Skocz do zawartości

330cd Trzesie kierownica po jakims czasie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem tego tupu, że kiedy wsiadam do auta i zaczne jechac wszystko jest ok, ale po przejechaniu kilku kilometrow 3-6, zaczyna trząść kierownica dosc mocno, ale kiedy sie zatrzymam na minute, dwie to przestaje i za jakis czas znowu zaczyna.. Nie mam pojecia co to moze byc, ale wydaje mi sie ze powoduje to cos w lewym przednim kole, bo czasami slychac nawet piszczenie, wymienilem nawet caly wahacz, ale nadal to samo tyle ze mniejsze drgania. Dodam, ze kiedy zaczyna drgac, to nie ma znaczenia czy jade 130, 80, czy 30 km/h i dzieje sie tak przy jezdzie na wprost, przy skrecaniu. luzuw na kierownicy nie ma, na kole także (po wymianie wahacza, bo wczensiej były luzy w poziomie). Pomóżcie bo nie wiem co mam robic, a jestem za granica a tu cholernie drogie takie operacje, wiec nie chciałbym kupowac wszystkiego po kolei i wymieniac metoda prob i bledow..
Opublikowano
hmmmm.. a czemu w takim razie to sie dzieje bez wzgledu na to czy jade na biegu czy na luzie to drgania nie ustaja podczas jazdy, tylko dopiero kiedy przystane na 2 minuty bez gaszenia silnika i rusze to znikaja na jakis czas.. To mnie najbardziej zastanawia..
Opublikowano
co do sprawdzenia to za pomocą kompa nie wiem jak to w ogóle zrobić... być może w jakimś warsztacie gdzie mają kompa i się znają na tym coś by znaleźli. Poduszki sprawdzisz jedynie po ich zdemontowaniu z belki. Wężyki to jak zawsze i tak do wymiany. Elektrozawór zapewne taki sam opór jak w jego "kumplach" z komory silnika czyli ok 16 Ohm.
Opublikowano
a może tak sie dziac od tarczy ? bo lekko obciera w jednym miejscu, ale kiedy zacznie juz drzyc to czy jade na luza czy hamuje drgania sie nie zmieniaja..
Opublikowano
oczywiście że może to być pogięta tarcza, zapieczony tłoczek zacisku, albo zapowietrzony układ... jest bardzo dużo opcji. A czy przy hamowaniu czujesz bujanie przodem i bicie na pedale hamulca??
Opublikowano
Miałem podobnie od zacinającego się tłoczka hamulcowego. Miał drobne wżery i jak się hamulce trochę podgrzały to się przycinał i nie odpuszczał właściwie. Po jakimś czasie lewe przednie koło bardzo się nagrzewało i pod tym wywnioskowałem, że to coś z hamulcem. Po przeglądzie zacisku i wymianie tłoczka drgania ustąpiły. Możesz rozważyć taką opcję.
Opublikowano
dziś sprawdzałem i to jednak tłoczek.. zapieka sie i nie chce cofac, da sie to jakos naprawic ? na necie widze, ze sa jakies zestawy naprawcze, ale póki jestem za granica chcialbym to zrobic, zeby dzialalo przynajmniej do powrotu do Polski. Da rade ? Czy sie nie bawic i jednak kupic nowe ?
Opublikowano
Spokojnie idzie to zrobić w 1,5 godziny czasu. Odkręcasz zacisk, wypychasz tłoczek, czyścisz cylinderek, zakładasz nowe osłonki przeciwpyłkowe, montujesz [wkręcasz] nowy tłoczek, wciskasz go do końca, montujesz do auta, odpowietrzasz zacisk i po problemie :cool2:
Opublikowano
witam ! Wczoraj uporalem sie z tym tloczkiem, byl niezle pokryty rdza, ale tylko gorna jego czesc, wyczyscilem wszystko i teraz chodzi jak nalezy :) teraz szykuje mi sie wymiana klockow i tarcz, bo sa troche krzywe. Dzieki za rady i pozdrawiam ! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.