Skocz do zawartości

E36 325i strzela, szarpie, przerywa...


Wilu24

Rekomendowane odpowiedzi

Na biegu jałowym chodzi równo ale jak tylko dodaje gazu to zaczyna się wkręcać i prawie gaśnie a jak przytrzymam lekko gaz to przygasa i załapuje tak cały czas... Objawy wyglądają na brak paliwa..? A do tego w ogóle nie słychać pracy pompy paliwa... Zdaje mi się że powinno być słychać jej prace? Przed naprawą było ją słychać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź układ paliwowy. Wymień filtr i sprawdź ciśnienie. Zrób mały teścik. Jak chodzi na wolnych obrtach to delikatnie ale bardzo szybko muśnij gaz. obroty powinny podskoczyć,ale jak się lekko zadławi czyli wskazówka pójdzie najpierw w dół potem do góry to masz zatkany układ paliwowy. Ja tak miałem że się zadławiała czyszczenie sprężonym powietrzem przewodów paliwowych i wymiana filtra który był straaaasznie zasyfiony pomogła :cool2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr będę miał nowy jutro, bo stary widzę że jest naprawdę stary :) Mam bumke od 3 lat i ja nie wymieniałem a wygląda jakby była od nowości no i dla tego zamówiłem. Dziwi mnie że nie słychać pompy? Pójdę zaraz na dół i zrobię tan teścik DjAquaz :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DjAquaz zrobiłem ten teścik co pisałeś i na wolnych obrotach jak dodałem szybko mało gazu to najpierw mulił... czyli jest zatkany. Jutro zamątuje nowy filtr paliwa i zobaczę co dalej, czy pompa tez jet do wymiany czy jest ok.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Takie zachowanie to może być również objaw lewego powietrza.Sprawdzałeś zawór par paliwa przy filtrze węglowym?Po przekręceniu kluczyka w pozycje 2 i ściąganiu z niego wtyczki powinien klikać.Zawór po uruchomieniu silnika powinien być zamknięty,znajduje się obok filtra węglowego i koniecznie sprawdz ciśnienie paliwa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalecam ci kolego przedmuchanie przewodów paliwowych. Rozłącz pod siedzeniem przewody i zerknij do baku czy nie ma syfu na sitku od pompy paliwa. Przedmuchaj również węże.Powinno pomóc
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem filtr paliwa no i nic się nie zmieniło... :( Zamówiłem nową pompę paliwa. Wymienię i ciekawe czy pomoże..? jak nie to już nie wiem... :(

Mam pytanko dotyczące filtra węglowego... Nie mam przy nim wężyka tego wychodzącego z dołu filtra i nie wiem gdzie on ma być połączony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa jest nowa i dalej to samo... do 1,6 tyś obrotów da się utrzymać a później faluje tak przygasa i łapie do 1,5 i tak cały czas a przy otwarciu przepustnicy całkiem też faluje i do tego ma odgłos gotujący jak załapuje jak wrc ;) odpinałem przepływomierz i przepustnice i tak samo reaguje tyle że zmieniają się obroty silnika. Już mi ręce opadają z tym samochodem...... :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strzałów to od czasu jak się popsuł to było chyba ze sto jak nie więcej ale auto jeździło i po strzale było ok do następnego ruszenia. A teraz nie jeździ... kolektor obejrzałem jak miałem go zdemontowanego bo go czyściłem całego i jest cały. Teraz po wymianie części buma nie jeździ... Może to wina czujnika położenia wału korbowego? Może być zepsuty. To że jest nowy ale zamiennik i szwankuje nie wie ile podać paliwa a ile powietrza... jak myślicie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko już na chodzie... :D Zamówiłem drugi czujnik wału, używany ale oryginalny i po wymianie bumka jeździ jak trzeba :D Ale na biegu jałowym schodzą obroty poniżej 500 i faluje i wypada zapłon... W piątek podjadę na kompa na sprawdzenie cewek...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Po wizycie na kompie, padniety czujnik rozrządu (zamiennik) kupiłem orginał znowu na kompa i wszystko gra. Autko zaczeło znowu wariować przerywać szarpać strzelac... Znowu do serwisu no i wielki problem... na 4 i 6 cylindrze 7 bar. no i głowica do zdjęcia... albo uszczelka wygwizdana albo zawory padły... :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.