał, e34 520 M20B20,

Oczywiście są jeszcze MEGA OKAZJE, PINIE SPRZEDAM, I JEDYNA TAKA NA ALLEGRO :nienie:

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Opublikowano
No właśnie ludzie tak podchodzą do tematu: "kupię za 3ooo zł, a potem w miarę możliwości będę naprawiał". Tylko że mało kto bierze pod uwagę że za 3ooo zł to auto to już na wstępie będzie wymagać wsadzenia co najmniej kolejnych 3ooo zł :norty: A potem na Forum pojawia się post w stylu "problem po zakupie" albo "nowe auto-kilka problemów" w którym autor pyta czy silnik JESZCZE nadaje się do remontu,czy powinien zacząć szukać drugiego. Był już jeden temat odnośnie realnej ceny BMW E34, całkiem niedawno się przewijał przez Forum, ogólnie z tamtego tematu logicznie można wywnioskować że E34 nie da się kupić w stanie do jazdy poniżej 5ooo zł. Tzn: da się kupić za 2ooo zł a może i za 15oo zł, tylko że żeby doprowadzić to auto do jako takiego stanu, trzeba będzie wpakować z 2-3 razy tyle :norty: Jak już napisałem wcześniej- nikt nikomu prezentów nie robi sprzedając auto, jeśli jest tanie to znaczy że bankowo wymaga wkładu kasy/roboty/czasu.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
ale w sumie jak by nie patrzeć, to i droższe propozycje mogą być jeszcze gorsze od tych tańszych, więc samochód który kosztuje np. 6 tys. może być gorszy niż za te 3 tys. (ten sam rok i silnik ) , jak np. przeglądam allegro to ludzie wypisują wady, a jak nie to dzwonię i się pytam , i nie jest to tak że im droższe auto , to lepsze...

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano

Jeżeli masz więcej niż 3 tys. do wydania to możesz kupić za 3 włożyć 2 i mieć dobry wózek ale dużo rzeczy trzeba będzie zrobić własnymi rękoma.

Jeżeli tak chcesz zrobić to kupując auto skup się na silniku określ dokładnie swoje potrzeby bo rozbieżność między 2.5TDS a 2.0 24V jest duża szukaj motoru w jak najlepszym stanie, korozja nie stanowi dużego problemu w e34 jak już się pojawia to na dole przednich błotników, zawieszenie można wyremontować pod blokiem :D , ważne jest wnętrze bo tu można znaleźć dokumentację przebiegu w E34 które pokazywałeś na początku kierownica niema skóry i na pewno nikt jej nie zerwał od tak pewnie były już szczępy.

Były też jakieś przygody z tylną klapą.

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Opublikowano
no myśle , że coś jeszcze mógł bym dołożyć, ogólnie to jednak myśle e34 w benzynce , jakaś jednostka m50... 2.0 lub 2.5... może być w gazie nawet lub bez... zgodzę się z tym że lepiej kupić alto w lepszym stanie technicznym niż wizualnym :cool2:

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano

W takim wypadku E34 m50b25 bez gazu szukaj. http://otomoto.pl/bmw-525-boogate-wyposazenie-C19468831.html

może kombi :?:

http://moto.allegro.pl/bmw-525-zobacz-i1667922513.html tu założysz gaz za 1700zł.

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.