Skocz do zawartości

318i Nie trzyma wolnych obrotów,czasami faluje- film


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Problem dalej nie rozwiązany , po kilku latach jest gorzej na Pb i lpg to samo .

W samochodzie na nowe zostało wymienione :

- wszystkie uszczelki na nowe kolektora dolotowego , ssącego , wydechowego

- uszczelka pod głowicą (głowica sprawdzona razem z zaworami)

- odma

- lambda

- silniczek krokowy

- regeneracja alternatora

- wszystkie węże , wężyki gumowe

- kable zapłonowe

- świece

Podmienione z sprawnego samochodu :

- czujnik wału i wałka

- 3 przepływomierze

- 2 silniczki krokowe

- 3 lambdy

- 2 tps

- koło pasowe

- 2 sterowniki

- cewka

Sprawdzone zostało :

- instalacja elektryczna pod kątem strat napięcia

- wtryski benzynowe

- lewe powietrze

- czujnik temp. silnika

- wypięty sterownik lpg

- serwo

Na kompie zero błędów wszystkie parametry w normie (czujniki sprawdzane oscyloskopem)

Dalej to samo . Spalanie w normie , samochód ma moc , po zdjęciu paska klinowego samochód pracuje idealnie .

Wygląda na to jakby samochód nie umiał regulować obrotów pod obciążeniem

Ma ktoś jakieś pomysły bo mi i mechanikom w Katowicach brakło ?

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak przeprowadzić adaptacje krokowca ? Chodzi ci o adaptacje sterownika ? O sondach pisałem , podmienialem i kupiłem nową wszystkie boscha

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.