Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymontowalem i sprawdzilem zawor odpowietrzajacy - u mnie jest w komorze silnika - okazal sie O.K - przewody gumowe tez - jeden klopot mniej na jakis czas....

 

mam starego laptoka IBM T23 z zainstalowanym INPA i DIS'em - czesciej korzystam z INPA - dostepne okragle i plaskie zlacza.... jesli jestes z Krakowa lub oklolic - zagladnij, zapniemy - zobaczymy co w Twoim ECU slychac.. :),

np. ile razy byl programowany... jesli wiecej niz 1 raz moze sugerowac korekte stanu licznika (choc nie koniecznie, bo ktos mogl tez od nowa soft wgrac i efekt bedzie podobny...)

 

PZDR !

Opublikowano
Niestety jestem spod Opola a to jest ode mnie 170 km do Krakowa ale chętnie bym kiedyś zajrzał tym bardziej że nie mam pojęcia o diagnostyce, dopiero interfejs kupiłem w zeszłym tygodniu. Lapka jeszcze nie mam. Nie wiem też jak z obsługą co i jak więc chętnie bym podpiął już u kogoś oblatanego. Raz znajomy mechanik mi się podpinał ale to też miał problemy z połączeniem bo interfejs miał na usb. Co napewno mam źle to błąd napinacza pasa kierowcy - za duża rezystancja. To muszę ogarnąć.
Kupię kierunek biały, lewy do Z3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.