Skocz do zawartości

E36 325i strzela, szarpie, przerywa...


Wilu24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Rozpoczynam nowy temat ponieważ nie moge doszukać sie wszystkich takich objaw jakie występuja u mnie w bmw E36 325i bez gazu.

A mianowicie, jakis czas temu przy ruszaniu z pasów (spokojnie) zaczelo przerywac tak jakby nie bylo paliwa. Podjechalem na stacje zatankowalem i jak odpalilem to zatrzelo mulic przy dodawaniu gazu i gasl, strzelil z dolotu i dalej mulil nie dalo sie jechac musialem odjechac na pelnych obrotach i troche sie uspokoilo ale po zgaszeniu i kolejnym odpaleniu znowu to samo.... na drogi dzien bylo troche lepiej lecz przerywal do 2500 tys obrotow pozniej ok i znowu przy 4 tys i przy dodaniu duzej ilosci obrotow powstaje strzal w dolocie... Strasznie szarpie na wolnych pobrotach. Pojechalem do mechanika i wymienil czujnik temperatury plynu chlodzacego (czarny) i nic sprawdzil cisnienie na garach i jest ok podpiol na komputer i walniety czujnik rozrzadu, wymieniony i nic, szczelnosc ok, przeplywomierz ok. Sam z ciekawości wymieniłem świece i po wymianie buma jak nowa ale tylko na jeden dzien pozniej znowu zaczynala troche przerywac a teraz znowu to samo... Jeszcze dodam ze oleju nie ubywa mazi tez nie ma na korku, płyn chlodniczy tez nie ubywa.... Miał ktos z was moze to samo?

Edytowane przez Wilu24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A cewki kolego? Pewnie któraś z cewek padła.

Oczywiście popraw tytuł tematu tak jak to jest opisane w regulaminie z którym się zapoznałeś by się tu zarejestrować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No można tak ale nie jest to wiążące. Cewki wychodzą w m50 po podłączeniu pod kompa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z tego co pamiętam to czarny czujnik jest od temperatury na desce i nijak się ma do silnika.Ja bym się skłaniał w kierunku czujnika wału,ewentualnie sprawdzić ciśnienie paliwa.To jest pojedynczy vanos jak sądze więc i czujnik wałka powinien być jeden.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od roku walczę z tym problemem... Nikt od mechaników po nieautoryaowany serwis bmw nie poradził sobie z wykryciem usterki. Skończyły mi się pomysły i nie wiem, gdzie już grzebać!... Proszę o jakieś pomysły i propozycje, bo tracę cierpliwość.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest bez vanosa, czarny juz dawno wyminiłem, teraz kupiłem niebieski. Objawy są dziwne, bo tylko przy gwałtownym przyśpieszaniu do 2,5 tys. obrotów przerywa, strzela z dolotu i dostaje mocy, następnie przestaje i przy ok. 4 tys. na nowo przerywa. Delikatnie dodając gazu też nie przerywa. Po wymianie świec było ok, przez jeden dzień, a teraz swice są okopcone.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bumcia ma szczelny dolot, nowe czujniki, wałka rozrządu i położenia wału korbowego, dwa czujniki temperatury płynu chłodzącego, nowe świece i po odpaleniu dalej słychać tak jakby raz dostawał iskrę na wszystkie gary a raz nie... Na starych świecach zauważyłem że świece 3 i 4 były czarne. Myślę że to te wie cewki muszą być chyba do wymiany.. A wy co sądzicie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś postanowiłem zrobić małą rundkę po wymianie wszystkich tych części... i wielkie zdziwienie!!!!

cofam pomału do tyłu na sprzęgle troszkę gazu i zatrzymuje się i ruszam do przodu, dodaje trochę gazu ruszam i w momencie dodania większej ilości gazu auto zatrzymuje się przydławia momentalnie prawie gaśnie wciskam sprzęgło i znowu ruszam jest ok dodaje gazu i zatrzymuje się...? co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to w ostatnim tygodniu wymieniłem te 2 czujniki wymieniłem pasek klinowy, zdejmowałem kolektor ssący by się dostać do rozrusznika bo wymieniałem szczotki. Sprawdziłem cały dolot powietrza i uszczelniłem naprawiłem filtr węglowy, sprawdziłem węże odmy i wymieniłem komplet uszczelek pokrywy zaworów no i czekam jeszcze na filtr paliwa... No i teraz takie właśnie dławienie i brak możliwości jazdy... Czemu teraz miałoby być słabe ciśnienie paliwa albo komp szwankować? Może ten czujnik położenia wału korbowego jest coś walnięty?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.