Skocz do zawartości

SILNIK CHODZI GLOSNO I WIBRUJE BARDZO PROSZE O POMOC


awelucco83

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro zmienie filtr paliwa, doleje Liqui Molly Disel Costam i zatankuje na innej stacji. Za kilka tygodni sie okaze .

 

@Zodiac: pewnie masz racje ale czasem mnie to wkurza na tyle ze powalcze z tym troche. Mechanik powiedzial ze mam do wymiany pompe WODY za jakis czas wiec moze i poduszki przy okazji zmienie i przyjze sie pasowemu (wiem ze byl wymieniany 50kkm temu).

 

Kuba

Edytowane przez kszmigie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
A co ma pompa wody do głośnej pracy i wibracji ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Na poczatku wymieniłem filtr paliwa w marcu i dałem LiquyMolly do wtrysków ale mi nie pomógł, no może trochę było lepiej na początku ale to może być autosugestia.

W końcu teraz wymieniłem wtrysk nr1 gdzie korekcja dochodziła do 2.0 (a wg diagnosty do 3.0, chociaż mi na jałowym nigdy do 3.0 nie doszedł) i wibracja jest dużo dużo mniejsza , na drążku prawie nie widoczna, i dużo mniej wibruje auto przy otwarciu lewych tylnych drzwi choć nadal lekko czuć. Silnik zrobił się cichy i dynamiczny i nie szarpie przy 1700obr. Generalnie sukces!

 

Kuba

 

P.S. Pompa myślałem ze może większe opory stawia i będzie do zmiany ale to nie główny powód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kurde, załamka troche. Wymieniłem wtrysk i było bardzo dobrze - korekcje na wymienionym wtrysku 0 pozostałe niewielkie. Potem kilka dni później małe tylko wahania na jałowym odczuwałem wiec pojechałem i eletryk uprzejmie pozyczył mi sprawną przepływke na kilka dni. Na nowej przepływce na początku wydawało się że nie ma wahań ale potem się pojawiły wiec oddałem przepływkę i zamontowałem starą bez zauważenia dużej różnicy. Elektryk kazał jeździć aż bedzie coś ewidentnego.

 

No i mineło kilka dni i teraz wróciły mi duże wahania na jałowym i znów mdły smrodek z rury wydechowej...podłączyłem INPE i patrze na korekcje a tu teraz wtrysk nr 3 ma duza odchylke okolo +2 (na zdjeciu zalapal sie akurat ponizej):

 

http://img62.imageshack.us/img62/7589/korekta0817.png

 

A tu korekta przed wymiana wtrysku nr 1 ,OK 2 tygodnie temu, wyraznie wtrysk 3 byl lepszy:

 

http://img266.imageshack.us/img266/6724/dde3.png

 

Nic nie kumam. Paliwo jest Lotos dynamic. Jeśli moja przepływka była by walnieta to chyba odczuł bym to od razu po wymianie , a nie po kilku dniach? Czy walnieta przeplywka powodowala by korekcje na jednym wtrysku? Kurna o co chodzi? czy ktoś moźe podpowiedzieć? Czy to możliwe żeby wtrysk nr 3 akurat teraz po wymianie nr 1 tak mi sie spieprzył?

 

Pomocy!

Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.