Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem z m43 1.9i P0170 kod powraca tylko podczas jazdy pod stroma gorke ,lub z gorki ,dziwne sprawdzilem to juz kilka razy /pozatym slychac odglos jagby rozgrzany kolegtor co jakis czas stygnol ,odglos studzonego metalu ze tak powiem. Przeplywka jest ok ,wymienilem krokowca ,wyczyscilem caly system dolotu powietrza ,swiece nowe ,prawdzilem po 3 razy czy gdzies nie ma przecieku powietrza ,wyczyszczona przepustnica ,nowy filtr ,2 pompa powietrza tez zprawdzona ,coprawda miala przeciek bo nity puscily ,moze ktos wie jak sprawdzic katalizator lub sonde lambda ,chociaz bland pokazuje p0170 ,przejade nawet 400km bez zadnego problemu ,jak wspominalem wyzej pojawia sie gdy jade pod stroma gorke jub odwrotnie ,paliwa pol baku :mad2: coto moze byc>?

,

Opublikowano
W sumie to Ja mam bład 171 w INPIE a w DIS PO170 a czy wraz z tym błędem zapala Ci sie kontrolka check engine? . Bo mi zapala się ona co ok 150km, byłem na diagnostyce w warsztacie co specjalizuje sie w bmw i niby wszystko ok i podejrzany jest katalizator. Ja też tak mam jak sie zatrzymam to słysze zawsze takie strzelanie z pod auta (z okolic katalizatora) i nie wiem czy to normalne czy nie? Wypowiedzcie sie chłopaki czy też tak macie? Czy to normalne czy to są objawy padniętego katalizatora?
Opublikowano
zapala sie zolta kontrolka co 200 km ,jutro zdejme caly wydech i popatrze na kata z bliska ,jak co to rozwierce bebechy i zzobacze jak bendzie :idea: wsumie to mialem nowego zakladac ,ale chce sprobowac jak bendzie bez kata
  • 3 lata później...
Opublikowano
Odświeżam temat, u mnie ewidentnie podobna sprawa - błąd jak w temacie P0170. Po skasowaniu zapala się kontrolka check - zaobserwowałem, że zawsze podczas zjazdu do hali garażowej. Wcześniej mogę zrobić trasę 200km i nic się nie dzieje. Nie zaobserwowałem jakieś drastycznego spadku mocy. Może ktoś ma jakieś propozycje? Z góry dzięki!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam, wracam do tematu, nie wiem czy to ważne ale przy odpaleniu czuć zapach spalin a właściwie paliwa. Przez jakiś czas tak jeździłem, ale teraz to już i mocy brak i już nie wiem czego się zaczepic. Help!
  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Opublikowano
witam to masz szczescie ale ja nie.walcze z błędem z 5 miesiecy.mam e46 318i m43 118KM z gazem.wymieniłem sonde na deydk boscha nówka(regulacyjna),monitorujaca bosch uzywka ori,świece przewody zaplonowe NGK,disa używka sparawna z dobra membraną,silnik krokowy uzywka,czujnik cieczy ten na silniku nowy meyle,termostat ori nowy,czujnik polozenia wałka rozrządu ori nowy guma przeplywomierza przeczyscilem egr i wymienilem wezyki.sonde ta co mialem wczesniej to byla uniwersalna jakas z angli nowa to wtedy blad czasem gasl puzniej sie zapalał odkad wymienilem sonde na ori bosch dedykowaną i bedoc na adaptacjach u gaziarza zauwazylem ze mam jakby wieksze spalanie bład wyskoczył znowu 170 .czasem ale to nie zawsze gdy hamuje przy dojezdzaniu do krzyżowki obroty jakby spadaly do 500-600 po czym wracaja i w tym momencie czuc drgania auta,czasem tez jak jest na luzie i lekko przygazuje do gdzies 1200 to jak spada leci na 500 i potem wyrównuje,rano jak odplalam oprócz chwilowego dzwieku popychacza slychac taki dziwny odglos jakby swierszcz czy powietrze ciezko go zlokalizowac czasem slychac wyraznie przy prawym przednim nadkolu albo jakby gdzies pod autem a czasem jakby z okolic odmy czy gdzies kolo przepustnicy,plakiem psikalem i nic.........potrzebuje pomocy nikt nie jest w stanie powiedziec o co chodzi bylem tez na kilku kompach i nic oprocz bledu mieszanki 170 ......chyba zwarjuje.a tak ogulnie to oleju jakos nie bierze dobrze sie zbiera.zastanawia mnie tez to spalanie powinno spasć a tu jak srednio 8 gazu na 100 bylo to teraz jakies 11-12 i pb tez lyka jak pelikan prosze o pomoc .!!!!!!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=i8QH142OvUk&feature=youtu.be tu filmik z rana jak odpalam słychac według mnie pompe powietrza wtórnego uszkodzony popychacz ale jeszcze coś moze uda mi sie jakis wyrazniejszy ale narazie ten
Opublikowano

Sprawdzić system odpowietrzania korbowodu tz odmę drożność oraz szczelność jej przewodów.

W praktyce to od razu wymienić.

Dodam że często odma jest już zapchana i przewody popękana przez co kolektor może brać lewe powietrze i w takim wypadku korbowód nie jest prawidłowo odpowietrzany

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Sama odma to tyle nie namiesza ale może być częściowym winowajcą.

Sprawdzałeś przepływkę ?

Robiłeś tz livedata ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Borykalem sie z tym problem kilka ładnych miesięcy. Po wymianie przepływomierza problem znikł. Zaznaczam żeby kupowac tylko ori Bosch. :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.