Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Panowie mam problem ze swoim autem, do dnia dzisiejszego nie miałem z nią żadnych problemów. Od kilku tygodni z żoną zaobserwowaliśmy problem przy ruszaniu auta, silnik dawał oznaki jakby dawało sie za mało gazu przy ruszaniu w konsekwencji czego chciał gasnąc, było to tylko przy ruszaniu. Wiadomo dając nienaturalnie wiecej gazu problemu nie było. Dzis żona zatrzymała sie na krzyżówce po czy czym "strzeliła kangura" auto zgasło i pojawił się problem. Auto juz nie odpaliło sprawdziłem przy filtrze paliwo i przy zapłonie normalnie podaje. Chciałbym sie dowiedziec czy ktoś może miał podobny przypadek i zna rozwiązanie tego problemu, z góry dziękuje i pozdrawiam

BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano
Też tak mi sie wydawało ale chciałem się upewnić. Powiedz, bo rozmawiałem z kolegą który mnie nastraszył, ze wymontować pompę do sprawdzenia to pikuś ale ponoć później jest jakiś problem z jej wmontowaniem, czy słyszeliście tego typu opinie ??
BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano
a co do podłączenia kompa to jutro będzie badana - napisze oczywiście co i jak
BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano
A wiec po podpięciu kompa.... nie czyta obrotów na pompie, sterownik pompy wymontowany i oddany do naprawy
BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano
nie lepiej od razu robić komplet tzn tłoczek i wszelkie uszczelnienia pompy ... a co jeśli przycierający się tłoczek spowodował przepalenie tranzystora????

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
a powiesz czy te zabiegi dokonam bez demontażu pompy ??
BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano

tych operacji nie ma możliwości wykonać bez demontażu pompy (z tym tłoczkiem) ...

Z montażem jak i demontażem pompy vp44 nie ma nic strasznie trudnego, TIS opisuje to krok po kroku a w razie wątpliwości jak byś zabierał się za tą pompę to pisz na PW to pomogę bo przerabiałem temat.

Pozdrawiam

Opublikowano
panowie a podesłałby kto opis techniczny jak krok po kroku to wykonac ??
BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano
Witam, dzis przy oglądaniu wszystkich elementów, przed rozpoczęciem montowania sterownika zobaczyłem sparciałą i skruszoną izolacje przewodów miedzy sterownikiem a elektrozaworem na pompie i tak sobie myśle, czy zwarcie to mogło spowodować uszkodzenie tranzystora w sterowniku pompy, teraz te przewody zostały zarobione i jutro bedzie końcowy montaz. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
BMW - bedzie sie działo !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.