Skocz do zawartości

320d, 330d ile motogodzin - ankieta


kameleon3000

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jak dobrze, że nie mam INPY, bo bym się dowiedział, że moje 189tys to w rzeczywistości 389tys, a samochód zamiast do włoskiego developera należał do żony włoskiego gangstera i zamiast toczyć się po małej-bondźorno-wiosce robił za autostradową taksówkę dla resztek niewypłacalnych dłużników :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktośmyśli że ma przebieg poniżej 200tys. to musi mieć i na pewno poniżej 4000h

 

to raczej dotyczy samochodów z niemiec jeżdżonych sporo w trasie, jeśli jeżdziły sporo po mieście to może przy 200 tys być ok. 5000h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktośmyśli że ma przebieg poniżej 200tys. to musi mieć i na pewno poniżej 4000h

 

to raczej dotyczy samochodów z niemiec jeżdżonych sporo w trasie, jeśli jeżdziły sporo po mieście to może przy 200 tys być ok. 5000h.

Z moich obserwacji i rozmów wynika własnie, ze przebieg ok. 200tys. km odpowiada mniej więcej przedziałowi 4-5 tys. godzin. Oczywiście mogą być drastyczne wyjątki. Zakładając, że ktoś większość km zrobił na autostradach i innych schnellwegach to może mieć np. 2500 godz i 200 tys km.

A już np. trudno uwierzyć w 5 tys godz. i 100 tys. przebiegu.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja się przyłącze dla potwierdzenia reguły. U mnie przebieg 245k i 4992h oraz 392800 naciśnięć hamulca. Czyli zgadza się stwierdzenie kolegi Krzysztof_Toruń, że przy 200k km czas pracy modułu powinien się mieścić w przedziale 4-5k h.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie za "chwilę" wybije 400tys km, a silniczek generuje 143KM :wink:

 

Czyli wszystko się zgadza :mrgreen:

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja doskonale pamiętam, że masz nadwyżkę ;)

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie za "chwilę" wybije 400tys km, a silniczek generuje 143KM :wink:

 

Yoshi masz 400 000 km?? turbo oryginał pompa itp?? zaczynam wierzyć w te silniki ze są żywotne a Tobie tylko pogratulować zdrowego m47 :cool2: :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yoshi masz 400 000 km?? turbo oryginał pompa itp?? zaczynam wierzyć w te silniki ze są żywotne a Tobie tylko pogratulować zdrowego m47 :cool2: :cool2:

prawie... za jakieś 12tys km wybije 400 000 km [zrobię screena i Ci podeślę na priv]. Turbo nic mi nie wiadomo o regeneracji/wymianie... osobiście zaraz po zakupie ją przeczyściłem. Pompa j/w z tym że jest "udoskonalona" o "podtrzymanie" dławikami na zasilaniu i powrocie. Przepływka wymieniona przez poprzedniego właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

małe sprostowanie:) otóż na początku tematu podalem złą liczbę motogodzin:) u mnie jest: 4558mth i 385100 wcisnięc hamulca:) przebieg 221331 km wg licznika yoshi a ile maasz mth w swojej buni??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie za "chwilę" wybije 400tys km, a silniczek generuje 143KM :wink:

 

Yoshi więc czy jest sens coś robić z tą "czerwoną kontrolką" jak silnik wytrzymał 400tyś km, tym bardziej, że "impreza" ta kosztuję podobno 1000zł

Edytowane przez aras86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yoshi więc czy jest sens coś robić z tą "czerwoną kontrolką" jak silnik wytrzymał 400tyś km, tym bardziej, że "impreza" ta kosztuję podobno 1000zł

hmmm... dobre pytanie i szczerze mówiąc nigdy na tą kwestie nie spojrzałem z takiego punktu widzenia. Tylko że jest problem, bo ja jestem perfekcjonistą i po prostu lubię kiedy wszystko jest tak jak trzeba, a jednak słabe ciśnienie oleju przy rozruchu kiedy układ korbowo-tłokowy jest max przeciążany [ze względu na dużą dawkę rozruchową] trochę mnie stresuje i wolałbym uniknąć przygody z pęknięciem wału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.