Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W mijej F11 520d 2016 zdecydowalem sie na boxa ze wzgledu na gwarancje...

 

Nie ukrywam że też myślę o gwarancji (4 letniej :duh: ) więc box jak najbardziej.

Jesteś zadowolony? Kupiłeś w Łodzi?

 

Pozdr Czujnik

jest moc, będzie szmoc ;)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Chipowałem już klika f10/11 520d 184 konie zarówno w automacie jak i w manualach i sam jezdzę taką od ponad roku i jakiś ubocznych skutków ani ja ani klienci nie zauważyli. Auto jest bardziej elastyczne i przy spokojnej jezdzie spalanie spadło. Trzeba tylko uwazac na auta z 2011 roku, bo chyba jakieś felerne turbiny bmw wypuściło, bo klientów miałem pełno co z tego rocznika przy około 100tyś przebiegu siadały turbiny (bez chiptuningu). 218-220 koni z tego silnika jest w granicach rozsądku.
  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nasz projekt z najnowszym silnikiem BMW : 2.0D B47 190KM

 

Efekt modyfikacji 310KM :twisted:

 

8cdd0337bd475.jpg

c8a48e511e71d.jpg

 

Zapraszamy od obejrzenia filmiku z pomiarów :

 

 

Auto wygrało już dwie długodystansowe rundy na torze Poznań :twisted:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
420d 184KM

 

6859dc5fa2db10b6med.jpg

 

520d 184KM

 

34de60fa47838816med.jpg

jakże bidnie wyglądają w serii te 184PS.

 

Jak procent aut ktore do Was przyjezdzaja z tym silnikiem w serii ma chociażby te 180PS ?

Opublikowano

Podobnie, na zgubne działania ekologii, polskiego paliwa i emeryckiej jazdy nie ma reguły

 

1d27d4b6c2ddb.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podobnie, na zgubne działania ekologii, polskiego paliwa i emeryckiej jazdy nie ma reguły

 

1d27d4b6c2ddb.jpg

Konkretnie dlaczego, emerycka jazda powoduje zmniejszenie osiągów silnika,wskutek czego ?

Opublikowano
Wskutek wzmożonej pracy układu recyrkalacji spalin, niskich przepływów w głowicy i kolektorze ssącym. Efektem tego jest nadmierne odkładanie się "wypocin" z układu wydechowego w dolocie które z kolei zmniejszają przepływ masy powietrza. Następną sprawą jest zabrudzenie końcówek wtryskiwaczy które przy emeryckiej jeździe pracują na niskim ciśnieniu. 90% aut których właściciele zgłaszają swój styl jazdy głównie miejski i bez szaleńst nie posiadają seryjnej mocy, natomiast 90% spośród tych którzy jeżdża głównie trasy >140 cechuje się seryjnymi parametrami.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
niestety ten kij ma 2 końce: robiąc ten sam przebieg przy średnio 2000obr./min i 3000obr./min - to w drugim przypadku silnik ma zrobione o 50% więcej cykli. NIe mówiąc o tarciu tocznym, które jest zależne od momentu...
Opublikowano
praktyka mówi że auta jeżdżone w trasach są w lepszej kondycji aniżeli te co jeżdżą po mieście, bo do tego dochodzi kwestia ilości faz rozruchowych silnika, przejażdżek na niedogrzanym motorze itd.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

z Twoim zdaniem w pełni się zgadzam, ale nie to miałem na myśli

 

chodziło mi o to, że emerycka jazda nie jest aż tak groźna jak "sportowa" na wysokich obrotach silnika... czyli w trasie lepiej 130-140 niż 180-190 :)

 

Reasumując: auto jest od jeżdżenia a nie od stania w korkach - ale wszystko w granicach rozsądku (pojutrze strzeli mi 300tyś na N47 :cool2: )

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
niestety ten kij ma 2 końce: robiąc ten sam przebieg przy średnio 2000obr./min i 3000obr./min - to w drugim przypadku silnik ma zrobione o 50% więcej cykli.

O jakich cyklach piszesz ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeden cykl pracy silnik, to sugeruje mi stan, od uruchomienia do zatrzymania pracy silnika.

Pewnie nie o to chodzi, po obroty silnika nie miałyby na to wpływu ?

Opublikowano

cykl Otta - bo rozmawiamy o silniku czterosuwowym :) https://pl.wikipedia.org/wiki/Cykl_Otta

 

silnik nie pracuje "prędkością obrotową" - prędkość obrotowa silnika jest wynikową cykli Otta :)

 

Reasumując - jeżeli jeden silnik w ciągu czasu wykona 1.000.000.000 cykli a drugi 1.500.000.000 to znaczy, że zużyje się szybciej (tym bardziej, że przy tarciu tocznym występującym np. pomiędzy wałem korbowym a panewkami które jest zależne od momentu - a jak wiadomo, moment do pewnego poziomu obrotów rośnie). Dlatego wcale nie jest aż takie "zdrowe" dla silnika sportowe katowanie (oczywiście nie należy wpadać w drugą skrajność i dławić silnik).

 

A jeżeli chodzi o odpalanie, to zdecydowanie się z Wami zgadzam - przeciążenia i siły działające wtedy są ogromne (dlatego m.in. jestem zdecydowanym przeciwnikiem systemów START/STOP)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na jedno wychodzi bo i ilość cykli pracy i ilość cykli uruchamiania auta zmniejsza się przy jeździe autostradowej na ilość przejechanych kilometrów. Do tego dochodzi jazda o stałej prędkości, czyli bez dużych obciążeń. Czy to 120 czy 180km/h to już mniej znaczy, ważne że nie jazda zero - jedynkowa.

 

Sent with handy.

Opublikowano

noż kurde, dalej mnie nie rozumiesz... :mad2:

 

wyobraź sobie jazdę po tych samych odcinkach, ale raz na 6 biegu (tak jak to kolega określił - jazda emerycka), a raz z tą samą prędkością, ale na 5 biegu, po to by były wyższe obroty (jazda sportowa)... dalej twierdzisz, że zużycie silnika będzie takie samo? (oczywiście jest drugi koniec kija o którym pisał kolega, czyli np. mniejszy nagar w kolektorze dolotowym itp.)

 

EDIT: rozmowa nie wyszła od porównywania jazdy po autostradzie do miejskiej, a od jazdy emeryckiej (czytaj: zamulania)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kosa666 jak przyjedziesz dany odcinek z prędkością180km/h i fakt będzie więcej cykli ale w krótszym czasie niż jadać np 100km/h ;)

 

Przy wyższych obrotach a stałej prędkości nie jest powiedziane że moment obrotowy będzie dużo wyższy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.