Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

 

Jestem nowy na tym forum i bylbym bardzo wzdzieczny za pomoc.

Moj problem dotyczy spadkow mocy i dlawienie silnika w BMW e90 2005 (130000 km)

W duzym stopniu zalezy to od temperatury,kiedy jezdze samochodem wiecej niz godzine albo gdy postoi dluzej na sloncu,

auto traci moc praktycznie o polowe , kazdy samochod na swiatlach jest w stanie mnie wyprzedzic, a gdy raz testowalem przyspieszenie

to rozpedzic auto 0-100s potrzebowalem ponad 20s.

Czasem jest tak ze po wcisnieciu pedalu do konca ,samochod potrzebuje paru sekund zanim osiagnie jakies obroty.

Ciekawostka jest jeszcze to ze przy normalnym ruszaniu auto jeszcze jakos pojedzie a przy wstecznym praktycznie od razu gasnie ,musze go wkrecic na wysokie obroty zanim wogole ruszy.

 

Pytalem sie mechanika o pomoc i sugerowal ze to moze byc zuzyta pompa paliwa ktora po nagrzaniu zaczyna sie slizgac, niestety przy tej teorii nie zanotowalem roznic w zuzyciu paliwa.

Dodam tez ze ten problem jest od dluzszego czasu ,jak bylo chlodniej i jezdzilem na krotkie dystanse to bylo ok,teraz to jest nie do zniesienia.

 

Moze jest ktos kto mial podobna sytuacje i moglby mi pomoc

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 161
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
podpinałeś auto do kompa, nie pokazwyały sie jakies błędy? cieżko mu się wkręcić na obroty ale szarpie, nierówno pracuje?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Auto bylo podlaczone pol roku temu i komputer niczego nie wykryl, obroty sa raczej stabilne , czasami zdarzyly sie jakies wahania jak bylo bardzo zimno albo bardzo goraca.
Opublikowano
Mozna powiedzic ze auto szarpie ,chociaz nie moglbym nazwac tego przyspieszeniem ,bo praktycznie nie ma mocy, wciskam pedal do konca i po sekundzie albo dwoch dopiero wchodzi na obroty , niedawno zdarzalo sie to rzadko ale teraz coraz czesciej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odepnij przepływomierz i zobacz czy jest jakaś różnica, choć w N46 bo pewnie taki masz silnik nie jest to "klasyczna" przepływka tylko czujnik temperatury zasysanego powietrza. O ślizganiu pompy paliwa w życiu nie słyszałem ale możesz sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie, każdy średnio rozgarnięty mechanik da sobie z tym rade.
Krzysztof
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Hey ja mam ten sam problem w Bmw e90 320d przy wysokich tem. jak startuje nie ma sily i dopiero po 2 sek. zaczyna ciagnac kto moze mi pomoc dzieki
Opublikowano
Witam serdecznie.

 

Jestem nowy na tym forum i bylbym bardzo wzdzieczny za pomoc.

Moj problem dotyczy spadkow mocy i dlawienie silnika w BMW e90 2005 (130000 km)

W duzym stopniu zalezy to od temperatury,kiedy jezdze samochodem wiecej niz godzine albo gdy postoi dluzej na sloncu,

auto traci moc praktycznie o polowe , kazdy samochod na swiatlach jest w stanie mnie wyprzedzic, a gdy raz testowalem przyspieszenie

to rozpedzic auto 0-100s potrzebowalem ponad 20s.

Czasem jest tak ze po wcisnieciu pedalu do konca ,samochod potrzebuje paru sekund zanim osiagnie jakies obroty.

Ciekawostka jest jeszcze to ze przy normalnym ruszaniu auto jeszcze jakos pojedzie a przy wstecznym praktycznie od razu gasnie ,musze go wkrecic na wysokie obroty zanim wogole ruszy.

 

Pytalem sie mechanika o pomoc i sugerowal ze to moze byc zuzyta pompa paliwa ktora po nagrzaniu zaczyna sie slizgac, niestety przy tej teorii nie zanotowalem roznic w zuzyciu paliwa.

Dodam tez ze ten problem jest od dluzszego czasu ,jak bylo chlodniej i jezdzilem na krotkie dystanse to bylo ok,teraz to jest nie do zniesienia.

 

Moze jest ktos kto mial podobna sytuacje i moglby mi pomoc

 

Pozdrawiam

hey ja mam ten sam problem chcialem sie zapytac czy juz to naprawiles i co bylo przyczyna dzieki za odp.

Opublikowano
Hey ja mam ten sam problem w Bmw e90 320d przy wysokich tem. jak startuje nie ma sily i dopiero po 2 sek. zaczyna ciagnac kto moze mi pomoc dzieki

VTG zapieczone

Opublikowano

witam .

 

Ostatnio jestem caly czas w rozjazdach i niestety nie mam czasu pojsc do mechanika a tymbardziej zostawic auto.Chce to zrobic na dniach.

bmw e90 jakby znalazl jakies rozwiazanie to daj znac prosze.

 

P.S.

Co to jest VTG?

 

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U Ciebie nie ma VTG, znaczy w Twoim aucie :norty: Poradziłeś sobie już z tym spadkiem mocy ??
Krzysztof
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

W koncu udalo mi sie dotrzec do mechanika , zrobilem pelny serwis auta i okazalo sie ze pompa prozniowa jest walnieta, przez co byl spadek mocy i wyciekal troche olej, w przyszlym tygodniu zamontuja ja i zobaczymy czy problem zniknie

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Piszesz o pompie vacuum ?? Ja miałem wymienianą bo puścił uszczelniacz i delikatnie kapał olej. Przed wymianą na nową nie zauważyłem spadku mocy. Tak samo po wymianie nie ma wzrostu. Auto jeździ normalnie jedyne co to delikatnie ciszej pracuje sam silnik. U mnie auto chodzi normalnie nie mam żadnych problemów z wkręcanie na obroty czy spadkiem mocy może dlatego nie ma różnicy, chociaż sądzę że to nie pomoże.
Krzysztof
  • 4 lata później...
Opublikowano
Pokonał ktoś ten nieszczęsny problem braku mocy? Bo mam ten spadek mocy, najpierw chce wymienić świece bo wyczytałem że one też są powodem wielu problemów. Ale widzę że chyba zamówić muszę jeszcze cewki :)
  • 4 miesiące temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Wymieniałeś już coś w tej sprawie?

U mnie utrata mocy pojawiała się sporadycznie ale ostatnio już zaczyna mnie bardziej irytować, bo zdarza się to częściej.

Błędów w INPA brak.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

teraz mam zamiar wymienic cewki zaplonowe bo troche przeszperalem forum i wskazuje ze to cewki padły, a czasami mam tak, że jak podjezdzam do swiatel na "luzie" to auto potrafi samo zgasnąc. Wiec zaczynam od cewek.

 

 

ps. może ktos polecic jakies cewki warte uwagi ?

Opublikowano
U mnie spadek mocy spowodowany był zepsutym termostatem.Jak masz to samo to zależy w jakim momencie termostat się zacioł(popsuł) jak otwarty to silnik nie może złapać temp. do np.przepalania kata u mnie tak było,znowu przy zamkniętym się za bardzo grzeje
Opublikowano
Błąd termostatu po wykasowaniu wywalało ale nie odrazu,a zapchany kat wracał zaraz po przejechaniu paru km znaczy że był konkretnie zapchany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.