Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

niestety mylicie sie co do jakosci obslugi klienta BMW w USA. Wszechobecna jest niekompetencja i obsluga na odwal (niekompetencja ludzi z infolinii BMWNA jest wrecz legendarna). Jak na razie doswiadczylem tego tylko przy zakupie samochodu. Doswiadcze tego zapewne przy pierwszym serwisie. Trzeba patrzec na rece i pilnowac co robia i z jakim skutkiem. Wystarczy poczytac amerykanskie fora BMW.

 

Podpisuję się pod tym co przedmówca napisał, dwoma rękami. Bez urazy "dandanio".

 

Wiem jak u Was działa obsługa klienta i szczerze zazdroszczę. Niestety u nas (czyt. w PL) klient jest jeszcze traktowany jako zło konieczne, dla wielu gałęzi gospodarki nadal nie ma konkurencji. Podobnie ma się rzecz w dealerami / serwisami BMW. Komu przy zdrowych zmysłach się chce jechać z jednego miasta do drugiego do serwisu? Chyba, że się ma tak jak w Wawie więcej niż jeden pod nosem. Taka sytuacja tylko sprzyja "olewaczom" z serwisu spod znaku BMW.

 

P.S. Poza tym chyba powinniśmy zmienić nazwę tematu, bo obecna nie pasuje zbytnio do tego o czym dyskutujemy.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witaj Bono,

 

Wszędzie są plusy i minusy, pisząc o obsłudze klienta w US miałem na myśli - obsługę ogólnie, nie tylko w BMW, zapewne zgodzisz się ze mną, że przez dużą konkurencję i możliwość pogrożenia rozmową z menadżerem klient jest szanowany / obsługiwany dużo lepiej niż poza US...

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to co mi sie podoba w US, to to, ze samochod zastepczy jest bez zadnej gadki szmatki i "lemon law" (w skrocie (szczegoly moga byc rozne w roznych stanach): nieskuteczna trzykrotna naprawa tej samej wady lub samochod 30 dni w serwisie = odkupienie samochodu przez BMW lub wymiana na nowy)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Troche poczytałem i zobaczylem kolego że sie boisz kupić używaną X5 :D u mnie było podobnie kupiłem X5 3.0 sd z 170 tysiączkami na liczniku zrobiłem ok 30 tys i narazie nic nie robione
Opublikowano
3d - niestety nie udało mi się znaleźć sd... - ale i tak jedna turbinka daje podobno nieźle radę. zastanawiam się nad "przyciemnieniem szyb"? mam rolety co prawda z tyłu - może ktoś ma jakieś doświadczenie?
Opublikowano
czy ktoś może przyciemniał szyby - bo rozważam taką opcjęw x5

 

Ja dostałem "w pakiecie". Szyby tylne boczne i klapa. Są przyciemnione są raczej delikatnie.

pozdr.,
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, nie ma się co oszukiwać, że przyciemnianie nawet najlepszą folią, będzie tak trwałe i odporne jak fabrycznie przyciemnione szyby, które po prostu mają ciemniejsze szkło...a folia to zawsze folia i może ulec przypadkowemu zadrapaniu, bądź zniszczeniu przez jakiegoś zazdrosnego wandala...

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

wizualnie bardziej mi odpowiadają ciemniejsze szyby... - ale ja tego nie miałem "w pakiecie" zaś rolety w drzwiach bocznych nie rowiązują tematu estetyki - zatem szukam kogoś kto to na przetestował i jakie ma zdanie w tej kwesti również uzytkowania np. rocznego.

pozdrawiam

Opublikowano
(...) zatem szukam kogoś kto to na przetestował i jakie ma zdanie w tej kwesti również uzytkowania np. rocznego.

pozdrawiam

 

Slawkus - rok temu ofoliowaliśmy 4 samochody w firmie, do której podałem Ci linka. Nic złego się nie dzieje.

pozdr.,
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam !

Ja bujałem się z tym dylematem przez ostatnie 6 miesięcy !!! Przekopałem całą południowa Polskę, oglądnąłem blisko 50 aut, a wnioski do jakich doszedłem to:

- Praktycznie nie istnieje rynek używanych X3, X5, X6 w dobrym, czy choćby przyzwoitym stanie technicznym (mówię tu o autach 2-3 letnich).

- Auta dobre zdarzają się niezwykle rzadko, a jak się już pojawią to znikają wśród rodzin i znajomych dealerów i sprzedawców BMW.

- Samochody demonstracyjne lub Premium Selections są bardzo drogie, jak na używki, także zdecydowanie warto rozważyć zakup analogicznego nowego auta.

- Wszystkie, bez wyjątku, używane auta z tej grupy były, albo po stłuczkach, albo z wadami, które są zbyt kosztowne by je usuwać, albo z szalonymi przebiegami (150 tyś i więcej), a najczęściej bez możliwości ustalenia przebiegu wiarygodnie - 90% z nich wyświetlała na liczniku przebieg 30-80 tyś.km

- Jedynym chlubnym wyjątkiem była trzyletnia X6 50i z 4,4 litrowym, benzynowym V8 - 407KM, z udokumentowanym przebiegiem 92 tyś. km, ale tu też krył się haczyk - auto w mieście spala ponad 20l/100km, a przy jeździe z wzrokiem wpatrzonym w komputer spalania i jedynie muskaniem gazu (nikt tak nie jeździ), udało mi się zejść do ok. 16 l/100km. Pomijając wszystko, jest to niestety autko, którego praktycznie nie da się odsprzedać (a o tym, kupując samochód, warto też pomyśleć), właściciel salonu BMW nie pomyślał i buja się z tym autkiem już prawie 5 miesięcy.

Tak więc schowałem ambicje (X5) i marzenia (X6) do kieszeni i kupiłem w salonie nowiutką X3. Po 2 miesiącach użytkowania jestem bardzo zadowolony.

  • 4 lata później...
Opublikowano

Podepne sie pod temat dotyczacy tegoz wyboru.

Wiele osob pisze ze X3 jest poreczniejsza, mam pytanie czy ktos ma dokladne wymiary f25 - w miare szczegolowe?

np. cos takiego jak tutaj dla Hyundaia Santa Fe:

http://vnx.su/images/avto/hyundai/big/santa-fe-cm-dimensions.jpg

chodzi mi glownie o szara czesc tego szkicu - czyli odleglosc od siedziska do sufitu, przeswit itp.

Generalnie wszedzie jest dostepny najprostszy rs f25ki, z podstawowymi wymiarami - dlugosc itd

http://x3.xbimmers.com/forums/attachment.php?attachmentid=471841&stc=1&d=1294322277

potrzebowalbym czegos bardziej szczegolowego

W necie znalazlem informacje ze np. przeswit wynosi 20 cm ale szczerze to w ogole mi tak to auto nie wyglada na taki przeswit (przynajmniej na zdjeciach) w moim odczuciu wisi dosc nisko jak na auto z kategorii suv.

Ostatnie auto jakie mialem to Hyundai Santa Fe i bardzo mi pasowalo jesli chodzi o porecznosc (rozmiar na zewnatrz) wysokosc (lubie siedziec troche wyzej) jak i ilosc miejsca w srodku). Z pomiarow wynika jednka np. ze X3 jest od takiego Santa fe jakies 4-5 cm nizsza i zastanawia mnie czy to kosztem przeswitu czy tez miejsca w srodku

 

z gory dziekuje za pomoc

Opublikowano
Zrób porównanie wybranych aut na cars.com ,tam będą dokładne wymiary.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.