Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich posiadaczy marki BMW.

 

Po raz kolejny przesiadlem sie na tyl naped ;) jednak frajda nieziemska

W dalszym czasie sprobuje wrzucic kilka fotek mojego auta.

 

Na chwile obecna trapi mnie jeden problem.

 

Mianowicie odpalanie.

Gdy silnik jest zimny (czyt. rano) odpala ciezko ale po kilku obrotach odpala - wg. mnie odpala tak jak powinien odpalac zimny disel aczkolwiek chyba ciezko.

Problem polega na odpalaniu gdy silnik jest cieply - czy to osiagnol swoja max temp czy lekko ostygl. Tutaj jest totalny koszmar. Nie raz to trwa nawet 10-15s krecenia silnikiem.

Objawy podczas proby odpalenia: silnik kreci niby probouje zaskoczyc ale nic z tego.

 

Aha i w roli scislosci przeczytalem cale forum dotyczace E60 wiec prosze nie pisac czy szukanie boli.

Prosze nie pisac aby podpinac pod komputer gdyz komputer nie wykazuje zadnych bledow, korekty na wtryskach w granicach normy (koles z BMW servis powiedzial mi ze na ten przebieg, rok itp wtryski jak nowe), wtryski tak samo byly sprawdzane na menzurkach - wynik delikatne roznice.

Wymieniony czujnik polozenia walu - oryginalny BMW.

 

Dowiedzialem sie ze moze to byc czujnik polozenia walkow rozrzadu?? czy to aby napewno??

 

Mam juz dosc wydawania pieniedzy na podlaczenia auta w celu diagnozowania bledow, czy wymieniania rzeczy pokolei.

 

Auto to BMW E60 530d manual, 218KM, M57, rok 12.2004r, przebiek lekko ponad 200tys km

 

Pomocy!!!

Pozdrawiam i z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc.

Marcin.

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czy jak Auto było podłączone pod komputer to było sprawdzane ciśnienie pompy CR i pompy wstępnej ? Może być tak że parametry ciśnienia ma w dolnej granicy i dlatego gorzej odpala. Może coś od sterowania paliwem ? Albo filtr paliwa ?

Moim zdaniem bez diagnostyki komputerowej i dokładnemu przyglądnięciu się parametrów na zimnym i ciepłym to nic nie zrobimy.

Opublikowano

Filt paliwa wymieniony gdyz wywalilo wczesnial blad, aczkolwiek po wymianie owego filtra kilka tygodni pozniej znow pojawil sie blad filtra.

Co do pompy CR to szczerze nie wiem - diagnostyka tutaj w UK polega na podpieciu komp i ew kasowaniu bledow.

 

Aczkolwiek oddajac jakis miesiac temu oddajac auto do serwisu BMW - Douglas Park na zlokalizowanie przyczyn owego zlego odpalania, po niecalym dniu odebralem auto i pan z BMW mowi ze wszystko jest piekne i cacy i ze wogole b.dobrze auto jest utrzymane jak na taki przebieg.

Mysle sobie co on mi gada - za kazdym razem kasowalismy jakies bledy (w sumie spowodowane tym ze sam wypinalem wtyczki) a tutaj pan mi mowi ze znalezli 7 bledow, wykasowali i auto chodzi jak nowe.

Coz odebralem auto, pozbylem sie kolejnych 100f :/ siadam do auta wylaczam silnik, odpalam i jak by nie moje auto. Silnik odpalil jak nowy - a byl nagrzany do swojej max temp.

Ucieszony pojechalem do domu ok 120km. POd dome wylaczam silnik. Wlaczam jeszcze raz i znow jak nowe auto. Wiec mysle problem rozwiazany. Jednak co serwis BMW to serwis.

 

Nastepnego dnia problem powrocil. Rano na zimnym odpalila jak nowa ale gdy juz przyjechalem do pracy - problem ten sam :/

 

Owe bledy ktore znalazl serwis to:

 

9D28 CDC: Changer mechanism, unload CD

9D28 CDC: Changer mechanism, load CD

3EC1 DDE: Camshaft sensor - podejrzewam ze to byla moja wina

9D2B CDC: Changer mechanism, magazine ejection

A0F0 CAS: Transponder coil ??? co to takiego

4B10 DDE: Smooth running controller - spowodowany chyba odpieciem przepywomierza

3FF0 DDE: Air-mass flow sensor - i tutaj znow moje raczki

 

Tak jak pisalem co do kosztow diagnozy tutaj na wyspach UK sa to naprawde duze koszta - a wszystko polega na podpieciu i usunieciu ew bledow.

 

Moje pytanie dlaczego jak ooddalem auto do serwisu BMW to po skasowaniu bledow auto chodzilo jak nowe, a gdy kasuje bledy na BOSCHu nie ma zbytniej roznicy??

 

Probuje sie ratowac jeszcze forum - gdyz 1 lipca oddaje auto do niby specjalistow od BMW - firma to A for AUDI & B for BMW.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Proponuje kupic sobie interfejs diagnostyczny jak wielu z nas i wszystko można robić samemu a nie płacić co chwile 100 funtów.

 

Ps. Fejs kosztuje 100 zł na allegro lub od kolegi nerwus który jest moderatorem w dziale diagnoza komputerowa.

Edytowane przez guzior2
Opublikowano
sprawdz czujnik cisnienia na listwie, sprawdz też regulator ciśnienia na listwie i w ogóle czy na listwie CR jest właściwe cisnienie

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Proponuje kupic sobie interface diagnostyczny jak wielu z nas i wszystko można robić samemu a nie płacić co chwile 100 funtów.

 

Ps. Fejs kosztuje 100 zł na allegro lub od kolegi nerwus który jest moderatorem w dziale diagnoza komputerowa.

 

 

Tez wpadlem na taki pomysl. Zakupilem owy fej u "kolegi nerwus" za bagatela 400zl!!! i zero pomocy od strony diagnostyki czy instalacji czy owych problemow zwiazanych z INPA jak rowniez samym interfejsem. Baaaa smiem twierdzic ze zostalem naciagniety a gdy poinformowalem owego "kolege nerwus" ze potrzebuje pomocy zostalem zblokowany na komunikatorze GG.

 

Smialo moge sie pod tym podpisac.

Marcin.

Opublikowano
sprawdz czujnik cisnienia na listwie, sprawdz też regulator ciśnienia na listwie i w ogóle czy na listwie CR jest właściwe cisnienie

 

 

Rozumie ze tutaj pozostaja tylko i wylacznie programy typu INPA czy DIS? W tym przypadku jestem narazie zielony. Walcze z komunikacja miedzy interfejsem na INPA a moze i kompem :/ sam juz nie wiem.

 

Gdzie ew szukac jakichs wartosci wzorcowych??

 

Co prawda ostatnio ruszalismy czujnik cisnienia na listwie (to chyba ten z przodu pojadzu) skonczylo sie na przeczyszczeniu i tyle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszystko co potrzebne do instalacji masz w dziale "Diagnoza komputerowa" łącznie z oprogramowaniem.

 

Ps. Kurcze forumowicze byli zawsze zadowoleni z usług nerwusa.

Opublikowano
Wszystko co potrzebne do instalacji masz w dziale "Diagnoza komputerowa" łącznie z oprogramowaniem.

 

Ps. Kurcze forumowicze byli zawsze zadowoleni z usług nerwusa.

 

Zgodze sie. Dlatego poszedlem w ciemno. Zadko bywam w ojczyznie ale pomimo tego zaryzykowalem. Co prawda interfejsc przyszedl poczta itd i jedyna pomoc jaka od niego dostalem to @ z paczka .rar z linkami. I to by bylo na tyle kontaktu z Panem "nerwus"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli powinieneś mieć wszystko żeby przeprowadzić instalacje INPY, jak już będzie ci wszystko działało to obsługa jest prosta i sam sobie będziesz sprawdzał błędy i je kasował.
Opublikowano
Czyli powinieneś mieć wszystko żeby przeprowadzić instalacje INPY, jak już będzie ci wszystko działało to obsługa jest prosta i sam sobie będziesz sprawdzał błędy i je kasował.

 

Witaj.

Wyslalem Tobie PW aby nie robic offa.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
nikt i nic???

 

a co moga ew ozn takie bledy:

 

KOMBI: A3AA

MOSTGW: A177, E18F

 

???

 

z tego co ja szukałem:

KOMBI to moduł m.in. od zestawu wskaźników (Instrument Cluster System)

 

możliwe błędy w:

Radio-control key in lock!

Trigger %s

Speedometer display fault!

Speed limit exceeded!(= only Gulf states)

Speed limit exceeded! (= onboard computer)

Outside temperature (=Â for northern countries)

Outside temperature

Set time and date

Gear indicator has failed!

Fuel reserve!

Driver's seat backrest not locked!

Front-passenger seat backrest not locked!

Service due!

(= yellow)

Service appointment exceeded!

(= red)

No service due (= orange)

Range

Seat backrest monitor defective! (= parking brake applied)

 

a tamto drugie to gdzieś widziałem - szyna danych / przetwornik (Media Oriented System Transport)?

z pozdrowieniami

bArT


Matematyka to nie ma technika, moja tematyka matematyki nie dotyka. / k44

Opublikowano
nikt i nic???

 

a co moga ew ozn takie bledy:

 

KOMBI: A3AA

MOSTGW: A177, E18F

 

???

 

z tego co ja szukałem:

KOMBI to moduł m.in. od zestawu wskaźników (Instrument Cluster System)

 

możliwe błędy w:

Radio-control key in lock!

Trigger %s

Speedometer display fault!

Speed limit exceeded!(= only Gulf states)

Speed limit exceeded! (= onboard computer)

Outside temperature (=Â for northern countries)

Outside temperature

Set time and date

Gear indicator has failed!

Fuel reserve!

Driver's seat backrest not locked!

Front-passenger seat backrest not locked!

Service due!

(= yellow)

Service appointment exceeded!

(= red)

No service due (= orange)

Range

Seat backrest monitor defective! (= parking brake applied)

 

a tamto drugie to gdzieś widziałem - szyna danych / przetwornik (Media Oriented System Transport)?

 

 

Dzieki sliczne. W sumie nic to mi nie daje.

Problem jak byl tak jest nadal :/

  • 4 lata później...
Opublikowano (edytowane)

Siema, (odgrzewam kotleta :) )

 

tez mam ten sam problem tyle ze w 520D. Auto ciezko odpala rano. tzn. zawsze za pierwszym razem ale kreci ok 3-5 sek zanim odpali a potem chmura czarnego dymu z tylu. Nie ma wplywu na to temperatura zewnetrzna. Jak juz odpali to moge zgasic i nastepnie caly czas pali od strzala az znow postoi przez pare godzin i silnik wystygnie. Poza tym nie mam innych problemow. Bledow brak. Korekta wtryskow wporzadku, przelewy tez ok.

 

Daj znac czy udalo ci sie rozwiazac ten problem...

Edytowane przez mybeemer
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy jest taka mozliwosc zeby cofalo mi sie paliwo po dluzszym postoju? mam silnik m47tu2 2.0 diesel.

czy warto sprobowac zalozyc zaworek zwrotny?

 

Zauwazylem tez ze cisnienie zadane czasami mocno rozni sie od aktualnego. np. 424 a 470 bara. ma takie skoki i zeby to zobaczyc na filmie trzeba klikac na pauze aby widziesc kaltka po klatce. taka roznica wystapila w 43 sec filmu.

Opublikowano
Witam wszystkich posiadaczy marki BMW.

 

Po raz kolejny przesiadlem sie na tyl naped ;) jednak frajda nieziemska

W dalszym czasie sprobuje wrzucic kilka fotek mojego auta.

 

Na chwile obecna trapi mnie jeden problem.

 

Mianowicie odpalanie.

Gdy silnik jest zimny (czyt. rano) odpala ciezko ale po kilku obrotach odpala - wg. mnie odpala tak jak powinien odpalac zimny disel aczkolwiek chyba ciezko.

Problem polega na odpalaniu gdy silnik jest cieply - czy to osiagnol swoja max temp czy lekko ostygl. Tutaj jest totalny koszmar. Nie raz to trwa nawet 10-15s krecenia silnikiem.

Objawy podczas proby odpalenia: silnik kreci niby probouje zaskoczyc ale nic z tego.

 

Aha i w roli scislosci przeczytalem cale forum dotyczace E60 wiec prosze nie pisac czy szukanie boli.

Prosze nie pisac aby podpinac pod komputer gdyz komputer nie wykazuje zadnych bledow, korekty na wtryskach w granicach normy (koles z BMW servis powiedzial mi ze na ten przebieg, rok itp wtryski jak nowe), wtryski tak samo byly sprawdzane na menzurkach - wynik delikatne roznice.

Wymieniony czujnik polozenia walu - oryginalny BMW.

 

Dowiedzialem sie ze moze to byc czujnik polozenia walkow rozrzadu?? czy to aby napewno??

 

Mam juz dosc wydawania pieniedzy na podlaczenia auta w celu diagnozowania bledow, czy wymieniania rzeczy pokolei.

 

Auto to BMW E60 530d manual, 218KM, M57, rok 12.2004r, przebiek lekko ponad 200tys km

 

Pomocy!!!

Pozdrawiam i z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc.

Marcin.

 

 

 

 

Bendiks rozrusznika ciężko kreci na nieostygniętym silniku...mialem tak kiedys w 316i

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
mysle na zalozeniem zaworka jednokierunkowego paliwa zaraz przy pompie wysokiego cisinienia. czy ktos juz to stosowal? czy moze ktos mi podac na ktoryz przewodow mam go zalozyc?
  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Opublikowano
Nie no tyle razy przerabiane na rożnych forach, nie zakładaj tego zaworka jednokierunkowego :) Chyba że chcesz Ją opylić to załóż, ale no ja bym wrogowi nie życzył. Coś pójdzie nie tak, będzie atakowało za duże ciśnienie na pompę i szkoda wydawać 4k. na nową/regenerację :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydaje mi się, że po roku temat może być nieaktualny :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.