Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie dotyczace BMW320d 163 km.

okolo 1500km temu silnik zaczal mi wibrowac i jednoczesnie inaczej chodzic . Jak nacisne gaz do podlogi kick down to obroty podnosza sie o 2milimetry spadaja a potem auto przyspiesza. braku mocy nie wyczowam. ogolnie silnik odpala normalnie, przy gaszeniu delikatnie zaczesie autem ale w normie. odczas jazdy nie wazne czy silnik zimny go cieply non stop sa te denerwyjace wibracje na biegu jawowym tez, chodzi ok ale jak typowy diesel 2 generacje wczesniejszy. BRDZO PROSZE O JAKIES SUGESTIE.

Edytowane przez awelucco83
Opublikowano
tak caly samochod wibruje nie tyloko lusterko, ale problem polega na tym ze tez silnik glosno chodzi na wibracjach sie nie konczy niestety.
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Sprawdź poduszki silnika..

Czy drży Ci lusterko wsteczne na jałowym? Czujesz wibracje?

 

Pzdr.

 

Mi tam lusterko wstecznie nie drga, ale czuje wbracje ( nie jest tak gładko jak z wylaczonym silnikiem) - takie mrowienie w siedzeniu a jak z tyłu drzwi otworze to wibracje się zwiekszają...

 

Masz jakis pomysl ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

FL zrobili w 2008 roku - awelucco83 ma samochód z 2007 roku;

na pewno nie można powiedzieć, że ten typ tak ma, bo takie sytuacje nie są naturalne, co więcej jeżeli pojawiają się nagle.

Opublikowano
FL zrobili w 2008 roku - awelucco83 ma samochód z 2007 roku;

na pewno nie można powiedzieć, że ten typ tak ma, bo takie sytuacje nie są naturalne, co więcej jeżeli pojawiają się nagle.

 

 

Kolego on ma silnik 177km n47 a FL zrobili jakoś pod koniec 2007 i wprowadzili właśnie te silniki :cool2:

Opublikowano

Posiadam jednostke 163 konna poczatek 2007 roku. i napewno ten typ tak nie ma bo jakies 1500km temu silnik chodzil idealnie zero wibracji, cicho nawet przy 3 do 4 tys obrotow. a teraz nagle silnik wibruje a przez to cale auto. obroty utrzymuja sie na 800 i nic nie faluje ogolnie jest idealnie dobrze przyspiesza itd , tylko tak nagla glosna praca i trzesienie sie samochodu. poduszki napewno to nie sa, kola dwumasowe i problem polega na tym ze wlasnie nie mam pojecia coo:)

Ktos mi podpowiedzial ze moze wtryski jezdze na paliwie szwajcarskim pojechalem do polski i zaczal dygotac jak wrocilem i tu zatankowalem to wibracje sa mniejsze ale juz zostaly. I ten denerwujacy dzwiek jakby silnik sie meczyl , pozatym nie wiem czy to norma ze przy dodaniu gazu na postoju do dechy obroty staja na 4tys?? i jeszcze jedno przejechalem sie autostrada w niemczech okolo 245kmh , wiem ze rzy takiej pretkosci cos moze sie spierdzielic moja gluota ale to trwalo 20s potem okolo180 i tak jechal do polski bez zadyszki. paranoja:)

Opublikowano
FL zrobili w 2008 roku - awelucco83 ma samochód z 2007 roku;

na pewno nie można powiedzieć, że ten typ tak ma, bo takie sytuacje nie są naturalne, co więcej jeżeli pojawiają się nagle.

 

 

Kolego on ma silnik 177km n47 a FL zrobili jakoś pod koniec 2007 i wprowadzili właśnie te silniki :cool2:

 

Chyba nie jesteś w temacie - przeczytaj chociaż 3 pierwsze posty;

 

silnik 2.0 N47 wprowadzili w marcu 2007 roku i wkładali je także do modeli przed-liftowych

Opublikowano
Moze rozszczelnil sie układ dolotowy (rury od turbo poprzez IC) sprawdz wszystkie zlaczki bo glosniej jest gdy powietrze ucieka.
Opublikowano
wtryski bardzo łatwo sprawdzić przez podpięcie do komputera i sprawdzenie czasów korekt.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Ja mam identyczne objawy, falowanie obortow na jałowym, wibracje az czasem zatrzęsie buda , głośna niekulturalna praca. Otwarcie tylnich drzwi powoduje rezonans i jeszcze powiększenie odczuwalności tego. Doszedłeś co z tym było?

Pozdrowienia,

Kuba

  • Zarejestrowani
Opublikowano
O! Ja mam identyczne objawy jak kolega powyzej.... jak otwieram drzwi z tyłu to rezonuje i wibracje się jeszcze bardziej powiększały... no i na postoju trochę czuć wibracje, ale nie przeszkadza mi to dopóki nie dotknę ręką drążka bo on strasznie wibruje i wtedy mam wrażenie że cała buda się rozleci zaraz... ehh te zboczenie perfekcjonisty...

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Bylem z tym w warsztacie i na kompie nic nie znalazli ale akurat nie bylo tez typowych objawow. Wiec kupilem sobie OBD2 interfejs zeby samemu moc sprawdzic auto we wlasciwym momencie i to co znalazlem w INPA to potencjalnie jakis problem z korekcja na jednym z wtryskow:

http://s11.postimage.org/gy4j2oc9b/kor.jpg

Pierwszy wtrysk ma korekcje zmieniajaca sie od 0.3 do 1.8 w zaleznosci od obrotow i czy silnik rozgrzany. Podpytam sie na czesci forum diagnostycznej co to moze byc.

 

Kuba

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

2.0d to niestety taczki, ten silnik tak chodzi, u mnie również. Na trzęsienie budą pomogla wymiana poduszek pod silnikiem + koła pasowego. Wymieniłem od razu wszystkie rolki. Chodzi ładnie pomimo przebiegu 200k+, ale czasami jak wyłaczam i ma "zły dzień" to zatrzęsie budą. Gdyby to była benzyna V8, to wtedy mozna szukać usterki, a przy R4 w dieslu tak po prostu musi być :D

 

Wymienisz wtryski, bedzie do zrobienia to co wyżej u mnie (poduszki/koło pasowe). Wymienisz, będzie dwumasa. Wymienisz przy okazji sprzegło, to będzie przypchany DPF. Zdecydowanie będziesz miał spokojniejsze życie nie przejmując sie tym bardziej, niz trzeba :wink:

Opublikowano
Bylem z tym w warsztacie i na kompie nic nie znalazli ale akurat nie bylo tez typowych objawow. Wiec kupilem sobie OBD2 interfejs zeby samemu moc sprawdzic auto we wlasciwym momencie i to co znalazlem w INPA to potencjalnie jakis problem z korekcja na jednym z wtryskow:

http://s11.postimage.org/gy4j2oc9b/kor.jpg

Pierwszy wtrysk ma korekcje zmieniajaca sie od 0.3 do 1.8 w zaleznosci od obrotow i czy silnik rozgrzany. Podpytam sie na czesci forum diagnostycznej co to moze byc.

 

Kuba

 

kup preparat STP czarny do czyszczenia układów wtryskowych/wtryskiwaczy w dieselu. Kiedyś też miałem problem z korekcją jednego wtrysku a po wujeżdzeniu 2-3 zbiornikow problem ustąpił i teraz korekty są ja trzeba. Problemem może też być słabe paliwo, tankujac np 2 zbiorniki na innej lepszej stacji problem może sie zmniejszyć.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

kup preparat STP czarny do czyszczenia układów wtryskowych/wtryskiwaczy w dieselu. Kiedyś też miałem problem z korekcją jednego wtrysku a po wujeżdzeniu 2-3 zbiornikow problem ustąpił i teraz korekty są ja trzeba. Problemem może też być słabe paliwo, tankujac np 2 zbiorniki na innej lepszej stacji problem może sie zmniejszyć.

 

U mnie korekta na wtrsyku cyl 4 wynosi na ciepłym od -1,3 do -1,5 i nie mam odczuwalnych większych rezonansów..przed wymianą wtrsyku na cyl 3 na którym korekta wynosiła +2,5 tylnie drzwi po otwarciu widać było jak bardzo drżą. Teraz od parunastu dni po wymianie jest fajnie..tylko drążek zmiany biegów widać jak wibruje lekko. Wtryskiwacz byłem zmuszony wymienić bo korekta z biegiem czasu doszła aż do +5 ale to już silnik dostawał drgawek..nierówno pracował. Teraz po wymianie wtrysku na bak zalewam 200ml mixol 2T.

 

Kolego Natek ile wynosiła korekta przed zalaniem STP a na ile spadła po wyjeżdzeniu 3 baków STP?

Opublikowano
nie pamiętam czy na plusie czy na minusie ale ok 2,8, po zabiegu jest w okolicy 0 +/- jakieś grosze

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Az sie podepne pod disa dzisiaj sprawdzic bo mnie zainteygowaliscie tymi wtryskqmi

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.