Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich uzytkownikow forum

posiadam e39 z silnikiem od e60 3.0D 231 KM i mam maly problem

moje BMW odpala normalnie ale ma przyspieszenie tylko do 3 tys potem strasznie muli, spalanie jest normalne czytalem na forum ze to moze byc wina przeplywomierza, silnik pracuje normalnie, obroty nie faluja, odpala normalnie. Pewien mechanik powiedzial mi ze to moze nie byc wina przeplywki tylko jakiegos czujnika stukowego. Co o tym sadzicie?? Prosilbym o jakies rady. W tej chwili nie mam mozliwosci podpiac jej pod kompa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Musisz podpiąć kompa bo przyczyn może być wiele.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale pewny jesteś że przyśpiesza normalnie do 3000 obrotów czy po prostu przyśpiesza? Duża szansa że to przepływomierz. Do 3.0d 231KM nie jest drogi. Podobny objaw jest gdy stoi turbina, auto też normalnie odpala, przyśpiesza na niskich obrotach a potem kicha. Do tego na komputerze pokazuje takie objawy jak by przepływomierz był zepsuty.
Opublikowano
Napewno do 3 tysi. Turbo napewno dziala, jak odlacze przeplywke to wyskakuje check ale wszystko chodzi tak jak z podlaczona przeplywka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Objawy takie daje tez padajaca pompa progowa.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
mechanik zdiagnozowal usterke, to nie jest winna przeplywomierza i pompy. Powiedzial ze to jest spowodowane bledem czujnika predkosci, bo od kiedy zaczela sie mulic w tym samym czasie zapalila sie kontrolka od ABS i ASC jeszcze nie jest to naprawione ale zy moze to byc to??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wydaje mi się żeby czujnik od ABS miał coś wspólnego z zamulaniem samochodu.
Opublikowano

no tak mi wytlumaczyl ze kola lewe przednie i prawe tylne maja taka sama predkosc a lewe tylne i prawe przednie inne

a co sugerujecie z tym bledem czujnika predkosci??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie bardzo wiem co masz na myśli pisząc czujnik prędkości, przy kołach są czujniki od ABS a lewy tylni czujnik mierzy prędkość ale nie wiem co to ma mieć wspólnego z zamuleniem samochodu. Jeśli zepsuty jest czujnik ABS to świecą się kontrolki od trakcji i hamulca chyba że zepsuty jest ten lewy tylni to dodatkowo prędkościomierz nie działa a to nie powinno mieć wpływu na moc.
Opublikowano

mechanik podlaczal sie sprzetem diagnostycznym marki gutmann, na silniku wyskoczyl tylko 1 blad: blad czujnika predkosci

mechanik zapytal sie mnie czy ABS wylaczyl sie w tym samym czasie kiedy zaobserwowalem spadek mocy powyzej 3 tys obrotow

no i tak bylo to w tym samym czasie, tlumaczyl mi cos ze blad ABS daje jakis sygnal do komputera i dlatego silnik nie chce sie wkrecac na wyzsze obroty, cos takiego jakby byl w trybie awaryjnym

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dużo osób ma lub miało uszkodzone czujniki ABS w E46, E39 ale nikt nie miał przez to problemów z mocą, jeśli u ciebie tak będzie to będziesz chyba pierwszym :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.