Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

bardzo dziękuję za tak obszerną i wyczerpującą informację. Dołożyłeś LC dośc mocno - ale zapewne wiesz co piszesz. Przede mna niesety dalej wybór!!!

Własnie jestem po bardzo krótkiej jezdzie testowej LC 150 Prestige... - i powiem bez totalnego szału - może ktoś się obrazi ale na asfalcie nie odczułem baardzo dużej róznicy pomiędzy moją navarką - gdyż co można odczuć jadąc w korkach. Własciwości ternenowych auta nie sprawdzałem bo nie było mi dane - no bo własciwie i po co. Auto które kupię wątpię czy będzie miało włączony reduktor wiecej niż 2-4 razy w ciągu 2-3 lat. I znowu powstaje pytanie czego oczekuję od auta.

Kupujac Navare - ciężarówkę - odliczyłem co należy - i pocieszyłem sie że mam de facto duze auto. Czasem przywiozłem drewno do kominka czasem wrzuciłem trochę produkcji tj. ca. 400-600 kg i tyle. Niesety nie czue się bezpiecznie jadąc navarą 140-170 - bo tylko napęd na tylną oś.

Ja równiez mieszkam pod Warszawą i nie kupie auta za takie pieniądze by go utopić, ciągać itd... a jeżdzę ca. 40.000 rocznie i tylko po asfalcie i czasem żwirówce - zaś jak najdzie mnie taka potrzeba wersji off to pojadę z jakaś wyprawą Suzuczką Samuraj lub czymś podobnym...

Zatem wracamy do punktu wyjścia - X3 nowe - tj Demo z przebiegiem ca.4000 - bo tu uzyskam auto skonfigurowane pod siebie z rabatem - 15%, czy też X5 używka - ale skąd wziąść dobrą serwisowaną i jak Twoja 120 pielęgnowaną. Ja również Nissana robię tylko serwisie ASO - bo jest nie wiele droższy od innych serwisów.

Rozważałem też Q7 i Q5 oraz ML i Touareg - ale oprócz Q7 - które dla mnie znowu jest zbyt "krowiaste" - żadno z tych aut jednak nie ma porównania do bmw - opinia subiektywna. :wink: :wink:

To jeszcze pytanie jedno - co sądzidzie o zakupie X3 w wersji demo - z rabatem -15% - byc może ktoś juz wie że np. rocznik 2011 będzie wyprzedawany z rabatem -20% - to prosze o info.

Wszyscy czekają na kryzys - firmy lesingowe juz dziś szaleją by udzielić leasingu na auto - bo brak jest chętnych - a prognozy są niesety tylko gorsze. Może wiec okazać się że w styczniu/marcu bmw będzie sprzedawało x3 w cenie -25% (realnie watpię) , ale..., lub też któryś w lesingobiorców jednak nie wyrobi się z kasą - i będzie łatwiej znaleźć X5...

Co prawda w Toyocie wersji X w LC 150 już nie ma żadnej która mogłaby być sprzedana jeszcze w tym roku - tzn. że takie auto nie będzie dostępne w wyprzedaży rocznikowej...

No i pozostaje najgorsza kwestia - w bagażniku każdego z tych aut ca. 1 raz na mieciąc lub dwa będzie jeżdził owaczarek niemiecki...

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli kupujesz samochód do jazdy w mieście i "rekreacyjnym terenie" oraz na trasę to zapomnij o typowym samochodzie 4x4. Sam męczyłem się kiedyś z Pajero, w którym na trasie rzędu 1000km można było szału dostać.

A co do zakupu nowego X3 albo używanego X5 to ja bym wybrał nowe. Te samochody są tak naszpikowane elektroniką, że bardzo ważna staje się gwarancja. Co do zakupu samochodu demo to też takie coś rozważałem ale obawiam się, że będzie "sponiewierane" (katowane) przez ludzi, którzy dostają je na 1-3 dni. Sam dostałem kiedyś na 2 dni demo (X1) o przebiegu 100km!!! Myślicie, że ktoś mi powiedział: proszę delikatnie jeździć bo samochód jest na dotarciu?

Opublikowano
A jaki masz budżet, taki nieprzekraczalny? Będzie łątwiej coś podpowiedzieć, ew. napisać nad czym się też zastanawiam bo nie ma sensu się produkować nie znając clou :D Rozumiem, że nie jest Ci potrzebny reduktor, napęd 4WD jest must have, czy możesz się bez tego obejść? Jeździsz sam, z żoną, z dziećmi (1-2,3?), na ile lat chcesz kupić samochód? Zależy Ci na dieslu czy benzynie? Samochód będziesz kupował za gotówkę, w kredycie, leasingu?, etc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli kupujesz samochód do jazdy w mieście i "rekreacyjnym terenie" oraz na trasę to zapomnij o typowym samochodzie 4x4. Sam męczyłem się kiedyś z Pajero, w którym na trasie rzędu 1000km można było szału dostać.

A co do zakupu nowego X3 albo używanego X5 to ja bym wybrał nowe. Te samochody są tak naszpikowane elektroniką, że bardzo ważna staje się gwarancja. Co do zakupu samochodu demo to też takie coś rozważałem ale obawiam się, że będzie "sponiewierane" (katowane) przez ludzi, którzy dostają je na 1-3 dni. Sam dostałem kiedyś na 2 dni demo (X1) o przebiegu 100km!!! Myślicie, że ktoś mi powiedział: proszę delikatnie jeździć bo samochód jest na dotarciu?

 

W pełni podzielam zdanie kolegi... demo są po prostu masakrowane przez przyszłych klientów - więc musicie to wziąć pod uwagę. Nikt się nie przejmuje turbiną czy zawieszeniem... gaz do dechy, po hamulcach, START/STOP w akcji... znów start i po wertepach... takie życie samochodu DEMO. Dlatego trzeba uważać - stąd się biorą duże upusty.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

budzet ca. 200 +-20 - choć początek poszukiwań był w zakresie x5 z 2005 roku - zatem max.100 - apetyt...itd.. reduktor nie potrzebny, napęd 4WD obowiązkowy, 90% jeżdzę sam, czasem 2-3 razy w miesiącu wypad z żoną + 1 dziecko + czasem pies. Auto kupię na 2-4 lata - wole diesel kwestie odliczeń vat. zakup jeśli do 100 tys gotówka powyżej leasing.

wybór suv'a podyktowany jest łatwością wsiadania i wysiadania oraz napędem na 4. nie ukrywam że myslałem o audi allroad - ale tak juz wszedłem w bmw i LC że nie rozważam innych aut. Jeśli trafiłaby się okazja owszem - ale w moim przypadku nigdy nie miało to miejsca bym kupił auto za 100 zł i sprzedał za 125 - a wręcz odwrotnie.

wiadomym jest że każdy chce jak najmniej stracic na aucie. kupujac nowa navare za 150 dziś będę ja sprzedawał za pewnie max 60 - 4 lata... - zarowno bmw jak i lc nie tracą tak dużo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
budzet ca. 200 +-20 - choć początek poszukiwań był w zakresie x5 z 2005 roku - zatem max.100 - apetyt...itd.. reduktor nie potrzebny, napęd 4WD obowiązkowy, 90% jeżdzę sam, czasem 2-3 razy w miesiącu wypad z żoną + 1 dziecko + czasem pies. Auto kupię na 2-4 lata - wole diesel kwestie odliczeń vat. zakup jeśli do 100 tys gotówka powyżej leasing.

wybór suv'a podyktowany jest łatwością wsiadania i wysiadania oraz napędem na 4. nie ukrywam że myslałem o audi allroad - ale tak juz wszedłem w bmw i LC że nie rozważam innych aut. Jeśli trafiłaby się okazja owszem - ale w moim przypadku nigdy nie miało to miejsca bym kupił auto za 100 zł i sprzedał za 125 - a wręcz odwrotnie.

wiadomym jest że każdy chce jak najmniej stracic na aucie. kupujac nowa navare za 150 dziś będę ja sprzedawał za pewnie max 60 - 4 lata... - zarowno bmw jak i lc nie tracą tak dużo.

Za tę kwotę kupisz całkiem dobrze wyposażoną X3... niemniej jednak jeśli rozważyć używaną X5 i utratę wartości to nowa X3 więcej straci niż używana X5... przez pierwsze 3 lata auto zawsze traci najwięcej.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano
budzet ca. 200 +-20 - choć początek poszukiwań był w zakresie x5 z 2005 roku - zatem max.100 - apetyt...itd.. reduktor nie potrzebny, napęd 4WD obowiązkowy, 90% jeżdzę sam, czasem 2-3 razy w miesiącu wypad z żoną + 1 dziecko + czasem pies. Auto kupię na 2-4 lata - wole diesel kwestie odliczeń vat. zakup jeśli do 100 tys gotówka powyżej leasing.

wybór suv'a podyktowany jest łatwością wsiadania i wysiadania oraz napędem na 4. nie ukrywam że myslałem o audi allroad - ale tak juz wszedłem w bmw i LC że nie rozważam innych aut. Jeśli trafiłaby się okazja owszem - ale w moim przypadku nigdy nie miało to miejsca bym kupił auto za 100 zł i sprzedał za 125 - a wręcz odwrotnie.

wiadomym jest że każdy chce jak najmniej stracic na aucie. kupujac nowa navare za 150 dziś będę ja sprzedawał za pewnie max 60 - 4 lata... - zarowno bmw jak i lc nie tracą tak dużo.

Moim skromnym zdaniem i przy takich założeniach możesz przyjrzeć się ofertą firm - brokerów samochodowych. Spokojnie dostaniesz o ok. 15-20% lepszą cenę niż w salonie, auto nowe, leasing Ci sami załatwią i to najczęściej na bardzo dobrych warunkach. Jest pewne ryzyko nazwijmy to handlowe, ale w porównaniu z "demo", które oprócz wspomnianych przyszłych użytkowników są również masakrowane przez zastępy testerów z różnych pism samochodowych, można śmiało rozważyć. Ja dość długo obracałem w dłoniach takie właśnie oferty. Kupiłem w końcu w salonie, ale tylko dlatego, że auto mam zamiar znacznie dłużej eksploatować, kupiłem prywatnie i jestem zwolennikiem "świętego spokoju", a to jak wiadomo musi trochę więcej kosztować :-). Jeśli chodzi o wybór marki to X3, jak dla mnie, jeździ fantastycznie, świetnie wygląda i nie zamieniłbym go na żadnen z wymienianych powyżej sprzętów (w tym nowych).

Opublikowano
Własnie jestem po bardzo krótkiej jezdzie testowej LC 150 Prestige... - i powiem bez totalnego szału - może ktoś się obrazi ale na asfalcie nie odczułem baardzo dużej róznicy pomiędzy moją navarką - gdyż co można odczuć jadąc w korkach. Własciwości ternenowych auta nie sprawdzałem bo nie było mi dane - no bo własciwie i po co.

Dlatego warto patrzec na LC jako jedną z najlepszych terenówek świata, wypasioną wersję defendera czy wranglera. A takie auta niekoniecznie muszą byc idealne na asfalcie.

Opublikowano
Dlatego warto patrzec na LC jako jedną z najlepszych terenówek świata, wypasioną wersję defendera czy wranglera. A takie auta niekoniecznie muszą byc idealne na asfalcie.

To moze, jak juz czegos takiego szukasz, popatrz na 3.0L turbo-diesela Jeepa Grand Cherokee. I wygodny i offroadowy. Z w pelni blokowalnym dyferencjalem i niezlym przeswitem. A do tego ta wygoda na asfalcie... :)

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlatego warto patrzec na LC jako jedną z najlepszych terenówek świata, wypasioną wersję defendera czy wranglera. A takie auta niekoniecznie muszą byc idealne na asfalcie.

To moze, jak juz czegos takiego szukasz, popatrz na 3.0L turbo-diesela Jeepa Grand Cherokee. I wygodny i offroadowy. Z w pelni blokowalnym dyferencjalem i niezlym przeswitem. A do tego ta wygoda na asfalcie... :)

 

Grand Cherokee rządzi poza asfaltem i na amerykańskich autostradach, w PL się nie sprawdzi... to krążownik, po prostej super - gorzej jak są częste zakręty, wpada wtedy w tryb bujania (niestety).

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

mentalnie jestem przy x5 -i ciężko to wybić z głowy mimo atrakcyjnych cen LC czy nowosci x3. Ale myślę czy nie poczekac z decyzją do poczatku stycznia - zobaczymy wówczas ceny.

W jednym z salonów słyszalem że ma wejśc nowy model x5 - wiecie coś na ten temat?

pozdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
to jest rzeczywiście dobra oferta... warto się zastanowić nad nią - szczególnie, że przebieg jest nieduży. Ale z drugiej strony ta X5 jest nadzwyczaj skromnie wyposażona. Edytowane przez wodzik2

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano
Będzie leasing - zatem musi być faktura vat z 23% - budzet 200. Przy x3 wersja demo do wyboru minus 15 % - zatem oferty nieco niższe.
Opublikowano

dzwoniłem juz po to auto

bez faktury - ale podeślę coś innego i wypowiedzcie się?

Cena 185 netto - ale to IMPORT

Oferta na X5 3.0d z 2008 r. od dealera BMW (BMW Premium Selection) z bogatym wyposażeniem obejmującym m.in.:

 

Shadow line, aktywne wspomaganie kierownicy, 2-strefowy klimatronik, navi Pro z DVD + radio/CD/mp3 + USB/in AUX + telefon z Bluetooth + nagłośnienie HiFi, czujniki parkowania PDC z kamerą cofania, czujnik deszczu i zmierzchu, adaptacyjny xenon, adaptacyjne lusterka x3, elektrycznie regulowane i podgrzewane sportowe fotele z pamięcią obejmującą lusterka i kierownicę, tempomat, 18” alufelgi, pakiet podświetlenia, relingi, hak i wiele innych

 

 

Informacje podstawowe:

- 1 właściciel

- bezwypadkowy

- pełna dokumentacja serwisowa

- złoty/beż metalik „Platinbronze metallic”

- tapicerka: brązowa skóra „Lederausstattung Nevada Sattelbraun”

- rok prod. 2008

- pierwsza rejestracja 04/2008

- przebieg 58300 km

- silnik: 30d – 235 PS

- skrzynia: automatyczna 6-stopniowa + tryb sekwencyjny

 

Fahrzeugbeschreibung

• Platinbronze metallic

• Leder Nevada sattelbraun

• Niveauregulierung

• Anhängerkupplung abnehmbarer Kugelkopf

• Rückfahrkamera

• Aluminium-Trittbretter

• Dachreling

• Edelholzausführung Bambus Maser dunkel

• Gepäckraumtrennetz

• Fußmatten in Velours

• Innen/Außenspiegel automatisch abblendend

• Innenspiegel autom. abblendend

• Raucherpaket

• Sitzverstellung elektr./Memory f. Fahrersitz

• Sportsitze für Fahrer/Beifahr.

• Lordosenstütze Fahrer/Beif.

• Sitzheizung Fahrer/Beifahrer

• Fernlichtassistent

• Scheinwerfer-Waschanlage

• Park Distance Control (PDC)

• Regensensor mit Fahrlichtaut.

• Xenon-Licht Abblend-/Fernlicht

• Klimaautomatik

• BMW TeleServices

• Navigationssystem Professional

• BMW Assist

• BMW Online: Online-Plattform

• Spracheingabesystem

• Handyvorb.Bluetooth Business

• CD-Wechsler 6-fach

• HiFi Lautsprechersystem

• Handyvorb.Bluetooth integr. m. Navi Professional

• Sonnenschutzverglasung

• Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunktion

• Lichtpaket

Opublikowano

Przy dzisiejszym kursie EUR średnio opłaca się sprowadzać coś z De, znalazłem jeszcze dwie X5 w Bawarii w Jankach:

 

http://bmw-uzywane.com.pl/auto,6,561,Bmw_x5_2008.html

 

http://bmw-uzywane.com.pl/auto,6,623,Bmw_x5_2008.html

 

Ta, którą wrzuciłeś jest OK ale ja przy tym kursie bym dał sobie spokój ze sprowadzanie czegokolwiek, chyba, że schowałeś w skarpecie w 2008r EUR po 3zł :D

Opublikowano

Mam ofertę na bmw w cenie ca. 180 netto - czyli jest ok - raczej wybiorę czarną lub platynow-brazową (złota) - oferty są z Salon Samochodów Luksusowych LIMOCARS.

Ale postawię jeszcze raz pytanie czy ktoś słyszła o lifnie x5 w 2012? podobno ma byc zatem auta z 2008/2009 powinny byc tańsze.

Opublikowano
Ja bym jednak postawił na nowa X3,bo jak ktoś już zauważył auta nafaszerowane są elektronika aż do granic,a wiec dwuletnia gwarancja w razie czego może się przydać :wink:
Opublikowano
kwestie Land Cruisera juz przeszedłem - otrzymuje obecnie ciekawe oferty na MB ML 320 CDI - jest ktoś kto podpowie coś w tej kwestii - zatem bmw x5 vs X3 vs ML?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
kwestie Land Cruisera juz przeszedłem - otrzymuje obecnie ciekawe oferty na MB ML 320 CDI - jest ktoś kto podpowie coś w tej kwestii - zatem bmw x5 vs X3 vs ML?

ML to klasa X5 - równie fajny pod względem wykończenia i prestiżu, ale ma słabsze właściwości jezdne (autostrada, miasto) niż BMW.

 

Poza tym od paru lat wszystkie Mercedesy nie grzeszą niezawodnością, a ceny w serwisie mogą zadziwić nawet użytkowników BMW.

Edytowane przez wodzik2

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano
własnie musze zdecydować czy kupic x 3 w firmie Piwnik Center - z ofertą - Cena będzie 11% poniżej aktualnej ceny katalogowej czyli 14% poniżej cen jakie będą obowiązywać na rocznik 2012 - znacie te firmę? jakie są wasze opinie? moze ktoś kupił x3 u Pana Grzegorza?
Opublikowano
własnie musze zdecydować czy kupic x 3 w firmie Piwnik Center - z ofertą - Cena będzie 11% poniżej aktualnej ceny katalogowej czyli 14% poniżej cen jakie będą obowiązywać na rocznik 2012 - znacie te firmę? jakie są wasze opinie? moze ktoś kupił x3 u Pana Grzegorza?

 

Witam i odsyłam do tematu "Zakup X3 2.0D" strona 2,3,4, znajdziesz tam kilka postów na temat tego brokera.

Opublikowano
Dlatego warto patrzec na LC jako jedną z najlepszych terenówek świata, wypasioną wersję defendera czy wranglera. A takie auta niekoniecznie muszą byc idealne na asfalcie.

To moze, jak juz czegos takiego szukasz, popatrz na 3.0L turbo-diesela Jeepa Grand Cherokee. I wygodny i offroadowy. Z w pelni blokowalnym dyferencjalem i niezlym przeswitem. A do tego ta wygoda na asfalcie... :)

 

Grand Cherokee rządzi poza asfaltem i na amerykańskich autostradach, w PL się nie sprawdzi... to krążownik, po prostej super - gorzej jak są częste zakręty, wpada wtedy w tryb bujania (niestety).

 

Pozwole się nie zgodzić. Dzisiaj jeździłem GC 3,0 overland i powiem, że jestem pozytywnie zaskoczony. Wg. mnie wygodniej się siedzi niż w X3, przy prędkościach powyżej 170 też pewniej się w nim czułem niż w X3 2,0. No i miejsca w środku jak w X5, a nówka z pełnym wyposażeniem jakieś 240 000 cennikowo.

Polecam wsiąść i się przejechać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pozwole się nie zgodzić. Dzisiaj jeździłem GC 3,0 overland i powiem, że jestem pozytywnie zaskoczony. Wg. mnie wygodniej się siedzi niż w X3, przy prędkościach powyżej 170 też pewniej się w nim czułem niż w X3 2,0. No i miejsca w środku jak w X5, a nówka z pełnym wyposażeniem jakieś 240 000 cennikowo.

Polecam wsiąść i się przejechać.

 

A jak się w środku podoba? Wg mnie (subiektywnie) to dalej amerykański styl lat 90-tych, plus materiały jak za samochód z "ciut" niższej półki.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

 

A jak się w środku podoba? Wg mnie (subiektywnie) to dalej amerykański styl lat 90-tych, plus materiały jak za samochód z "ciut" niższej półki.

 

 

Tragedii nie ma, deska ładnie obszyta skórą, może plastik poniżej nie jest najwyższej jakości ale jakoś mnie zbytnio nic nie raziło. Oczywiście w BMW jest ładniej ale ponad 100 000 drożej (myśle tu o podobnej gabarytowo X5).

 

Podobało mi się hydrauliczne zawieszenie którego różnica w poziomach to ponad 10 cm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.