Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem ze sprzęgłem w swoim bmw, auto zostało poddane chip tuningowi 227km i 509Nm. Na początku fabryczne sprzęgło dawało radę. Po jakimś czasie zaczęło się ślizgać na 4 i 5 biegu przy gwałtownym dodaniu gazu w okolicach 2500 obr. Tak więc wymieniłem na kompletny nowy zestaw LUK (tarcza+docisk+łożysko), niewiele to pomogło bo dalej się ślizga podobnie jak przed wymianą. Co teraz radzicie może koło dwumasowe tez padło? Czy to koło do wersji przed liftem gdzies można kupić. A może założyć mocniejsze sprzęgło i dwumase od modelu po lifcie 204km, czy to będzie pasowało?
Opublikowano (edytowane)
Chipa robiłem w Białymstoku, a dokładnie w Tykocinie. Chłopak który mi to robił znany jest w naszym regionie, bo naprawdę się zna na rzeczy. Trzy razy hamował mi auto seria 197,5km i 427,9 Nm po chipie 227.5km i 519Nm. Dba oto aby nie przesadzić i nie zniszczyć turbiny, aby nie puszczał czarnych bąków. Przejechałem juz ponad 20000km i wszystko ok, tylko to sprzęgło, seria chyba jest za słaba, dlatego pytam na forum co z tym można zrobić. Jaka wkleić ten wykres? Edytowane przez marcin_kz
Opublikowano
ewentualnie skorygować program na ok. 450-470Nm... sprzęgło powinno to ogarnąć bez problemu.
Opublikowano
Panowie możecie podać namiar na tego radzikowskiego. Ile może to kosztować? A zmniejszać moment nie chce się bo jak sie nie śliźnie to ma zajebiste kopyto. A może sprzęgło od 3.0d 204km bedzie pasować toby pewnie dało radę, tylko ciekawe co będzie taniej?
Opublikowano
sprzęgło od 204 raczej nie, bo wtedy na 99% musiałbyś zmieniać też dwumasę a może i nawet skrzynie.
Opublikowano
a gdzie dokladnie robiles ten chip? to jest chyba w ksiezynie , tez slyszalem ze koles jest dobry i na bmw sie zna. Twoje bmw to touring z chrom listwami ?:)
Opublikowano
Tak, kombi zielona z chrom listwami na 17" feldze. A chip robiłem w tykocinie nie w kleosinie sory za pomyłke.
Opublikowano
Trzy razy hamował mi auto seria 197,5km i 427,9 Nm po chipie 227.5km i 519Nm.

 

Jeśli pomiar był zrobiony prawidłowo to miałeś bardzo mocną serię, duży bonus od fabryki. Po chipsowaniu też godny wynik. Nie wiem czy nie za godny. Ale niech się wypowiedzą spece :cool2:

Spotykałem się z przyrostami na poziomie 215/480. Wklej wykres, sam jestem ciekaw jak to wygląda.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
Trzy razy hamował mi auto seria 197,5km i 427,9 Nm po chipie 227.5km i 519Nm.

 

Jeśli pomiar był zrobiony prawidłowo to miałeś bardzo mocną serię, duży bonus od fabryki. Po chipsowaniu też godny wynik. Nie wiem czy nie za godny. Ale niech się wypowiedzą spece :cool2:

Spotykałem się z przyrostami na poziomie 215/480. Wklej wykres, sam jestem ciekaw jak to wygląda.

normalny program bez szału można spokojnie zrobić na 225 KM oczywiście mowa o manualu , może niech trochę z momentu z dołu ściągnie i będzie ok ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Co do mocy nie mam żadnych obiekcji. Moment wydawał mi się duży ale jak zaznaczyłem w poście

niech się wypowiedzą spece
: :cool2:

Zresztą pewnie ważniejsze jest jak nisko ten moment się pokazuje??

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

  • 2 lata później...
Opublikowano
Chłopaki mój problem wyglada tak: sprzeglo zaczelo slizgac w 530d po chipie, tylko nie mam zadnych wydruków mapek ani innych dowodów co dokladnie w niej siedzi!!! Zaczelo slizgac po okolo 30000 do 40000 km od podciagniecia mocy!! pytanie czy po prostu sprzeglo skonczone wymienic komplet oczywiscie z kolem dwumasowym i bedzie wszystko ok czy bezpieczniej wrócic do tego co dala fabryka plus wymiana kompletu sprzegla i dwumasy?? dodam ze spory przebieg bo 300000 km z gory dzieki za podpowiedz!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciężko doradzić bez wykresu, bo nie wiadomo co tam siedzi..ale skoro przejechałeś taki dystans to raczej zwykłe zużycie eksploatacyjne, więc wymień i śmigaj dalej.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Oddaj tarczę do regeneracji i poproś o porządną wzmocnioną okładzinę. Pamiętaj tylko, że spadnie komfort włączania sprzęgła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.