Skocz do zawartości

Na rozgrzanym silniku Gasnie i pozniej nie chce zapalic


szaki969

Rekomendowane odpowiedzi

Czy wie ktoś oco w tym chodzi na zimnym silniku chodzi fajnie tylko sie nagrzeje dostaje swira gasnie obroty skacza wysoko od 1300 do 100 i gasnie silnik ochłonie i znowu jest ok jak silnik sie nagrzeje tez traci moc ;/ wogole lipa;/ dolot sprawdzony wymieniony przepływka takze i teraz też sonda lambda zastanawiam sie czy to moga być swiece?;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób sprawdziłeś sondę? Odpinałeś? Jeśli nie to odepnij na rozgrzanym silniku, a tak wogóle jak Kolega napisał wyżej- podjedź na kompa.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak świeca do wymiany to raczej wymienia się komplet. Jak cewka to też raczej komplet. Chyba że jesteś bardzo oszczędny :duh:

Świecę to chyba można sprawdzić jedynie dotykając nią do bloku silnika, czy tam innej masy jakiejś i patrząc czy iskra jest w odpowiednim czasie, w okolicach GMP tłoka z cylindra z którego świece się sprawdza.Potrzeba do tego 2 osoby, z których przynajmniej jedna wie o co chodzi.

Fajko-cewkę sprawdzić można w zasadzie chyba tylko organoleptycznie, czyli za pomocą oczu i rąk, możesz też próbować pomierzyć ją multimetrem, ale jakie powinny być wartości to trudno mi powiedzieć tak z pamięci na biegu.

Biorąc pod uwagę że nie miałeś pojęcia jak te rzeczy zrobić sugeruję poprosić o pomoc kogoś ogarniętego trochę w temacie bo o ile mierzenie fajko-cewki Cię nie skrzywdzi, tak przy sprawdzaniu świecy może Ci parę voltów ręce poskładać :norty:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o świece wieloelektrodowe jak mniemam? Bo o "wielordzeniowych" nie słyszałem jeszcze :norty:

W zasadzie większa ilość elektrod ma ułatwić przeskok iskry, czyli teoretycznie im więcej elektrod tym lepiej bo iskra łatwiej przeskoczy, w praktyce jest tak, że jeśli masz sprawne świece to nie odczujesz różnicy między jedno a wieloelektrodowymi i moim zdaniem nie ma to żadnego wpływu na pracę silnika.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
mechanik stwierdził ze to mogło nalecieć i nazbierac sie pod wpływem jazdy bo nie mam osłony na silniku ;/ a ni na listwie;/ ale teraz pali na 6 garów":) to juz jakiś coś:0 ale jak dodaje gazu to obroty skacza i przy dodawaniu gazu zawsze coś swiróje;/ ten obrotomierz ;/ spada nisko i auto gasnie ';/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Olej się wziął z uszkodzonej uszczelki pod deklem zaworów a woda z dziurawych węży spryskiwaczy.Czujnik wału można sprtawdzić tylko i wyłącznie oscyloskopem żeby mieć pewność czy działa bo sam pomiar rezystancji niestety niewiele nam daje.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
ty no byłem na kompie pokazało nie prawidłowy sygnal sondy ale zauwazyłem tez ze na 5 i 6 cylindrze mam wode zolejem i też fajki mokre od oleju;/ pewnie jakaś uszczelka jeb....:( i bedzie wydatek kurde mać;/ swiece chyba tez zmienie bo mam jedno rdzeniowe ngk a mówia ze auto jezdzi tylko na boscha 2 rdzeniowych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.