Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem z zapalajaca sie kontrolka od chlodnicy. Zapala sie bardzo czesto jak prrzycisne auto z wolnych obrotow pod 6 tys. Po jakims czasie sama zgasnie podczas jazdy oczywiscie. Plynu jest max nie ubywa. Na zimnym przy odkreconym korku i dodaniu gazu leci normalnie strumyk, wiec nie raczej to nie zapowietrzenie. Tym bardziej ze nigdy nie mialem problemu z poziomem zeby bylo za malo a kontrolka zapala sie od jakiegos czasu dopiero

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzilem przed chwila na goracym silniku. Podczas odkrecania bylo slychac pssst. Plynu bylo prawie pod sam korek. Zapalilem silnik i poziom spadl do prawidlowego z boku przelewal sie plyn a na dole nic nie bulgotalo. Dodalem gazu i poziom sie podniosl i troche plynu sie wylalo. Nie bylo tego efektu podczas przygazowania gdy sprawdzalem na zimnym silniku. Gorny waz miekki. W zeszla srode jechalem 70 km z predkoscia pod 200 i nic sie nie zapalilo (w niemcowni zeby nie bylo ze lamie przepisy :) ) a dzis od zera ruszylem do odcinki i bum lampka sie zapalila. 3 min spokojne obroty pare zakretow i zgasla.

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wlasnie sprawdzalem na zimnym silniku i zadnego bulgotania to samo po dodaniu gazu. mysle jeszcze czy nie popuscic odpowietrznikow na rozgrzanym motorze i zobaczyc czy poleci plyn czy tez powietrze. Moze to czujnik poziomu lub plywak? Chociaz plywak to tylko troche plastiku :|

🙃🙃

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.