Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam prośbę bo zaraz nie szlak trafi

kupiłem nie dawno 4 tyg E 60 3.0D 2004 auto chodziło dobrze no i pewnego dna 2 tyś obrotów i koniec no i mam zagwostkę czy turbina ( może sterownik skoku łopatek ) czy zapchany filtr DPF filtr bym może sprawdził przeczyścił kupił wywalił albo cokolwiek tylko który to ??? :shock:

http://allegro.pl/filtr-fap-dpf-bmw-530d-525d-730-e60-e65-e66-e61-x5-i1630719672.html

- taki czy taki

http://allegro.pl/bmw-5-e60-dpf-filtr-czastek-stalych-i1627918437.html

jedna osoba mówi że 2004 to jest pod podłogą po środku natomiast inna że ten za turbiną proszę o pomoc bo oszaleję

Jak będę wiedział to go wywalę i zobaczę czy się turbo wkręca i mam nadzieję że to będzie odpowiednia diagnoza

i jeszcze jedno świeci się zapchany na kompie z dużym minusem

Pozdrawiam i proszę o pomoc

Maciek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten z drugiego linka to jest katalizator (sprzedawca nie wie co sprzedaje) a ten z pierwszego linka to jest DPF który był montowany bodajże od marca 2004r. nr. 3 na rysunku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC71&mospid=47753&btnr=18_0553&hg=18&fg=10

 

Ps. A ten co pokazał kolega bakukamil to jest DPF który można było sobie doposażyć samochody które wychodziły od 2003 do marca 2004.

Opublikowano
Ten z drugiego linka to jest katalizator (sprzedawca nie wie co sprzedaje) a ten z pierwszego linka to jest DPF który był montowany bodajże od marca 2004r. nr. 3 na rysunku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC71&mospid=47753&btnr=18_0553&hg=18&fg=10

 

Ps. A ten co pokazał kolega bakukamil to jest DPF który można było sobie doposażyć samochody które wychodziły od 2003 do marca 2004.

 

 

zaznaczyłem w realoem styczeń 2004 ... dobrze jakby właściciel podał końcówkę VINu (7 ostatnich znaków), wiadomo by było z jakiego miesiąca jest auto

Kamil
Opublikowano

VIN B646757

Z góry dziękuję z wszelkie wskazówki ponieważ w temacie BMW cienki jestem można powiedzieć nie planowany zakup ale jestem ogólnie bardzo zadowolony gdyby nie padaczka turbo filtr DPF.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to przecież to już napisałem wyżej :D
Opublikowano

Zanim zaczniesz kupować filtr DPF zrób porządną diagnostykę. Czy komp pokazuje ci jakieś błędy?

U mnie kiedyś w 330d wyskoczył błąd dpf i zrobiłem czyszczenie chemiczne filtra (auto przed i po czyszczeniu chodziło cały czas idealnie). Po czyszczeniu filtra błędy przestały się pojawiać, ale na tłumiku pojawiła się sadza i zapach spalin był mocno duszący. Miesiąc temu kupiłem prawie nowy filtr (11 tyś km przebiegu) a stary sprzedałem.

Jeśli u ciebie okaże się że już filtr jest zużyty ( a nie będzie przeszkadzała ci sadza na tłumiku i dużo gorszy zapach spalin) to zrób czyszczenie chemiczne - od 450 zł.

Jeśli kręci ci do 2 tyś obrotów to przyczyn może być wiele, np: zapchany filtr paliwa, któraś z pompek paliwa na wykończeniu, tryb awaryjny po zatankowaniu kiepskiej ropy... Filtr dpf nie zapycha się momentalnie.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.