Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM. MAM PROBLEM Z ODPALENIEM AUTA 320 D 2006R. PO DŁUZSZYM POSTOJU LUB GDU TEMP SCHODZI PONIZEJ 10 ST. WYMIENIŁEM FILTRY I STEROWNIK ŚWIEC ZAROWYCH. BYŁEM W SERWISIE W PIATEK TJ 3 CZERWCA WYMIENILI FILTR PALIWA I STWIERDZILI ZE POWINNO BYC OK . DZIS JEST NIEDZIELA I DALEJ NIE WIEM CO JEST NIE TAK :( ZAPAPALA NIE RÓWNO I CZASEM POJAWIA SIE BIAŁY DYM. CZYŻBY WINNĄ MOGŁYBY BYĆ SPALONE ŚWIECE ? PROSZE POMÓŻCIE BO JUŻ NIE WIEM GDZIE MAM ODDAĆ TO AUTO :( :mad2:
Opublikowano

Nie wiem na pewno czy akurat taki problem cibie dotyczy i nie chce cie martwić,

ale biały dym przy zimnym silniku zazwyczaj zwiastuje problemy z głowicą lub uszczelką.

Opublikowano
Też o tym pomyslałem ale jak jest ciepły to nie ma dymu pali bez problemu. Tylko jak jest zimny lub po dłuzszym postoju. A gdy temp. jest powiedzmy 20 st też jest ok . Dziwne ale tak jest :(
Opublikowano (edytowane)

I właśnie takie są objawy problemów z głowica lub uszczelka.

Na zimnym sie tak dzieje a jak silnik sie nagrzeje albo przejedziesz trochę dymienie ustaje.

Taki przypadek miał kolega w swoim e46 dlatego ci tak podpowiadam.

pozdr

Edytowane przez klagosz
Opublikowano

nie wiem czemu wymieniłeś tylko moduł świec a nie wymieniłeś świec żarowych? sprawdzałeś po podpięciu do kompa czy po wymianie sterownika dalej pokazuje, że któraś ze świec jest spalona?

 

generalnie przy temparaturze +10-15st świece nie są potrzebe i auto powinno odpalać równo, u mnie po wyciągnięciu modułu świec jeżdziłem przez 3 dni bez niego i auto paliło jak trzeba.

 

hmmm, sprawdź jeszcze świece, ciśnienie na listwie i czasy korekt wtryskiwaczy. Proponuje zrobić to na zimnym silniku czyli próba u mechanika z rana po nocy stania.

 

jesli wyeliminujesz elektryczny problem przy zapalaniu czyli świece i sterownik i problem z paliwem, wtryskiwacze sprawdź jak koledzy sugerują czy problemem nie jest walnięta uszczelka pod głowicą.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
przede wszystkim w nocy spada temperatura, tworzy się rosa i zalega na układzie wydechowym... ten w czasie nabierania temp powoduje parowanie wody i tyle! Pamiętajcie aby przegnać swoje auta za każdym wyjazdem, aby pozbyć się emulsji hydro-paliwowej z oleju. Powoduje ona bardzo nieprzyjemne komplikacje blokując drożność odpowietrznika skrzyni korbowej... jak wiadomo dochodzi do "pętli" i silnik idzie na żyletki.
Opublikowano

Bialy dymek wiaze sie z usterka uszczelki pod glowica (ja tak mialem). Najlepiej jest sprawdzic sonda czy w obiegu chlodnicy nie wystepuja jakies czasteczki oleju i czy nie ma tam odrobinek powietrza. Zobacz czy pod korkiem wlewu oleju do silnika nie masz przypadkiem takiego charakterystycznego bialawego nalotu (zemulgowany olej).

Wg mnie trzeba poprostu jedzic i obserwowac temp silnika i czy oby przypadkiem plynu z chlodnicy nie ubywa. Taki bialy dymek, o ktorym piszesz moze sie takze pojawic przypadkowo... :o

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.