Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam .

 

Jako ze koncza mi sie po malu hamulce chce zmienic wszystko kompleksowo na nowe przod i tył .

 

Wiem ze najlepiej kupic ORI ale roznica w cenie jest masakryczna z zamiennikami .

 

Znajomy z BM Cars powiedzial ze najlepszym zamiennikiem na rynku jest ATE i ze nie odbiega w zasadzie oryginalowi .

 

Moge Was prosic o porade ?

 

Moge miec komplet ATE za 1700 brutto ( wszystko od A do Z przod i tyl ) wiec taniocha .

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

  • Odpowiedzi 158
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Na przód radziłbym Ci założyć tarcze oryginalne. Ja miałem ATE i długo nie wytrzymały. A temat był już poruszany. Poszukaj.
Opublikowano

wlasnie szukalem , przelecialem pare stron i nie znalazlem .

 

Wlasnie tez mi mowiono zeby przod dac ORI chociaz .

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano
No nie wiecz czy różnica jest masakryczna?

w ASO klocki i tarcze przód i tył z wymiana to 2900,00zł.

 

Zarcisz ! tylko 2900 ??? jutro dzwonie do BAwarii

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano

Ja mam tarcze BREMBO i klocki FERODO.....niby wszystko git ale niestety popiskuja :!:

Wiec w skali porad to lepiej zaplacic w ASO troche wiecej i miec glowe spokojna bo czasami osczedzanie nie poplaca :roll2:

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam tarcze BREMBO i klocki FERODO.....niby wszystko git ale niestety popiskuja :!:

Wiec w skali porad to lepiej zaplacic w ASO troche wiecej i miec glowe spokojna bo czasami osczedzanie nie poplaca :roll2:

 

Ja mam wszystko z ASO i też popiskuje przy małej prędkości i lekkim naciśnięciu hamulca.

Opublikowano

tarcze na przód dałbym oryginały - powinien być swięty spokój, jesli chcesz zamiennik to ATE albo BOSCH. Zimmermanny, Brembo sobie daruj

całą reszte czyli klocki przód, tarcze tył i klocki tył + czujniki śmiało możesz dać ATE

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Ja jakieś 10kkm temu zmieniałem tarcze przód + klocki przód. Wybór padł na tarcze ORI + klocki textar. Zestawik sie wspaniale spisuje. Nic nie piszczy, nie trzęsie itp... zestaw jak najbardziej godny polecenia!! :cool2:
Opublikowano
Ja jakieś 3 miesiące temu wymieniłem tarcze i klocki (przód i tył) w ASO na oryginały i zero pisków a hamulce są jak "żyleta". POLECAM, po co kombinować? Zapłacicie trochę więcej ale macie spokojną głowę i zero pisków. :cool2:
Opublikowano
Ja jakieś 3 miesiące temu wymieniłem tarcze i klocki (przód i tył) w ASO na oryginały i zero pisków a hamulce są jak "żyleta". POLECAM, po co kombinować? Zapłacicie trochę więcej ale macie spokojną głowę i zero pisków. :cool2:

 

no to nie jest troche więcej tylko cena x2

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Ja jakieś 3 miesiące temu wymieniłem tarcze i klocki (przód i tył) w ASO na oryginały i zero pisków a hamulce są jak "żyleta". POLECAM, po co kombinować? Zapłacicie trochę więcej ale macie spokojną głowę i zero pisków. :cool2:

 

no to nie jest troche więcej tylko cena x2

No to ile Twoim zdaniem kosztuje sensowny (nie piszczący i nie krzywiący się) zestaw do 535d? Mam ładną zniżkę w ASO, poza tym sądzę że pojeżdzę dłużej na oryginałach (bez akustycznych dodatków :oops: ) i inwestycja się zwróci.

Opublikowano

1. dla 535d nie liczylem, liczyłem dla swojego auta więc na pewno jest podobnie, na zamiennikach ATE było ok 45-50% taniej niz w ASO

2. jeśli chodzi o trwałość to nie mam zastrzeżeń co do np ATE, aż sam jestem zaskoczony, że wszystko tak wolno się zużywa. Ale ok, każdy jezdzi inaczej, w innych warunkach itd

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Jezeli ktos ma mozliwosc kupna w serwisie w Niemczech to jest prawie polowa polskiej ceny.Daja znizki na pocztek bez gadania-przynajmniej w Schwedt. Ja mialem jazde z Ate -3 razy wymienialem na gwarancji poniewaz sie krzywly i piszczaly-to napewno nie jest to samo co oryginal.
Opublikowano
Jezeli ktos ma mozliwosc kupna w serwisie w Niemczech to jest prawie polowa polskiej ceny.Daja znizki na pocztek bez gadania-przynajmniej w Schwedt. Ja mialem jazde z Ate -3 razy wymienialem na gwarancji poniewaz sie krzywly i piszczaly-to napewno nie jest to samo co oryginal.

 

 

Miałem ten sam problem z ATE w e39. Po 500 km zaczęło się bicie na kierownicy. Później założyłem komplet w ASO i wszystko ok.

  • 9 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tylu wymieniałem tylko klocki, tarcze mam ori. Na przód założyłem kpl ori, polecam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na tył kup kpl textara i będzie ok
Opublikowano
Tarcze tylko oryginalne, a jeśli chodzi o klocki to bardzo polecam ATE ale tylko ATE ceramic. Zwykłe są do bani a ceramic wytrzymają dłużej niż oryginały. Wiem bo sam testuje :cool2: .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.