Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

jakoże użytkuję x3 f25 2.0d 184 KM ale dużo mniej jest użytkowników x3 na forum niż 520d a silniczek jest ten sam.

Zapodaje temat czy ktoś juz moze chipował 2.0d.???

Jakie wyniki i jak sie z tym jeździ??? Domyślam sie że z gwarancji nici po takiej ingerencji ale coś za coś.

 

Dzieki za wszelkie informacje.

p.s. dodam że auto w automacie.

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak się pytałem o Performance Power Pack do 520d w Bawaria Motors to mówili, że ich serwis niezależnie coś dłubał w F10 520d żeby podnieść moc. Brzmi bardzo abstrakcyjnie i aż niereallnie ale jak masz zapędy na dziennikarza śledczego to możesz spróbować pójść tym tropem :)
Opublikowano

Przy kombinacjach jesli takowe odbywają się u dealera zadbaj o pisemna gwarancję ( oczywiscie nie na samego chipa :wink: ) Ja jednak zaczekam na całego packa - chyba warto bo to nie sama elektronika.

I pytanko z innej beczki. Przez głupi błąd przy wklepywaniu mojego zamówienia nie zostały odfajkowane czujniki parkowania. Też na to nie zwróciłem uwagi( myśląc że za taką kasę to standard) więc poniekąd to też moja wina. Autko już jest na placu sprzedawcy, dzisiaj położyli nano ale muszę gdzieś na zewnątrz kupić zestawy czujników bo w przypadku M pakietu jaki sobie wybrałem musieli by wymieniać całe zderzaki (chyba coś ok 10 tys.). Dealer jest naprawdę ok (Best Auto Lublin) ponieważ poprosili mnie tylko o wybranie dowolnego zestawu ( i nie chodzi o komplet za 50 zł z allegro) a resztę tematu załatwiaja sami. Doradźcie coś naprawdę porządnego! Cena nie ma znaczenia (prawie :wink: )

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie wziąłeś "pakietu polskiego"?

No cóż... szczerze Ci powiem, że bardzo ciężko znaleźć porządne czujniki tak, aby działały jak fabryczne. Nie da się zamówić oryginalnych BMW?

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
Przez głupi błąd przy wklepywaniu mojego zamówienia nie zostały odfajkowane czujniki parkowania. Też na to nie zwróciłem uwagi( myśląc że za taką kasę to standard) więc poniekąd to też moja wina. Autko już jest na placu sprzedawcy, dzisiaj położyli nano ale muszę gdzieś na zewnątrz kupić zestawy czujników bo w przypadku M pakietu jaki sobie wybrałem musieli by wymieniać całe zderzaki (chyba coś ok 10 tys.). Dealer jest naprawdę ok (Best Auto Lublin) ponieważ poprosili mnie tylko o wybranie dowolnego zestawu ( i nie chodzi o komplet za 50 zł z allegro) a resztę tematu załatwiaja sami. Doradźcie coś naprawdę porządnego! Cena nie ma znaczenia (prawie :wink: )

Pozdrawiam

Ciekawe jak sobie poradzą zeby te dołożone ( i nie chodzi o komplet za 50 zł z allegro) dawały obraz na ekranie idrivu i sygnał ostrzegawczy z odpowiedniego głośnika zależnie z którego kierunku zbliża się przeszkoda.

hej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chwalisz dealera po takiej akcji?! To od czego jest ten dealer? Od wklepania zamowienia do komputera czy od doradzenia klientowi jakie opcje warto wybrac. Za co sprzedawca wzial prowizje?! W nowiutkim BMW 5 miec dokladane czujniki to lipa po calosci.
Opublikowano
Chwalisz dealera po takiej akcji?! To od czego jest ten dealer? Od wklepania zamowienia do komputera czy od doradzenia klientowi jakie opcje warto wybrac. Za co sprzedawca wzial prowizje?! W nowiutkim BMW 5 miec dokladane czujniki to lipa po calosci.

Dokładnie, teraz dołożą przez nawiercanie zderzaków ale kształtem nigdy nie bedzie pasowała czujka do czoła zderzaka no i brak kompatybilności z idrivem-będzie lipa straszna . Ogólnie oryginalne czujniki PDC należą do elegantszych czujników PDC na rynku.

Ja bym tak na nich napierał żeby był oryginalny PDC nawet jakby to miało dłużej trwać. Zresztą diller jest ok więc zrozumie.

hej

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

co za gość :mad2: :mad2: , miesza w każdej serii, myślałem, że robi to tylko u siebie czyli w E9x ale wszedł i tu :duh:

 

kolego Oxygene 123, jako elektronik i osoba, która jest wszędzie napisz co konkretnie można zepsuć robiąc chip w 2.0d 184KM lub rozwiń swoją myśl:

 

Nie tylko softem sie rozni nowy silniczek, ale ma takze kilka innych bajerow, ktore mozna popsuc chipujac..

 

już wiemy (nie od Ciebie...) że turbo ma inne wymiary (zmiana od X 2010) , ma inne prędkości, obroty, bezwładność :?: :?: może inaczej dmucha, tak lekko z boku albo z tyłu...

 

jak zmiana turba ma się do zmian silnika i programu, na jakich parametrach bazuje chip i dlaczego obecne auta mają komputery z EDC 16/17 :?: są to zabezpieczenia :?: nowe centrale :?: czy może jakiś bajer...które modele i dlaczego mają różne komp :?: czy z takimi zabezpieczeniami można robić chip a może nie :?: i najwazniejsze jakie "chipy" psują jakie "bejerki"...

 

sorrki rozpędziłem się :mad2: , mam nadzieję, że nie będzie już tego typu wpisów :mad2: :mad2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam.

Właśnie odebrałem moją F10 520 po montażu performance packa z serwisu BMW. Auto hamowałem przed i po montażu na tym samyn paliwie. Oto Wyniki: seria 177,8 KM i 362 Nm przy 2500 rpm. Czyli trochę mniej niż przewiduje producent, ale chłopaki z VTG powidzieli że to normalne bo rzadko się zdaża aby było 184 KM. Po modyfikacji czyli wymianie intercoolera oraz komputera sterującego z programem przygotowanym przez fabrykę (z ciekawością czytam historyjki o samodzielnym dłubaniu serwisów przy programie???? i takie tam) ...ale do rzeczy. Wynik po modyfikacji 202,3 KM i 406,5 Nm. Producent obiecuje przyrost o 12 KW czyli 16,36 KM oraz 40 Nm. Czyli jest ok. gdyby nie trochę niższe parametry wyjściowe pewnie byłoby jeszcze lepiej. Według opini fachowców z VTG jest to bardzo delikatny program poparty montażem wydajniejszego Intwrcoolera, całość wydaje sie być bezpieczna ..... dla silnika.

A teraz wrażenia z jazdy ............ wydaje się, że moja F10 schudła jakieś 300 Kg, samochód jest wyrażnie żwawszy na każdym biegu..........spalanie na trasie (delikatnie) -0,3 l/100Km, ale przejechałem dopiero 800km po zmianach. O wrażeniach z dalszej eksploatacji nie omieszkam powiadomić szanownych forumowiczów w następnych postach.

Opublikowano
Witam.

chłopaki z VTG powidzieli że to normalne bo rzadko się zdaża aby było 184 KM.

 

Dziwne ja hamowałem pare bm-ek i każda trzymała serie a nawet było grubo ponad....

Może przez to że każda szła na rynek Niemiecki :)

 

Masz automata czy manual?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Rozmawiałem z gościem z AC Schnitzer i mówił że w tym silniku przeróbka kosztuje ok 10k - przyrost mocy w granicach do 215-225 KM.
Opublikowano
Rozmawiałem z gościem z AC Schnitzer i mówił że w tym silniku przeróbka kosztuje ok 10k - przyrost mocy w granicach do 215-225 KM.

 

mam nadzieje ze sprawa nie wygląda jak w e90 163ps

zmiana samego sterownika i naklejka AC Schnitzer 200ps

Opublikowano

Witam,

Na moje pytanie o możliwość modyfikacji programu w 520d 184ps, Patryk z compsport odpowiedział krótko, cyt: "nie ma i nie bedzie" :duh:

Nie drążyłem tematu, to nie wiem skąd taka definitywna odpowiedź, szczególnie od gościa, który napewno sporo potrafi i który - przy okazji poprzednich modyfikacji - nigdy się nie poddawał i przeważnie osiągał zamierzony cel.

 

Na pewno istnieje możliwość zwiększenia mocy za pomocą boxa np. performace kit od kelleners -> http://www.kelleners-sport.de/, ale ja nie mam zaufania do tego typu wynalazków, które raczej nie integrują się z głównym sterownikiem systemu, a ich działanie kojarzy mi się z przekłamywaniem danych wejściowych sterownika, aby np. wymusić inne warunki pracy motoru. Co przekłada się na zdrowie i żywotność jednostki.

 

Reasumując, powoli zaczyna doskwierać mi niedostatek mocy w tym, bądź co bądź, ciężkim aucie, ale raczej nie skuszę się na symboliczny, czytaj: 10% wzost osiągów by "BMW performace pack", który tak naprawdę niewiele zmieni, a jedynie co może, to podsycić moją chęć do dalszego dłubania.

Mój ideał dla tego silnika po modyfikacji (remapie ecu) to 220-230ps i 450-470nm, ale puki compoty i mastersy mówią "niedasię", to cóż.....

 

Pozdrawiam

Opublikowano
To jest tak, że jak sobie zrobisz gdzieś tego chipa "na mieście", a później pojedziesz do ASO na jakąś naprawę, która będzie wymagała programowania auta, to zostanie on wykasowny i wszystko wróci do stanu fabrycznego.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano
Robią. Kosztuje 15 tys zł. Przybywa 34 KM. Nazywa się 525d :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.