Skocz do zawartości

320i Sonda lambda - ciąg dalszy problemów z paliwem


Bielu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Po kilku dniach wymieniłem sondę i przepływkę oraz świece i filtr paliwa, no i pompę paliwa wraz z wszystkimi kabelkami paliwowymi do silnika.

Problem nie zniknąl.

Dzisiaj zatankowałem skromne 10 litrów. Wskazówka wskoczyła na środek rezerwy i po przejechaniu 5 km pokazuje równe 0 litrów :O.

To fakt że olej śmierdzi paliwem i jest bardzo rzadki ( tak żadki że wycieka przez drobne szczeliny w uszczelkach.

Przed wymiana olaju chce dojść do problemyu paliwa, bo po co wymienić, abym za miesiąc znowu wymienial bo będzie rzadki (paliwo go rozrzedzi).

Zastanawia mnie to czy paliwo nie dostaje się do oleju.

Wyciągnęłem świece są lekko czarne, wydech i stara sonda tak samo.

Wycieków nigdzie (poza olejem przy silniku) nie ma.

Paliwo ubywa w oczach :D.

Po rozgrzaniu silnika i pozostawieniu na 1 godzinkę pod autem jest świeża plama oleju o wymiarach ok 5 na 5 cm. :D

Nie wiem o co chodzi czy wtryskiwacz leje ( ponoć wtedy wogóle by nie jeździł). Teraz jest tak że jak mu depnę to chwilę się zadławi i póxniej wyrywa z butów.

Na gazie jest wszystko ok.

Czy może jakas uszczelka na wtryskiwaczach puszcza ??( z tamtej strony jest sucha :D

Proszę o pomom i pozdrawiam

p.s. wiem że były takie tematy ale nikomu nie palil 200l na 100 km

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Napisałem nowy żeby nie trzeba było czytać 30 postów aby dojść do tego co napisałem powyżej :). Tak na serio to zostal zamknięty. jeśli chodzi o problem to polega on na tym że auto dużo pali. ok 100l/ 100km

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym że auto jeździ w miarę normalnie (tzn. po wcisnięciu gazu załapie po ok 1-2 sekundzie), a poza tym to jeśli chodzi o pracę silnika to wszystko jest ok tylko strasznie dużo pali. Na gazie puki co nie jeżdzę. Czy myślicie że komputer padł??. Czy jakaś uszczelka może być temu winna?

Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było,ale ja polecam reset kompa przez odłączenie i zwarcie klem razem na zapłonie...jest za darmo.Kasuje błędy i adaptacje :cool2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję sprawdzić dokładnie wężyki gumowe które idą do filtra paliwa w moim przypadku były skruszałe sparciałe.Też śmierdziało benzyną,okazało się że wężyki od filtra paliwa są do wymiany,bo okazało się że benzyna się sączy.Koszt parę złotych montaż parę minut i po problemie :wink: Pozdrowiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz coś więcej napisać o tej odmie?/. To fakt że mam ją do wymiany bo mi z niej cieknie olej :) Lecz pytanie jaki może być zwiżek pomiędzy tymi rzeczami. W poniedziałek jadę jeszcze raz tylko gdzie indziej na komputer i zobaczymy co wyjdzie :). Powiedzcie tylko jaki program jest najlepszy bo może tam gdzie byłem mieli jakiś lipny :D?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, nie opisze ci jak dziala odma bo sie na tym nie znam. Tutaj cytat z wikipedii: "[...]Czasami jednak w skład układu dolotowego mogą wchodzić dodatkowe elementy, takie jak przewód odpowietrzania komory korbowej z separatorem oleju (odma)[...]". Kojarze tylko, ze sluzy wlasnie odpowietrzaniu skrzyni korbowej i z czasem moze zbierac sie tam olej. I tak jak juz wspomnialem wczesniej - nieadwno ktos cos pisal o odmie i uszkodzonej membramie - ale moge sie mylic.

Trzeba poczekac na kogos bardziej kompetentnego w tym temacie :-)

 

Cos takiego jeszcze: http://www.motofakty.pl/artykul/zapomniana_odma.html i ew. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=87639&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego napisałeś nowy post? Skoro sprawa dotyczy starego problemu to trzeba było kontynuować temat. Teraz nie wiadomo o co chodzi i należałoby szukać po forum co się działo.

 

@Bielu Paweł celnie zwrócił Ci uwagę! Oczywiście zgarniasz ostrzeżenie, a tematy i tak połączyłem...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.

Byłem na badanich i wszystko jest ok. Zero błędów, komp niby sprawny :/. Mam już dosyć..

Czy jest możliwe że paliwo przeleje się do jednej z komór i niechce wrócić do drugiej??:D:D

Może coś jest z regulatorem ciśnienia,?? jak go sprawdzić

Wie ktoś gdzie są wężyki powrotne paliwa i zawór zwrotny??;)

Sprawdzę jeszcze te rzeczy.

Naprawdę brak mi pomysłów/. Pod autem jest sucho, tylko olej zrobił się rzadki i wali benzynką. No i nowe świece są bardziej czarne jak brązowe:/.

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sprawdz czy regulator ciśnienia paliwa masz szczelny,jest na końcu listwy wtryskowej.Trzeba ściągnąć z niego wężyk od podciśnienia(wchodzi do kolektora ssącego) i wtedy widzisz czy cieknie z niego paliwo.To by tłumaczyło benzyne w oleju i czarne świece
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.

Tak więc byłem na kompie który nic nie pokazał i ponoć sam komp działa poprawnie. Wtryski nie leją są suche :). Jedyne co mi pozostało to przepływka. Tak więc na ciepłym silniczku wyciągnąłem przeplywke i odziwo nic się nie stało auto chodzi tak samo :) Jedynie co to przy przy przyśpieszaniu "dziura" była większa. Opisze o co chodzi mi z ta dziura. Konkretnie po wciśnięciu pedału GAZ auto się zadławi i po 2 sekundach zaczyna się wkręcać na obroty. Przy odpiętym przepływomierzu dziura trwało ok 3 sekundy. Ponadto nawet na ciepłym silniku auto w ogóle nie przyśpiesza, dopiero gdy go wkręcę powyżej 3000 obr./min. Wtedy wyrywa jak nienormalne. Co wy na to czy to faktycznie przepływka padła??:). Pozdrowionka i dzięki za pomoc

p.s. na gazie chodzi ok tylko jest słaby i czasem lekko szarpie na wys. obr.

na benzynie szarpie prawy cały czas, czy to może być cos z czujnikiem położenia przepustnicy??? <---- lub coś w tym rodzaju :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

Co do tego jaka ma być sonda to takie rzeczy ja wiem :). Sonda wymieniona na nową za 400zl nie chiński badziew. :) A powiedz mi kolego emir55 gdzie jest ten czujnik?? :) bo nie mam pojęcia :).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.