Skocz do zawartości

320d INPA interpretacja (problem z mocą, przeładowanie)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie,

 

Mam następujący wynik diagnozy w INPIE

 

http://i54.tinypic.com/2le0010.jpg

http://i53.tinypic.com/6fyujq.jpg

http://i53.tinypic.com/xm1puf.jpg

 

Czy dobrze interpretuje, że do wymiany przepływomierz?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez krycek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

27- błąd elektrycznego podgrzewacza płynu chłodzącego.

 

8- błąd świec żarowych lub ich przekaznika.

Opublikowano

I ostatni - dosłowne tłumaczenie:

116 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji

A jeśli martwisz się tym wykrzyknikiem w INPA przy pomiarze masy wpadającego powietrza, to nie ma czym, bo skrypt do naszego silnika posiada już ten błąd i wykrzyknik zawsze będzie i nie ma co się nim kierować.

Opublikowano
I ostatni - dosłowne tłumaczenie:

116 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji

A jeśli martwisz się tym wykrzyknikiem w INPA przy pomiarze masy wpadającego powietrza, to nie ma czym, bo skrypt do naszego silnika posiada już ten błąd i wykrzyknik zawsze będzie i nie ma co się nim kierować.

 

O proszę. To cenna informacja bo już nastawiałem się na wymianę przepływki. A jaki jest poprawny zakres wartości tego parametru?

 

Generalnie problem jest następujący - przy szybszej jeździe następuje przeładowanie (przed skasowaniem błędów miałem zbyt wysokie ciśnienie doładowania) i samochód przechodzi w tryb awaryjny (trzyma prędkość 120km/h). Czasem się odetnie i jedzie pod 200 km/h bez problemu. Odpiąłem przepływomierz - auto bardziej zmulone jeździło, ale problem nie ustąpił - nadal powyżej pewnej prędkości bach i spada do 120km/h. Ekonomizer leci w okolice 10l wtedy. Stąd podpiałem się do life data, patrze a tu wykrzyknik przy masie powietrza. Jeśli jednak te wartości są ok to celuję w elektrozaworki egr i sterowania turbiną. Proszę o info czy dobrze myślę. Z góry dzięki za odpowiedź.

Opublikowano

A przeszedłeś standardową ścieżkę odzyskiwania mocy w 320d? Tzn przewody podciśnieniowe, elektrozaworki turbo egr, szczelność dolotu turbo-przepływka, czyszczenie egr i czujnika ciśnienia doładowania, sprawdzenie nr przepływki jeśli kończy się na 314 to wymiana na nową BOSCHA z końcówką 527 i reprogramacja ECU. Ogólnie to jest tego cała masa na forum. W ostateczności pozostaje sprawdzenie przepływki pod DIS-em, bo INPA nie ma takiej opcji, a wygląda to tak:

Opublikowano

Dziękuję za informacje.

 

Póki co sprawdziłem jedynie przepływomierz poprzez jego wypięcie i potwierdzenie, że auto muli bardziej ale problem nie ustępuje - ergo to nie przepływka. Zaniepokoił mnie ten wykrzyknik, ale skoro to błąd w skrypcie to będę szukał w przewodach i elektrozaworkach.

 

Pozdrawiam

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Kiedy możemy mówić o przeładowaniu a kiedy o normalnym chwilowym overbooscie? Czyli kiedy myśleć o ingerencji w układu regulacji ciśnienia doladowania?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.