Skocz do zawartości

[E36] 320i "94 pytanie odnoscie sond lambda


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na diagnostyce wywala mi błąd lambdy na cyl. 1-3 oraz tej przed kata (w aucie sa 3)

ta jedna sprawna ori ma symbol 5wk9 0171 i taką już kupiłem

 

jednak nie wiem czego szukać i co kupić przed kata bo wsadzona jest sonda bosha bez wtyczki kabelki polutowane bylejak

jaki odpowiednik będzie pasować bo 14l/100 mi zjada i nie wiem czy to ciężka noga czy sondy ;]

Opublikowano

a u mnie jest bo i wiązka przewodów idzie tylko była ta dziwna z opla wkręcona

 

Single diagnosis DME / DDE - Status: ERROR !

55 Lambdasonden-Heizung Endstufe : Vor KAT Bank 2

- Lambdasonden-Heizung

- Kabel zum Sensor Lambdasonden-Heizung

- Endstufe vom DME Modul

 

25 Lambdasonden-Heizung Endstufe Sensor 1 (Zylinder 1-3; vor Katal.) (Zylinder 1-3; nach Katal.)

- Lambdasonden-Heizung

- Kabel zum Sensor Lambdasonden-Heizung

- Endstufe vom DME Modul

Opublikowano

obydwa błędy są związane z ogrzewaniem sondy

sprawdż przekażniki i bezpieczniki

jeżeli u ciebie jest ta trzecia to faktycznie może być jedno voltowa,bo to już nie jest regulacyjna tylko pomiarowa

Opublikowano

sondy muszą pracować od około 0,3 do 4,8

jeżeli stoją w miejscu to nie jest dobrze

poza tym musi działać podgrzewanie sond

na live data widać na ile % sondy są podgrzane

Opublikowano

na kolektorze to wiem jedna działa druga świruje, wymieniam zobaczę czy będzie ok,

 

ale nie mam pojęcia co kupić zamiast tej boshowskiej czy może zaślepić i olać,

a moze tylna czesc wydechu jest od innego modelu czy coś, ale wtedy nie powinno być wiązki przewodów do sondy

Opublikowano

W carsofcie live data na podłączonych sondach podgrzewanie pokazuje 25% i sondy stale po 4,85V

jak je odłączyłem podgrzewanie skoczyło do 80% a napięcie wciąż 4,85V

czy po odłączeniu sond nie powinno pokazać 0V?

 

Single diagnosis DME / DDE - Status: ERROR !

55 Lambdasonden-Heizung Endstufe : Vor KAT Bank 2

- Lambdasonden-Heizung

- Kabel zum Sensor Lambdasonden-Heizung

- Endstufe vom DME Modul

 

25 Lambdasonden-Heizung Endstufe Sensor 1 (Zylinder 1-3; vor Katal.) (Zylinder 1-3; nach Katal.)

- Lambdasonden-Heizung

- Kabel zum Sensor Lambdasonden-Heizung

- Endstufe vom DME Modul

 

te błędy dotyczą 2 sond na kolektorach czy tylko 1 (ta trzecia to już tylko zaślepka tył wydechu jest od m50 i tylko straszyla mnie ta 3cia)

 

sondy miernikiem nie pokazują nic, w tym korytku przy listwie wtryskowej gdzie schodzą się przewody wygląda jak przewody od jednej sondy zrobiły małe zwarcie bo była przyjarana izolacja ale przewody są cale,

jak odłączyłem sondy na odpalonym aucie to nic kompletnie nie zareagowało, nic nie skoczyly obroty,

dodam jeszcze ze odpala i chodzi równiutko jak pszczółka tylko jakby "kopa" ma od 4,5 tys obrotów, znajomy ma cabrio 2.0 m50 i kopa czuć już od 2,5

Opublikowano

Ja też mam problem z grzałką sondy , ale u mnie jest to błąd 53 : Oxygen-sensor heating

Rozumiem że ten sam problem może wystąpić pod różnymi numerami? że tak się wtrącę :wink:

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
aaa takie buty

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam serdecznie,

Podepnę się pod temat. Mam następujące błędy związane z sondą

https://www.dropbox.com/s/abcu0noercsvnk7/IMG_20130301_175746.jpg

https://www.dropbox.com/s/rdg0uv6enx9de5k/IMG_20130301_175802.jpg

 

Moje Autko to e36 320i silnik M52. Podpowiecie co z tym fantem zrobić? Dodam że jestem dość cienki z mechaniki więc proszę prostymi słowami :)

 

AAaa dodam że autko wciąga 13l/100 km - to normalne ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma bezpiecznika.Trzeba sprawdzić opór na grzałce sondy czy wogóle jest.Jak masz 3 przekazniki to trzeba sprawdzić przekaznik grzałki,jak 2 i auto pali to przekaznik jest dobry.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
ok, jeśli mam 2 przekaźniki i auto odpala to nie jest to wina przekaźnika. Jeśli mam 3 to trzeba sprawdzić przekaźnik od grzania sondy. Który to ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli masz 3 przekazniki(mówimy o przekaznikach obok skrzynki bezpieczników) to wystarczy zamienić miejscami 2 przekazniki niebieski i pomarańczowy.Jeżeli auto będzie odpalało to przekaznik sprawny.Oba mają mieć 4 nóżki.Obok powinien być biały przekaznik głowny silnika 5 nóżek.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Podmieniłem te przekaźniki. Auto odpala, pozostaje sprawdzić co na kompie tym razem ale skoro odpala to podejrzewam że nadal jest to samo. Jak to napięcie na grzałkach sondy sprawdzić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.