Skocz do zawartości

Serwo z Omega B zamiast z E30 ix??? HELP


zweitha

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

szukalem szukalem podobnego watku ale nie znalazlem.

Szukam serwo od e30 325ix, a ze nie moge wyszukac to zaczalem czytac na ten temat i sie doczytalem ze do e30 mozna wstawic serwo z Opel Omega B.

Chodzi o podwojne male tak co by weszlo przy silniku M50B25.

Czy mozecie sie wypowiedziec na ten temat? powoli juz trace wiare ze znajde oryginalne bmw od ix'a, a jesli ma pasowac (podobno to jest to samo serwo, tylko logo inne) to wstawie opla, trudno, nie pojdzie na zolte blachy ;-)

z gory dzieki Wujku Dobra Rada:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Na zółte blachy nie pojdzie bo silnik inny jest. Od omegi Hmmm trzeba na jakis szrot pojechac i porównać. Ja nie słyszałem o tym.

moze to pomoze: http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=8&t=914

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasi na 100% od omegi B (2.5 TDS) bo sam montowałem :) Baa nawet pompa ABS jest taka sama. Można na Allegro kupić serwo nawet poniżej 50 zł

Nie proponuję za bardzo rozpowiadać o takiej opcji, bo zaraz ktoś wpadnie na pomysł i zacznie nimi handlować na swapa :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Rozejrzyj się jeszcze za podwójnym serwem z e34 (w touringach) oraz z e32 - pasują ponoć bez problemów, wystarczy tylko skrócić i nagwintować ponownie trzpień idący do pedału hamulca.

 

od omegi podobnie.. trzeba skrocic i nagwintowac :). i w scianie grodziowej zrobic tak jak tu w temacie u Kaczmara.

http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=133&t=162388&start=30

a wiec potwierdze i mi tez ladnie pasuje serwo od omegi b :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczas kolega dzieli sie z nami tym na forum :norty:

gdy wiekszosc juz ma od omegi b :D

Pocieszę Cię - z serwem od A4 też jest trochę roboty. Przede wszystkim, trzeba znaleźć odpowiednie serwo (nie pamiętam numerów), bo podwójne serwo z A4 w angliku było nieco większe niż w wersji kontynentalnej. Po drugie - do tego serwa nie podejdzie pompa z e30, musi być pompa z A4. A pompa z A4 ma gwint m12, podczas gdy pompa od e30 ma gwint m10 - ja wymieniałem przewody hamulcowe sztywne, więc zarobiłem sobie końcówki z gwintem m12. Po trzecie - pompa od A4 ma tylko dwa wyjścia (ABS), a moja e30, jako że bez ABS, miała 3 podłączenia - musiałem więc zastosować trójnik. Po czwarte - trzpień do pedału hamulca trzeba skrócić, nagwintować i nakręcić nań odpowiednią zawleczkę, aby móc połączyć z pedałem od e30 - w A4 jest to rozwiązane nieco inaczej.

Samo serwo już zamontowane (na dwie śruby, bo tylko dwie z serwa wychodzą - po przekątnej) wygląda tak:

http://lh4.googleusercontent.com/-EtXUllaxEGM/Tph5TqOFPTI/AAAAAAAADuo/wabuVqR5TXY/s648/Zdj%25C4%2599cie0020.jpg

http://lh5.googleusercontent.com/-u2189qdhywE/Tph5VKKI23I/AAAAAAAADuw/Jj6EhZwbDho/s648/Zdj%25C4%2599cie0023.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.