Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Panowie takie pytanko czy wiatrak przy upałach 30 stopni powinien się załanczac na postoju po przekręceniu tylko zapłonu jeżeli temp wody wynosi 65 stopni Dziękuje
Opublikowano
Gdyby kabel się urwał, wiatrak by wcale nie działał. Jakiś element robi zwarcie. Wyjmij moduł, jeśli masz trochę doświadczenia w elektronice to miernikiem posprawdzasz.
Opublikowano
Mój klejem nie był zalany ale był to moduł z 318i. Ja by na Twoim miejscu starał się to zrobić, zostawianie takie jest trochę bez sensu ale to Twoja decyzja
Opublikowano
Wtrącę swoje 5 groszy, ale Kolega TC ma rację. Moduł wentylatora to jest bolączka tego samochodu. Wszystkie nieprawidłowości jakie powstają w pracy wentyla w 80% zależą od tego nieszczęśliwego modułu, który na dodatek jest nierozbieralny (elektronika przystosowana do pracy w wysokich temperaturach i zalana żywicą :cry2: ). Objawy padnięcia mogą być różne, począwszy od tych jakie posiada Autor tematu, po te, które występowały u mnie - nie wchodził na wyższe obroty. Metoda tylko jedna - wymiana na sprawny używany (bo nowy trochę drogi) - nie ma dużo roboty. Zdiagnozować też go można łatwo (już to komuś na forum opisywałem, ale opiszę jeszcze raz). Podjechać do firmy, która handluje takimi używkami i wystarczy wypiąć kostkę (obudowa żaluzji) i wpiąć na krótko ten "nowy" - jeżeli objawy będą podobne szukać dalej - ale według mnie tu jest pies pogrzebany. Acha ważna sprawa! Moduł wymienia się razem z silnikiem wentylatora, bo są tam użyte przewody na wysokie temperatury (nie są lutowane tylko zaciskane). Pozdro
Dolo
Opublikowano

no nie jest do końca taka tragedia ... w sobotę przeprowadzam testy i prawdopodobnie będę w stanie je naprawiać !!!!!!! :8)

powiem więcej wiem czemu one padają i błąd konstrukcyjny będę w stanie poprawić ....

mam nadzieje że ta wiadomość ucieszy nie jednego użytkownika ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

panowie u mnie sprawa wyglada tak:

ostatnio wyciagałem IC do czyszczenia było za nim pełno syfu liści ziemi itp...wszystko najpierw przedmuchałem a póżniej obficie przepłukałem wodą (od strony silnika i całą chłodnice) i od tamtej pory jak jest ok 30 stopni włącza sie wiatrak... pracuje na (wydaje i sie) wolnych obrotach ale czesniej sie nie włączał... nie jeździęłm na właczonej klimie a temp z testu 7 wynosi 92 stopnie... czy mogłem go jakoś zalać wodą podczas czyszczenia?? o co tu chodzi??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.