Skocz do zawartości

Na rozgrzanym silniku Gasnie i pozniej nie chce zapalic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy wie ktoś oco w tym chodzi na zimnym silniku chodzi fajnie tylko sie nagrzeje dostaje swira gasnie obroty skacza wysoko od 1300 do 100 i gasnie silnik ochłonie i znowu jest ok jak silnik sie nagrzeje tez traci moc ;/ wogole lipa;/ dolot sprawdzony wymieniony przepływka takze i teraz też sonda lambda zastanawiam sie czy to moga być swiece?;/
Opublikowano
podjedź na kompa i zobaczysz co pokaże

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
W jaki sposób sprawdziłeś sondę? Odpinałeś? Jeśli nie to odepnij na rozgrzanym silniku, a tak wogóle jak Kolega napisał wyżej- podjedź na kompa.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano

Jak świeca do wymiany to raczej wymienia się komplet. Jak cewka to też raczej komplet. Chyba że jesteś bardzo oszczędny :duh:

Świecę to chyba można sprawdzić jedynie dotykając nią do bloku silnika, czy tam innej masy jakiejś i patrząc czy iskra jest w odpowiednim czasie, w okolicach GMP tłoka z cylindra z którego świece się sprawdza.Potrzeba do tego 2 osoby, z których przynajmniej jedna wie o co chodzi.

Fajko-cewkę sprawdzić można w zasadzie chyba tylko organoleptycznie, czyli za pomocą oczu i rąk, możesz też próbować pomierzyć ją multimetrem, ale jakie powinny być wartości to trudno mi powiedzieć tak z pamięci na biegu.

Biorąc pod uwagę że nie miałeś pojęcia jak te rzeczy zrobić sugeruję poprosić o pomoc kogoś ogarniętego trochę w temacie bo o ile mierzenie fajko-cewki Cię nie skrzywdzi, tak przy sprawdzaniu świecy może Ci parę voltów ręce poskładać :norty:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
hahaha ty no miałem 5 swiec 2 rdzeniowych i jedna swiece jedno rdzeniowa ciekawe czy to miało jakiś wplyw na prace silnika;/ okaze sie w ponidziałek:)
Opublikowano

Chodzi Ci o świece wieloelektrodowe jak mniemam? Bo o "wielordzeniowych" nie słyszałem jeszcze :norty:

W zasadzie większa ilość elektrod ma ułatwić przeskok iskry, czyli teoretycznie im więcej elektrod tym lepiej bo iskra łatwiej przeskoczy, w praktyce jest tak, że jeśli masz sprawne świece to nie odczujesz różnicy między jedno a wieloelektrodowymi i moim zdaniem nie ma to żadnego wpływu na pracę silnika.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podmień czujnik wału bo wszystkie objawy wskazują na niego.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
wiesz mam benzynke i od nie dawna gaz i swiróje tak na benie i na gazie tylko na gazie mi auto nie gasnie a na benie juz tak;/ i lipa na maksa mechanik sie uparł ze to nie to i kurd eni wiem co robić;/
Opublikowano
a nie wiesz jak mozna sprawdzić czy to jest to ?? ale tak samemu bez zadnych mierników? bo jak by co to sprawdze sam i wtedy sam to zmienie bo nie bede sie goscia prosił;/ dosyć ze siano mu dam to kurde jeszcze marudzi jebaniec;/
Opublikowano
mechanik stwierdził ze to mogło nalecieć i nazbierac sie pod wpływem jazdy bo nie mam osłony na silniku ;/ a ni na listwie;/ ale teraz pali na 6 garów":) to juz jakiś coś:0 ale jak dodaje gazu to obroty skacza i przy dodawaniu gazu zawsze coś swiróje;/ ten obrotomierz ;/ spada nisko i auto gasnie ';/
Opublikowano

W cylindrze ta woda z olejem byla?? Czy w dziurze na swiecy?? Bo to dwie rozne sprawy.

Jezeli w cylindrze to glowica do zrzucenia. Jezeli na swiecy to mechanik mowil OK i to moze miec olbrzymi wplyw na prace silnika zwlaszcza przy kiedskich kablach i cewkach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Olej się wziął z uszkodzonej uszczelki pod deklem zaworów a woda z dziurawych węży spryskiwaczy.Czujnik wału można sprtawdzić tylko i wyłącznie oscyloskopem żeby mieć pewność czy działa bo sam pomiar rezystancji niestety niewiele nam daje.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
woda z olejem w dołkach po swiecach na 4 i 5 garku a i teraz pali elegancko ale jak dodaje sie gazu to obroty spaadja nisko i przy zmianie biegu równierz;/
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
ty no byłem na kompie pokazało nie prawidłowy sygnal sondy ale zauwazyłem tez ze na 5 i 6 cylindrze mam wode zolejem i też fajki mokre od oleju;/ pewnie jakaś uszczelka jeb....:( i bedzie wydatek kurde mać;/ swiece chyba tez zmienie bo mam jedno rdzeniowe ngk a mówia ze auto jezdzi tylko na boscha 2 rdzeniowych

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.