Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
OStatnio cos mnie kusi ,zeby zmienic auto ale ,ze nie chce go oddawac za darmo, bo to dobre autko , to mam do was pytanko ile moza realnie krzyczec za taki samochod, bo gdyby cena miała byc jak za omege 2.0 91 , to wole poczekac i zostawic te 740 tke dla Zony a sobie kupic drugie :8)
Opublikowano
Ja za moją pół roku temu miałem ofertę 20 tys. i nie sprzedałem :D Więc myślę ze ja na twoim miejscu taniej niż 20 tys. bym nie oddał...
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

A to przeze mnie ta ochota naszła Franka, bo zasypuje codziennie co najmniej kilkoma ogłoszeniami korzystając z tego że zna język wroga :)

Frank na co byś zmieniał? e30 może? :lol:


Pozdrawiam

Pułkownik Zuber

Opublikowano

zadnych szans

juz te po 17 tysiecy to juz musi byc extremalny wypas i max utrzymany zeby poszlo.... no ale moze znajdziesz chetnego za kazda cene.... tyle ze jak ich zostanie 1000 sztuk.... wtedy to bedaaaaaaa ceny

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano (edytowane)
Ja bym nie sprzedawał tylko przeczekał jeszcze chwile jak nadejdą (o ile nadejdą) lepsze czasy na sprzedaż jeżeli chcesz tak jak ja swojej e39 oddawać prawie za darmo. Prawda jest taka że większość ludzi nie patrzy na stan tylko na rocznik (i adekwatną oczywiście cene),ks serwisową ,ilość lat eksploatowanych w PL - a w tym wypadku niestety nasze "pociechy" wypadają dość blado :? Edytowane przez ozzy

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano

Saintman swoją 740 z 1992 zdaje sie sprzedał za ok. 20.000 (jesli coś nie pokręciłem). Problem polega na znalezieniu konesera szukającego dokładnie takiego auta jak Twoje co w przypadku e32 staje się coraz trudniejsze - no chyba, że oddasz za bezcen.

 

Wczoraj znajomy z komisu sprzedał 740 manual z 1995 r. za 23.500. Stała chyba od kwietnia - początkowo kosztowała 30.000.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Gdybym się bardzo uparł to 740 e38 z '94/'95 za 20 klocków kupuje a różnica między obiema generacjami OGROMNA - ale z drugiej nie tak samo ZADBANA jak FRANK'a :wink:

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
ja myśle ze realna cena jaka mogłbys uzyskac to pomiedzy 15- 20 tys. powyzej 20 tys w dniu dzisiejszym nikt ci nie da

Chyba ze ktos z forum :mrgreen:

Tylko co ty kupisz? Nowsze nie sa juz takie "gangsta" , no i wiesz co masz. Troszke szkoda.

Pozdro

Pozdrawiam wszystkich chorych na tzw chorobe BMW :)

http://img500.imageshack.us/img500/4504/06102004bmwe34series5m5resize3.jpg

Opublikowano

OT: ehh ta E32 saintmana .. cudowna byla .. jakos bardziej mi podchodzila ona niz gangsta E32 franka ;)

 

Frank: a sprobuj sprzedac w niemczech ?? moze predzej sie uda i wieksza kase wezmiesz ?? :8)

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano (edytowane)

jesli bym zmieniał to tylko na E38 750i 5.4 V12 shadowline na 18" //M Parallelspeiche , ale bardziej mi podchodzą egzemplarze z konca produkcji ,wiec moge sie spokojnie wstrzymac na razie.

 

Nie spieszy mi sie i nie bede sprzedawał za bezcen, nie ma pospiechu.

 

Sprzedac w Niemczech- mysle,ze od Polaka nikt tam nic nie kupi :8)

ale powiem wam,ze kupic 740 z takim wyposazeniem jak moja i z przebiegiem ponizej 200 000 w Niemczech to nadal wydatek rzedu 3500-4000E ( albo lepiej ) - chyba ,ze sie trafi na okazje.

 

740 Saintmana- ładna, nie powiem, ale mi w siodemkach tylko dwa kolory sie podobają tak naprawde- srebrny i czarny

:8)

( to pewnie wina filmów- Transporter i The Hire - AMbush :D )

Edytowane przez Frank
Opublikowano

Niestety tak to już jest w tej chwili że jak chcesz sprzedać to każdy mówi że na rynku tyle aut i to w bardzo niskich cenach a jak tak naprawde chcesz kupić to nie ma nic konkretnego.

 

Co do wyboru następnego auto to wybór jak najbardziej popieram.Do tej pory bałem się silnika M70 i M73 ale wydaje mi się że M73 to już troche poprawili.Fakt jest faktem że to tylko dwa zawory na cylinder ale za to V12!!!!!! i to 5.4 litra.

Znajomy ma taką E-38 z 5.4 litra i naprawde fajna zabawka.Jak to pali to poprostu bajka.Można by bylo tak stać i ciągle odpalać.Jak kupowałem swoją to podobało mi się bardzo w jaki sposób to pali,ale teraz stwierdzam że dosyć śmiesznie to brzmi :D

 

Awaryjność tego silnika to mi się wydaje że wiąże się to głównie z przebiegiem.

 

 

Tu moje pytanie.Ile tak naprawde pali takie 5.4 litra??????

 

 

Oczywiście chodzi mi po mieście.Temo znajomemu to podobno pali tak16-17 po mieście(Wawa). W trasie to podobno jakieś 15 ale z tego co wiem to rzadko u niego wskazówka schodzi poniżej 200.

W takiej 5.4 litra to już bedzie wypas naprawde konkret a do tego naprawde są dosyć tanie.Taką 4.0 albo 4.4 kupić z dużym wyposażeniem to nie jest tak łatwo ale 5.4 to już raczej nie ma problemu.

No i naprzykład bedzie już duży hamulec.Ja do swojej właśnie kupiłem zaciski ale muszę jeszcze kupić tarcze.Tam już masz w standardzie.

Opublikowano
zadbany M70 raczej tez nie sprawia problemów.I tez tak ładnie pali. Za to ten z E38 - M73 to juz poezja- ma zdecydowanie lepszy dziwiek i pali mniej nawet niz 4.0 - w testach z 94 roku E38 740iA spaliła 15.5 a 750iA 15.2 . Znajomy na forum niemieckim miał E32 750 - srednio mu paliła 16 a potem kupił E38 750i i przy podobnej jedzie na tych samych odcinkach - 14 . Wiadomo - dochodzi skrzynia 5HP30 po modernizacjach, z AGS'em, od 96 ze steptronicem...super sprawa :8)
Opublikowano

No właśnie jak już jest ze septroniciem to bajka.Tak się składa że ostatnio przeglądałem takie E-38 z M73 i naprawde są w dostępnych cenach.Nie wspominając już o wyposażeniach.Ciekaw jestem jak jest tak naprawde z awaryjnościa tego silnika bo o TDS-ie też chodza legendy a tak naprawde nie spotkałem jeszcze nikogo kto by miał jakiś problem prócz spalania.Sam miałem,jeden kumpel miał,drugi ma TD i lata na opale,znajomy miał i nie narzekał na awarie,jeszcze drugi kumpel ma Omege w TDS-ie i wszyscy jakoś nie mają problemów.Inna sprawa że wszystkie te auta to lalki i do tego ściągnięte.

Tak samo mi się wydaje że jest z M70 i 73.

W wakacje u takich znajomych w warsztacie stała taka E-38.Ktoś przywiózł i odrazu padł motor.Ja jej osobiście nie widziałem ale mówili że miała raczej spory przebieg.Właściciel pojechał gdzieś na giełde kupić taki motor i kupił który pokazał kolanka(urwana korba).Nie bardzo się znał wię kupił. :D Poskładali podobno z dwóch jeden i pojechał.Wyszła go sporo ale twierdzą że jest bardzo zadowolony.

Myślę że naprawde da się kupić tak do 8000 euro taką lalkę i to może nawet 97-98 z bardzo dobrym wyposażeniem,małym przebiegiem itd.

Jak M73 to może Alpine B12 6.0 430 ps?????

Opublikowano
Jeżdżę M70 od paru dobrych lat i nigdy się mi jeszcze nie popsuł.........
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Napisz NIKI ile tobie takie cudo V12 pali ????

Przede wszystkim to chodzi mi o miasto bo po trasie to i moja pali nawet 10 litrów jak jej nie cisne.

Opublikowano

W mieście pali mi ok. 18-20 według wskazań komputera bo tak to nie liczyłem... Ale muszę zaznaczyć ze nie jeżdżę jak emeryt ;) W trasie potrafię zejść nawet do 11 ale to jest jazda tak do 120km/h ( co ciekawe przy 120 auto pali mniej niż przy 90)

Przy normalnej jeździe trasa czyli 150 w górę auto łyka ok. 15 ma 100... Co do awaryjności to są jakieś mity auto ma dzień dzisiejszy 220 tys. km i żadnych problemów z silnikiem nie miałem. Wymienia się tylko świece olej i w drogę. No i trzeba się liczyć z dużym zużyciem oleju ale to podobno tak ma być w V12 BMW...

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Ja za bardzo nie wierzę w te spalania 16-17 V12 o pojemności 5,5 l.

Po mieście do tego....

 

BMW dużo paliły - teraz się to ponoć zmienia - i do przez długi okres czasu.

Przy liczbie cylindór powyżej 8 trzeba się liczyć od 18 do 30 w mieście spokojnie.

Opublikowano
zadbany M70 raczej tez nie sprawia problemów.I tez tak ładnie pali. Za to ten z E38 - M73 to juz poezja- ma zdecydowanie lepszy dziwiek i pali mniej nawet niz 4.0 - w testach z 94 roku E38 740iA spaliła 15.5 a 750iA 15.2 . Znajomy na forum niemieckim miał E32 750 - srednio mu paliła 16 a potem kupił E38 750i i przy podobnej jedzie na tych samych odcinkach - 14 . Wiadomo - dochodzi skrzynia 5HP30 po modernizacjach, z AGS'em, od 96 ze steptronicem...super sprawa :8)

 

Frank jakos nie chce mi sie wierzyc ze 750 pali mniej od 740 :worried: To jest nie logiczne zeby 12 cylindrow palilo mniej niz 8 :?

A juz w bajki ze e38 750 w miescie pali 16 litrow to nigdy nie uwierze :liar:

Opublikowano
zadbany M70 raczej tez nie sprawia problemów.I tez tak ładnie pali. Za to ten z E38 - M73 to juz poezja- ma zdecydowanie lepszy dziwiek i pali mniej nawet niz 4.0 - w testach z 94 roku E38 740iA spaliła 15.5 a 750iA 15.2 . Znajomy na forum niemieckim miał E32 750 - srednio mu paliła 16 a potem kupił E38 750i i przy podobnej jedzie na tych samych odcinkach - 14 . Wiadomo - dochodzi skrzynia 5HP30 po modernizacjach, z AGS'em, od 96 ze steptronicem...super sprawa :8)

 

Frank jakos nie chce mi sie wierzyc ze 750 pali mniej od 740 :worried: To jest nie logiczne zeby 12 cylindrow palilo mniej niz 8 :?

A juz w bajki ze e38 750 w miescie pali 16 litrow to nigdy nie uwierze :liar:

 

heheh no chyba ze sie tylko odpala i gasi ;d kolega mial e38 750 i niestety przy normlanej jezdzie a nie na emeryta ponizej 20 nie mogl zejsc.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

heheh no chyba ze sie tylko odpala i gasi ;d kolega mial e38 750 i niestety przy normlanej jezdzie a nie na emeryta ponizej 20 nie mogl zejsc.

 

odpala i gasi, po czym nastepne dwa kilometry pcha :lol:

Opublikowano

Panowie, dzięki za te debate OT ale temat był inny :nienie:

 

jesli juz chcecie kwestionowac jak zwykle wszystko co sie da, to proponuje zebrac w/w auta i pojezdzic. Moj znajomy jak wczesniej napisałem miał E32 750 a teraz E38 750 i pali mu 5.4 M73 2 litry mniej , nie ma zadnego interesu w tym ,zeby kłamac. jezdził smokiem, teraz jeszcze wiekszym i kicha na to ile mu to pali.To dla niego tylko ciekawostka. Nie usprawiedliwia zakupu. MA oprocz tego Ferrari F355 i E55AMG i nie musi robic reklamy dla E38 750. W testach AMS ( z kniżek, co nie Boogie??) , ktore tez wszyscy kwestionują E38 750 spaliła 0.2 litra mniej niz E38 740 4.0 - nic nie udowadniam tylko przytaczam źrodła. Wierzcie lub nie ,wasza rzecz. A czy 12 cylindrów moze spalic mniej niz 8 ?? 850i - a wiesz,ze M5 3.6/ 3.8 pali wiecej niz E39 540i ?( 6 vs. 8 garków)

Opublikowano

A ile pali 540 e39? Mniej niz e34 ?

Bo jeżdżąc M5 tak zwyczajnie, coś wychodziło że jednak mniej spali niż 540. Wystarczy go nie kręcić, a liczba cylindrów robi swoje.

Opublikowano
Moj znajomy jak wczesniej napisałem miał E32 750 a teraz E38 750 i pali mu 5.4 M73 2 litry mniej , nie ma zadnego interesu w tym ,zeby kłamac. jezdził smokiem, teraz jeszcze wiekszym i kicha na to ile mu to pali.To dla niego tylko ciekawostka. Nie usprawiedliwia zakupu. MA oprocz tego Ferrari F355 ....

 

Frank jeździłeś Ferrari :?: :shock: :modlitwa: :jawdrop:

 

a wracając do 750/E38 w teście Internationale Auto (wówczas tak się nazywała polska edycja Auto Motor und Sport) Nr 9/1995 napisali:

 

"Gruntownie zmodyfikowany dwunastocylindrowy silnik przeczy tezie, że duża liczba cylindrów musi objawiać się gargantuicznym apetytem na paliwo. Celem zastosowania czujników regulacji przeciwstukowej, zwiększenia stopnia sprężania oraz wielu innych detali było sprawienie, by aluminiowy V12 osiągał o 10 % większą moc, o 10 % większy moment obrotowy i jednocześnie zużywał 10 % mniej paliwa. W rzeczy samej, według normy DIN nowe BMW 750i spala mniej niż 12L benzyny na każde 100 km.Jest to ekonomiczność bezkonkurencyjna wśród dwunastocylindrowców, przewyższająca nawet osiągi wielu silników ośmiocylindrowych. W praktyce zużycie okazuje się z reguły wyższe niż wynika to z pomiarów dokonanych wg normy DIN; BMW 750i w czasie jazd testowych spalało od 12 do 20l na 100, a przy spokojnej jeździe średnia wyniosła ok 15l/100km".

kiedyś


E32 730

E36 318

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.