Skocz do zawartości

Regeneracja amortyzatorów EDC w Nagengaście.


Jarek971

Rekomendowane odpowiedzi

W lutym 2010r. kierując się opiniami z forum, oddałem do regeneracji f-mie Nagengast swoje amortyzatory przednie z EDC. Przez ponad rok czasu wszystko wydawało się super aż do dzisiaj. Podczas kontrolnej wizyty u mechanika okazało się, że oba zaczęły się pocić olejem przy czym lewy dosyć mocno, oczywiście termin gwarancji upłynął przed czterema mięsiącami. W związku z powyższym mam pytanie do kolegów którzy przeprowadzali podobną operację, czy po dłuższym eksploatowaniu zregenerowanych amorów z EDC też mieli problemy z ich trwałością? Pytam ponieważ nie wiem czy bawić się jeszcze raz w regenerację, bo miałem pecha, czy lepiej wywalić EDC i założyć zwykłe amortyzatory.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem na nich niecałe 10tyś.km., z czego około 3tyś. na Niemieckich i Szwajcarskich autostradach.Powodem ich regeneracji nie był wyciek tylko to że już powoli przestawały trzymać właściwe parametry, a ja jako perfekcjonista lubię mieć wszystko ok.Obecnie zastanawiam się nad włożeniem używek z auta, które od pięciu lat nie jeżdzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym z używkami nie ryzykował, bo jest duże prawdopodobieństwo, że będą stukać. Regenerowałem moje stukające, ale szczelne EDC w Baluxie po przebiegu ponad 300 tys, od tego czasu zrobiłem ponad 80tys i nic się nie dzieje, więc wszystko zależy od "regeneratora", który albo do roboty się przyłoży, albo nie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
W lutym 2010r. kierując się opiniami z forum, oddałem do regeneracji f-mie Nagengast swoje amortyzatory przednie z EDC. Przez ponad rok czasu wszystko wydawało się super aż do dzisiaj. Podczas kontrolnej wizyty u mechanika okazało się, że oba zaczęły się pocić olejem przy czym lewy dosyć mocno, oczywiście termin gwarancji upłynął przed czterema mięsiącami. W związku z powyższym mam pytanie do kolegów którzy przeprowadzali podobną operację, czy po dłuższym eksploatowaniu zregenerowanych amorów z EDC też mieli problemy z ich trwałością? Pytam ponieważ nie wiem czy bawić się jeszcze raz w regenerację, bo miałem pecha, czy lepiej wywalić EDC i założyć zwykłe amortyzatory.

 

Witam,

Częstą przyczyną wycieku amortyzatorów jest uszkodzenie uszczelniacza poprzez piasek który dostaje się do uszczelki. Już od pewnego czasu dajemy dodatkowy zgarniacz przeciwpyłowy i nową osłonę w standardzie (niestety niektórzy mechanicy nie przywiązują większej wagi do osłony oraz jej poprawnego założenia). W tej chwili na regenerację amortyzatorów E38 EDC i E65 EDC dajemy 2 lata gwarancji.

 

Jeśli u kogoś z Forumowiczów amortyzator zepsuje się po okresie gwarancji, bardzo prosimy się kontaktować w tej sprawie. Zawsze jesteśmy skłonni do pomocy i staramy się nawet amortyzatory po gwarancji naprawiać na zasadach polubownych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 9 miesięcy temu...

Witam,

Koszt regeneracji wraz z malowaniem proszkowym, nową osłoną z odbojnikiem i dwuletnią gwarancją to 1200 zł/szt. Dla forumowiczów jest rabat 10%. Czas naprawy to około 2 tygodnie. Polecam obejrzeć film z procesu regeneracji https://www.youtube.com/watch?v=SvVmOsSKqOU .

pozdrawiamy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 5 lat później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.